زناشویی برتر

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

رعایت بهداشت جنسی و نقش آن در محافظت تندرست بودن اشخاص جز مسائلی است که همواره دارای اهمیت بوده و اعتنا به آن , بهبود دهنده ارتباط ها زناشویی و تضمین کننده سالم جنسی اشخاص میباشد . به همین جهت خوبتر است مبتنی بر نیاز و کاربرد متبوع , از اثاثیه زناشویی عرضه شده دراین باره استفاده کرد . با امداد تولیدات زیادی که در مورد بهداشت جنسی دردست اشخاص قرار دارا هستند , می توان نکات بهداشتی و ایمنی را در هنگام ارتباط جنسی رعایت کرده و بازدارنده از پیدایش مشکلات احتمالی و چه بسا قابلیت انتقال بیماری های خطرناک نظیر ایدز , هپاتیت و سوزاک شد .

پیوندها

خرید محصولات زناشویی

خرید محصولات بهداشت زناشویی

محصولات بهداشت جنسی
محصولات بهداشت جنسی

خرید محصولات زناشویی

خرید محصولات بهداشت زناشویی : رعایت بهداشت جنسی و نقش آن در محافظت تندرست بودن  اشخاص جز مسائلی است که همواره دارای اهمیت بوده و اعتنا به آن , بهبود دهنده ارتباط ها زناشویی و تضمین کننده سالم جنسی اشخاص میباشد . به همین جهت خوبتر است مبتنی بر نیاز و کاربرد متبوع , از اثاثیه زناشویی عرضه شده دراین باره استفاده کرد . با امداد تولیدات زیادی که در مورد بهداشت جنسی دردست اشخاص قرار دارا هستند , می توان نکات بهداشتی و ایمنی را در هنگام ارتباط جنسی رعایت کرده و بازدارنده از پیدایش مشکلات احتمالی و چه بسا قابلیت انتقال بیماری های خطرناک نظیر ایدز , هپاتیت و سوزاک شد .

خرید محصولات جنسی 

گونه های محصولات بهداشت زناشویی

انواع محصولات بهداشت زناشوییکاندوم : می توان خاطرنشان کرد یکی پر کاربرد ترین وسایل بهداشتی جنسی بوده که به مراد پرهیز از بارداری و انتقال بیماری های مقاربتی فراوان کاربرد دارا هستند . اشکال گوناگونی از کاندوم مردانه با خصوصیت های متفاوتی عرضه می گردند که می توان این موردها را اسم موفقیت : کاندوم خاردار , کاندوم تحریک کننده , کاندوم تاخیری و کاندوم شیاردار .

شرح کامل محصولات بهداشت زناشویی

انواع محصولات جنسی

انواع محصولات زناشویی

انواع محصولات بهداشت جنسی 

خرید محصولات جنسی 

خرید محصولات زناشویی 

اسپری تاخیری : این فرآورده به مراد زیاد کردن زمان ارگاسم در مردان و لذت بیشتر درباره جنسی , استعمال می شود . از مزایای اشکال اسپری تاخیری می شود به استعمال پرسرعت و سهل و آسان آن‌ها اشاره نمود .

ژل حجم دهنده : این داستان را می شود به تیتر یکی راهکارهای جان دار برای کسانی که از سایز آلت خویش راضی نیستند به شمار آورد . این ژل ها خیر صرفا سبب ساز حجیم شدن آلت مردانه می گردند بلکه با وجود ترکیبات آنتی باکتریال , سبب ساز ارتقا یهداشت شخصی می‌شوند .

ژل روان کننده : که تحت عنوان ژل آمیزشی , لوبریکانت یا این که لغزنده هم شناخته می‌شوند , یکی از موردها در موضوع ارتقا رضایت جنسی درباره زناشویی می‌باشد که در عطر های متنوعی هم عرضه میشوند . این کالا علاوه بر روان کنندگی و ارتقا لذت درباره جنسی , با داشتن خواص لوسیونی موجب منزه کنندگی , شستشو و تازگی هم می شود .

بی بی چک : بی بی ارزیابی را می توان جز اولی وسایل برای بررسی احتمال بودن حامله بودن و به نوعی یکی از طریق های پرسرعت و اورژانسی به شمار آورد . بی بی ارزیابی پیشین از مراجعه به دکتر و انجام تست های ذی‌ربط , تحت عنوان آزمایش نخستین وجود کودک در رحم مامان به راحتی در خانه قابل به کار گیری است .

کاندوم خاردار : یکی از انواع پر طرفدار کاندوم محسوب می شود. به کاندومی که دارای هر نوع برجستگی اعم از حلقوی ، شیاری ، دون دون و یا برجستگی خیلی درشت باشد ، کاندوم خاردار می گویند. نوع رایج آن همین کاندوم خاردار معمولی موجود در بازار است. اما به واسطه پیشرفت تکنولوژی کاندوم خاردار بسیار متنوع شده است. البته اینکه چه طرحی بیشترین احساس تحریک و لذت بیشتر را دارد یک مسئله منحصر به فرد و سلیقه ایست.

بعد از کاندوم های کلاسیک ، کاندوم های خاردار اولین مدل هایی بوند که تجاری سازی شدند و دلیل اون چیزی نبود جز ایجاد تحریک فیزیکی بیشتر برای افزایش رضایت جنسی در زوجین.

کاندوم خاردار علاوه بر جلوگیری از انتقال بیماری های جنسی باعث تحریک بیشتر بانوان شده و زمان رسیدن به ارگاسم را در آنها کاهش می دهد. ضمن اینکه آقایان با استفاده از این نوع کاندوم اعتماد به نفس بیشتری کسب می کنند.

تنوع طرح ها آنقدر زیاد هست که حتما کاندوم مورد علاقه خودتون رو پیدا خواهید کرد. در ایران نیز کاندوم های خاردار توسط برند های مختلف تولید می شود که در این مطلب به بررسی آنها می پردازیم.

معرفی اشکال کاندوم خاردار در بازار جمهوری اسلامی ایران

کاندوم های خاردار در بازار کشور ایران به چهار مدل تقسیم می‌شوند :

۱ – کاندوم خادار معمولی
۲ – کاندوم خادار درشت
۳ – کاندوم خاردار خیلی درشت ( فضایی )
۴ – کاندوم ژله ای قابل شستشو

در‌پی باثانیکالا  همراه باشید تا به معرفی بی نقص این سه جور و طریق خرید هر مورد بپردازیم .

۱ – کاندوم خاردار معمولی

این گونه کاندوم به طور معمول دارنده برجستگی های ریز روی بدنه خویش است و بیشتر نوع ها دربردارنده ماده روان کننده هم است . این جور برای کسانی که می‌خواهند یک ارتباط ملایم همراه با لذت طولانی داشته باشند توصیه میشود .

همان طور که گفته شد این کاندوم ها دارنده برجستگی های ریز و یه خرده درشت روی بدنه خویش می‌باشند . مطابق عکس پایین

کاندوم خاردار درشت از متاع لاتکس

۲ – کاندوم خاردار درشت از جنس لاتکس

از این جور کاندوم خاردار اینک دو نوع در جمهوری اسلامی ایران موجود هست . یکی مارک ناچ کدکس با ۶۹۰ خار درشت و یک کدام از مارک کاپوت با ۱۰۰۱ خار درشت .

کاندوم خاردار درشت ناچ کدکس NACH BIG DOTS

کمپانی کدکس این توشه مبادرت به ارائه کاندوم خاردار جدیدی نموده است که هوا داران متعددی را در مقطع کم جذب خویش نموده است . کاندوم خاردار درشت با ۶۹۰ خار نقطه ای در سراسر کاندوم که باعث تحریک نقطه جی در زنان می شود . خارهای درشت از مال لاتکس و دوچندان قابل انعطاف است . این خار ها خیر آنقدر درشت می باشند که منجر زخم به حوزه‌ تناسلی بانوان شود و آنقدر ریز می‌باشند که قابل احساس نباشد . نقطه های پر رنگ درشت در سراسر کاندوم وجه تمایز این گونه با همه کاندوم های دیگر است .

کاندوم خاردار درشت کاپوت KAPOOT BIG DOTS

کاندوم خاردار درشت با ۱۰۰۱ خار نقطه ای درشت در سراسر کاندوم که منجر تحریک نقطه جی در زنان می شود . خار های درشت از متاع لاتکس و مضاعف قابل انعطاف است . این خار ها خیر آنقدر درشت می‌باشند که منجر زخم به منطقه تناسلی بانوان شود و آنقدر ریز می‌باشند که قابل شم نباشد . نقطه های پر رنگ درشت در سراسر کاندوم وجه تمایز این جور با کلیه کاندوم های دیگر است .

۳ – کاندوم فضایی , کاندوم خاردار مضاعف درشت

یکی‌از جدیدترین کاندوم های موجود در بازار کاندوم فضایی می باشند که اخیرا اذن فروش در کشور‌ایران را پیدا کرده اند . شما میتوانید این جور ها را از مرکز ها دارای اعتبار فروش کاندوم نظیر مغازه ثانیکالا تنظیم فرمایید .

انگیزه از ایجاد این نوع ها تولید حداکثر لذت برای بانوان است . این کاندوم ها به کاندوم فضایی معروفند و در صورتیکه صحیح به کار گیری شوند حداکثر رضایت جنسی را در طرفین ساخت می نمایند .

کاندوم های فضایی همان گونه که از نامشان پیداست , کاملاً مختلف و متفاوتی می‌باشند . دارنده برجستگی های فوق العاده بزرگ بر روی بدنۀ هستند که‌این قابلیت و امکان را دارااست تا نقطۀ جی و کلیتوروس را در بانوان به شدّت تحریک نمایند . به همین بهانه , این کاندوم ها احساس توان و توانمندی بیشتری را به مردان میدهد و به دلیل بضاعت بالایی که در رابطۀ جنسی به مرد می‌دهد , دوستداران متعددی پیدا نموده است .

مدل های مخالف کاندوم فضایی

1-کاندوم فضایی اره ماهی با دکمه ها و خار های درشت

2- کاندوم فضایی شمشیری

3-کاندوم فضایی مدل دکمه دار

4-کاندوم فضایی چرخشی یا خار های مارپیچ

5-کاندوم فضایی مدل طوقی

رسیدن به ارگاسم

نکتۀ مهم در مورد کاندوم خاردار آن است که بسیاری از بانوان که به دلایل مختلف تا به حال هرگز تجربۀ ارگاسم را نداشته اند با این کاندوم ها برای اولین بار به ارگاسم رسیده اند، از این روی، مردانی که با این روش تجربۀ جنسی را به همسر خود می دهند، رضایت بسیار بالایی را در همسرشان ایجاد می کنند. کاندوم خاردار در هر بار حرکت در داخل واژن، اصطکاک لذت بخشی را برای بانوان ایجاد می کند که این به لحاظ روانی نیز برای مرد بسیار لذت بخش خواهد بود.

برخی از مدل های کاندوم خاردار صرفا جنبه تبلیغاتی یا سرگرمی دارد و برخی از آنها حتی کار اصلی کاندوم (جلوگیری از بارداری های ناخواسته و بیماری های جنسی) را انجام نمی دهند.اما آشنا شدن و استفاده از برخی از این محصولات باعث می شود که شما لحظات بهتری در رابطه جنسیتان تجربه کنید. تجربه بعضی افراد نشان داده که استفاده از برخی از این کاندوم ها باعث کیفیت بیشتر در رابطه و نزدیک تر شدن به نقطه اوج جنسی شده است. تنوع کاندوم های خاص و عجیب بسیار زیاد است.اگر می خواهید هنگام خرید این دست از کاندوم ها خرید خوبی داشته باشید به تاییدیه FDA روی بسته بندی کاندوم دقت نمایید و در درجه بعدی تاریخ انقضای بسته را هم چک کنید.

فواید استفاده از کاندوم خاردار برای آقایان :

در حال حاضر مطابق با امار کشور حدود ۴۰٪ از طلاق کشورمان به سبب عدم رضایت زوجین از نزدیکی با همسر خود می گردند. نتیجه این نارضایتی به مرور زمان به طلاق منجر می شود. لذا استفاده از کاندوم خاردار می تواند نقش بسزایی در رضایت جنسی ایفا کند. یکی از فواید استفاده این محصول برای آقایانی است که به سختی می توانند همسر خود را به اوج لذت جنسی برسانند . یکی دیگر فواید استفاده از کاندوم خاردار برای آقایانی است که از اعتماد به نفس پایینی برخوردارند و عدم توانایی راضی کردن همسر خود برایشان کابوس شده است .

برای چه نوع افرادی توصیه می گردد :

کاندوم خاردار مورد استفبال زوجینی قرار می گیرد که قصد رسیدن به اوج لذت در مقاربت را دارند.

آقایان و خانم هایی که در مقاربت های خود می خواهند یک رابطه خشن را تجربه نمایند به سراغ این نوع کاندوم ها می آیند.

علاوه بر موارد بالا دسته ای دیگر که استفاده از این محصول به آنها توصیه می گردد آقایانی هستند که احساس می کنند دهانه واژن کمی عریض است و مورد تحریک واقع نمی شود.

موضوع بالا عموما برای بانوان مسن رخ می دهد که معمولا رساندن این افراد به اوج لذت برای همسر کمی دشوار خواهد بود .

زن و شوهر با کسب مهارت باید بدانند که چگونه می توانند به ارگاسم مطلوب برسند. که در این میان مردان وظیفه سنگین تری دارند و بایستی با کسب مهارت در به ارگاسم رسیدن رسیدن و لذت جنسی به همسرشان کمک کنند و همچنین همسر نسبت به شوهر این وظیفه را انجام دهد.ارگاسم در مردان صرفاً با تحریکات بدنی و تماس ایجاد می شود.
در حالیکه این پدیده در خانم ها بسیار پیچیده تر بوده و تا حد بسیار زیادی به شرایط روحی و ارتباط عاطفی طرفین بستگی دارد. به ارگاسم نرسیدن زنان می تواند به دلیل بی علاقگی، اضطراب و شرایط روحی نامناسب و مقاربت به روش نادرست باشد و بعلاوه برای بعضی خانم ها این الزام وجود ندارد که با هر مقاربت الزاماً به ارگاسم برسد.

 کاندوم خاردار درشت ژله ای 

۴ – کاندوم خاردار درشت قابل شستشو ( سیلیکونی )

البته مدل سو‌مین نیز از کاندوم خاردار درشت موجود هست که با سایر مختلف است . این جور که به کاندوم ژله ای پر اسم و رسم است از محصول لاتکس نیست . به همین بهانه امکان شستو داراست . در واقع این جور رو می توان روکش آلت نامید . بهتراست گذشته از به کار گیری از این گونه حتما از کاندوم معمولی به کارگیری نمایید . زیرا این نوع کاندوم ها بیشتر جنبه ارتقاء لذت درباره را دارا‌هستند تا دوری از بارداری و انتقال بیماری های مقاربتی! فعلا این دسته در سرزمین ساخت نمیشود .

روغن خراطین : یکی دیگر از محصولاتی است که تحت عنوان حجم دهنده آلت مردانه مورد به کار گیری قرار می‌گیرد . از آنجایی که روغن خراطین بر اساس ترکیبات ارگانیک تهیه و تنظیم می شود , مورد اعتنا اکثری از اشخاص جای دارد .

برندهای دارای اعتبار در مسئله تولید ها بهداشت جنسی

با ترقی هایی که در مورد ایجاد تولیدها جنسی بوجود آمده , شرکت های زیادی مبادرت به ایجاد و عرضه گونه های متنوعی از وسایل بهداشت جنسی کرده اند . از فی مابین شناخته شده ترین این مارک ها می توان این مورد ها را اسم پیروزی : کدکس Kodex , گود لایف Goodlife , کاپوت Kapoot و ایموشن Emotion .

خرید از اینترنت و انواع محصولات جنسی

اگر چه خرید حضوری و مراجعه به دکان های متفاوت و کاوش بین آن‌ها جز روش های همگانی برای تنظیم اقلام مایحتاج خانواده ها میباشد , اما امروزه با وجود مشغله هایی زیرا ساعت‌ها کاری بسیار و سپری شدن زمان در ترافیک های طولانی , اشخاص به‌دنبال روش های جایگزین پرسرعت خیس و دردسترس نظیر خرید آنلاین میباشند . به همین علت تارنما های زیادی مانند مغازه اینترنتی ثانیکالا مال مبادرت به عرضه و فروش تیم ای از شایسته ترین و کیفیت خوب ترین محصول ها موردنیاز خانواده ها , از برگزیدگان برندها کرده اند . شما با مراجعه بدین وبسایت دارای اعتبار میتوانید کالاهای ما یحتاج خویش نظیر گونه های تولیدها بهداشتی را با اطمینان از کیفیت آن به سادگی تهیه کنید .

 

منبع :   https://sanykala.com/

نظرات  (۱)

ممنون که این سایت رو بهمون معرفی کردین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی