زناشویی برتر

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

رعایت بهداشت جنسی و نقش آن در محافظت تندرست بودن اشخاص جز مسائلی است که همواره دارای اهمیت بوده و اعتنا به آن , بهبود دهنده ارتباط ها زناشویی و تضمین کننده سالم جنسی اشخاص میباشد . به همین جهت خوبتر است مبتنی بر نیاز و کاربرد متبوع , از اثاثیه زناشویی عرضه شده دراین باره استفاده کرد . با امداد تولیدات زیادی که در مورد بهداشت جنسی دردست اشخاص قرار دارا هستند , می توان نکات بهداشتی و ایمنی را در هنگام ارتباط جنسی رعایت کرده و بازدارنده از پیدایش مشکلات احتمالی و چه بسا قابلیت انتقال بیماری های خطرناک نظیر ایدز , هپاتیت و سوزاک شد .

پیوندها

انواع مختلف کاندوم

انواع مختلف کاندوم وجود دارد. انتخاب سخت است؟ در مورد هر نوع کاندوم باید بدانید.

کاندوم های "منظم" با روان کننده (اسپرم کش)
اینها مبتنی بر لاتکس هستند و در اندازه های مختلف در دسترس هستند. روان کننده تضمین می کند که آلت تناسلی راحت تر به داخل واژن یا مقعد می رود (از روان کننده های اضافی برای رابطه جنسی مقعد استفاده کنید!).

کاندوم های طعم دار
آیا می خواهید با دوست پسر یا دوست دختر خود رابطه جنسی دهانی برقرار کنید ، اما کمی تمایلی ندارید؟ سپس ممکن است بخواهید از کاندوم با طعم استفاده کنید (برای لیسیدن واژن او ، کاندوم را به نصف برش دهید). کاندوم هایی مانند این که در هلند موجود است: کریستین لو دوک توری ، Benetton (طعم های مختلف) ، Hot Rubber Sweet (طعم های مختلف) ، شکلات Durex ، Durex Fiesta (شامل موز) و Condomi (طعم های مختلفی مانند سیب ، موز) و نارگیل).

کاندوم هایی که از انزال زودرس جلوگیری می کنند
بسیاری از مردان زودتر از آنچه می خواهند می آیند. برخی از کاندوم ها می توانند راه حلی ارائه دهند. اینها ژل مخصوصی دارند که به تأخیر در ارگاسم شما کمک می کند. نمونه هایی از کاندوم Christine le Duc Lasting و Durex Performa است.

کاندوم های اضافی نازک
اگر کاندوم معمولی را دوست ندارید ، می توانید از کاندوم فوق العاده نازک مانند Condomi Ultra Thin ، Durex Avant یا Durex Fetherlite استفاده کنید.

کاندوم اضافی بزرگ یا کوچک
کاندوم با اندازه استاندارد برای همه مناسب نیست. طول آن نیست ، بلکه دور (محور) مسئله است. کاندوم می تواند خیلی گسترده یا خیلی تنگ باشد. کسی که خیلی محکم باشد می تواند فشار و پاره شود. و یکی خیلی بزرگ است می تواند خاموش شود. مطمئن شوید که از کاندوم مناسب استفاده کرده اید ، تا بیشترین رابطه جنسی را داشته باشید.

کاندوم برای ارگاسم واژن
بسیاری از خانمها "اوج واژن" ندارند. برخی از کاندوم شانس شما را افزایش می دهد. اینها دارای دنده و نقطه هستند. آنها تحریک اضافی را ارائه می دهند. مثالها عبارتند از: Durex Sensation، Durex Pleasuremax، Ril-Twin Ribbed Ribbed، Christine le Duc Stimulation و Condomi Mix.

کاندوم سرگرم کننده
کاندوم های سرگرم کننده کاندوم با شخصیت های خنده دار هستند. شاید به نظر خوب برسد ، اما در برابر STI و بارداری محافظت نمی کنند.

کاندوم زنانه
کاندوم زنانه کاندوم است که درون مهبل قرار می گیرد.

کاندوم برای افرادی که حساسیت به لاتکس دارند
اگر به کاندوم های لاتکس استاندارد حساسیت دارید ، می توانید به جای آن از کاندوم ساخته شده از پلی اورتان استفاده کنید. همچنین می توانید کاندوم بره ای را خریداری کنید. اما به یاد داشته باشید: اگرچه کاندوم های ساخته شده از غشاء بره در برابر بارداری محافظت می کنند ، اما در برابر STI محافظت نمی کنند!

 

منبع : ثانیکالا 

  • محمد امینی

انواع مختلف کاندوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی