زناشویی برتر

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

رعایت بهداشت جنسی و نقش آن در محافظت تندرست بودن اشخاص جز مسائلی است که همواره دارای اهمیت بوده و اعتنا به آن , بهبود دهنده ارتباط ها زناشویی و تضمین کننده سالم جنسی اشخاص میباشد . به همین جهت خوبتر است مبتنی بر نیاز و کاربرد متبوع , از اثاثیه زناشویی عرضه شده دراین باره استفاده کرد . با امداد تولیدات زیادی که در مورد بهداشت جنسی دردست اشخاص قرار دارا هستند , می توان نکات بهداشتی و ایمنی را در هنگام ارتباط جنسی رعایت کرده و بازدارنده از پیدایش مشکلات احتمالی و چه بسا قابلیت انتقال بیماری های خطرناک نظیر ایدز , هپاتیت و سوزاک شد .

پیوندها

۶ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

مزایا و مضرات استفاده از کرم های ضد آفتاب

فواید و مضرات استفاده از کرم های ضد آفتاب فاطمه حبشی
از آنجایی که همه ما در هنگام بیرون رفتن در طول روز ، از کرم ضد آفتاب استفاده می کنیم و می دانیم این نکته است که محافظت از پوست در برابر نور خورشید برای ما امری ضروری است و باعث می شود که از آفتاب سوختگی ، پیری زودرس و ایجاد لک در صورت بهتر است این نکته را یادآور شویم که کرم ضد آفتاب نیز باعث می شود مضراتی به همراه خود داشته باشید.بی بی کرم ساین اسکین

در این مقاله ما سعی داریم شما را با فواید و مضرات کرم ضد آفتاب آشنا نمائیم. پس اگر به پوست خود توجه کنید تا انتهای این نوشته همراه ما باشید.

عناوین اصلی این صفحه نمایش است
استفاده از کرم ضد آفتاب است
به گفته متخصصین ، خاصیت ضد کرم ضد آفتاب برای جلوگیری از اشعه ماورا بنفش خورشید و جلوگیری از ایجاد چین و چروک ، لک و حتی امکان پیشگیری از سرطان پوست وجود دارد که این کرم ها بر اساس سن ، جنس و نوع پوست انتخاب می کنند و از آنجایی که اس پی اف (SPF) بر روی کرم ضد ضد آفتاب ، نشان دهنده قدرت ضد آفتاب است اما ضد آفتابی با اسپی اف نیست و نمی تواند به معنای کمتری برای تأثیرگذاری در برابر ضد آفتاب سازی با اسپی اف بیشتر باشد.

همچنین بخوانید: چگونه از پوست خود به بهترین شکل مراقبت کنیم؟
لازم است این نکته را یادآور شویم که کرم ضد آفتاب با اس پی اف 50 برای انواع پوست و در فصل گرم سال مناسب است اما در فصل سرد سرد پی پی 310 کافی است.

توصیه پزشکی برای استفاده از کرم ضد آفتاب
گرچه استفاده از این کرم ها بهتر است با توصیه و مشورت پزشک و متخصص پوست انجام شود. آنها به طور خاص توصیه می کنند که بانوان را برای استفاده از لوازم آرایشی ضد کرم ضد آفتاب استفاده کنید و استفاده کنید که کرم پودرهای آرایشی به هیچ وجه جای کرم ضد آفتاب را ندارد چرا که اثرات زیانباری را روی پوست ایجاد می کند. استفاده از کرم ضد آفتاب برای شخصی که پوست خود را لیزر و یا لایه برداری انجام می دهد بسیار ضروری است.

جوان تر شدن با کرم های ضد آفتاب
نکته جذاب اگر اطمینان حاصل کنید که اگر وجود داشته باشید بالا است اما در صورت یک فرد بسیار جوان به دلیل اینکه پوست بسیار خوبی دارد و آنها را نشان می دهد نشان داده شده است نشان می دهد. ممکن است با خودتان بگویید که این افراد در صورت استفاده از عمل جراحی استفاده کرده اند اما این حقیقتاً کافی نبوده و بهتر است بدانید که این دسته از افراد در برابر نور خورشید از پوست بسیار محافظت می شود.

آفتاب اختصاصی پیری زودرس و پوست را شل باعث پس در نتیجه بهتر است که از پوست خود را در برابر نور خورشید بشدت محافظت نمائید. زیرا نور آفتاب بر لایه خارجی پوست که اپیدرم نامیده می شود باعث ایجاد و ایجاد آفتاب سوختگی می شود.

همچنین بخوانید: چرا رنگ آمیزی پیشنهاد نمی شود؟ (معرفی جایگزین ها)
عملکرد ضد افتاب اکسید دو زنگ
یک نوع ضد آفتاب مسدود کننده وجود دارد و لایه نازکی بر روی پوست ایجاد می کند که اگر باعث شود اشعه آفتاب به پوست برسد ، اما ممکن است به دلیل تغییر رنگ ظاهری که بر روی پوست ایجاد می شود ، از نظر زیبایی ظاهری برای پذیرش قابل قبول نیست. اکسید دو زنگ یک نمونه از ضد آفتاب سازی است که به این شکل عمل می کند.

مصرف مکرر ضد آفتاب
شخصاً به طور مرتب وقتی مرتب ضد آفتاب نمی شود و یا لایه ای از آن است که تمام پوست شما نمی تواند تمایل پیدا کند و یا حتی در طول روز آن را بر روی صورت خود بکشد ، اما اگر نور خورشید وجود داشته باشد وجود ندارد. استفاده از ضد آفتاب استفاده از خواسته ناخواسته اثرات مخلوط بر روی پوست صورت آنها می شود.

به همین دلیل دقت داشته باشید که حتماً ضد آفتاب را مرتب می کنید استفاده کنید و آن را در نواحی بینی و اگر گوش نیز استفاده کنید. نکته مهم حتماً ضد آفتاب خود را پس از آرایش استفاده نمائید چرا که از مواد آرایشی استفاده می کنید که در پایه چربی و یا آب لازم است باعث شود که ضد آفتاب شود.

کرم ضد آفتاب
کرم ضد افتاب

بهترین کرم ضد افتاب

بهترین ضد افتاب
 کرم ضد آفتاب لانسون

کرم ضد آفتاب سان سیف

کرم ضد آفتاب خارجی

کرم ضد آفتاب به انگلیسی

کرم ضد آفتاب LABIOTTE

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

کرم ضد آفتاب jorjie

کرم ضد آفتاب لافارر

کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی

کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۲

کرم ضد آفتاب لانسون شماره 1

کرم ضد آفتاب لانسون خوبه

کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۳

کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قیمت

کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی نی نی سایت

کرم ضد آفتاب سان سیف خوبه

کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن

کرم ضد آفتاب سان سیف برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه

مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب سان سیف

کرم ضد آفتاب سان سیف ضد چروک

قیمت ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی

کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت

بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک

کرم ضد آفتاب LABIOTTE

کرم ضد آفتاب خارجی

کرم ضد آفتاب بیزانس

کرم ضد آفتاب سان سیف

کرم ضد آفتاب jorjie

بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب بیودرما

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا نی نی سایت

بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک

بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست حساس

کرم ضد آفتاب سان سنس

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط

ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه

بهترین کرم ضد آفتاب خارجی

بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

کرم ضد آفتاب ژرژیه

کرم ضد آفتاب ژرژیه دیجی کالا

کرم ضد آفتاب ژرژیه نی نی سایت

انواع کرم ضد آفتاب الارو

کرم ضد آفتاب ببک

Jorjie کرم

بهترین کرم ضد آفتاب

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک خارجی

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی

بهترین کرم ضد آفتاب نی نی سایت

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط

بی بی کرم ساین اسکین خوبه

بی بی کرم ساین اسکین نی نی سایت

بی بی کرم ساین اسکین دیجی کالا

قیمت بی بی کرم دیجی کالا

کرم ضد لک ساین بیوتی

محصولات ساین اسکین

بی بی کرم ps قیمت

بی بی کرم ps دیجی کالا

بی بی کرم ساین اسکین

کرم ضد آفتاب الارو

کرم ضد آفتاب سینره

ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط

کرم ضد آفتاب زدن به انگلیسی

کرم آبرسان به انگلیسی

کرم ضد آفتاب لدورا

کاپ قاعدگی چیست؟ نحوه استفاده ، مزایا و معایب آن


ایجاددانید کاپ قاعدگی چیست؟ کاپ قاعدگی نوعی وسیله بهداشتی برای خانم هایی که در دوران عادت ماهیانه به بهای تامپون یا نوار بهداشتی از آن استفاده کرده اند. این کاپ یا فنجان قاعدگی از سال ۱۸۶۰ وجود دارد ، ولی استفاده از آن در دهه ۳۰ قرن بیستم با اوج تبلیغات بر روی این محصول ، رواج یافت. اگر علاقه مند باشید از حساسیت و مشکلات نوآوری بهداشتی شما رها شوید و گزینه کمتری داشته باشید و برای دوران کودکی انتخاب کنید ، اگر این مقاله را بخوانید توصیه می کنید. با خواندن این مطلب ، بیشتر با کاپ قاعدگی آشنا می شوید و می بینید با توجه به بررسی مجدد مزایا و معایب آن را راحت تر می کنید.طریقه استفاده از کاپ قاعدگی

 

کاپ قاعدگی چیست؟
کاپ قاعدگی یا فنجان قاعدگی نوعی محصول بهداشتی چندبارمصرف برای خانمها. کاپ قاعدگی فنجانی کوچک ، انعطاف‌پذیر و قیفی‌شکل است که از لاستیک یا سیلیکون تهیه کرده و به بهای احمد جمع می کند خون قاضی ، در داخل واژن قرار می دهد. فنجان ها بیشتر از روش های دیگر لذت خون خون را در جمع جمع می کنند و همین باعث شده است که خیلی از خانم ها آن را به تامپون یا نوار بهداشتی ترجیح دهندگان. بسته به شدت خونریزی ، بین 6 تا 12 ساعت استفاده کنید.

نحوه استفاده از کاپ قاعدگی
اگر استفاده کنید از فنجان قاعدگی استفاده کنید ، بهتر است قبل از هرچیز با متخصص زنان مشورت کنید. قبل از اینکه نوع و مارک کاپ قاعدگی را انتخاب کنید ، باید بدانید که چه اندازه مناسب است؟ انواع کاپ قاعدگی از نظر اندازه گیری متفاوت و بزرگتر از برندهای فنجان سازی در اندازه گیری کوچک و بزرگ استفاده از مواد مخدر است.

برای یافتن اندازه گیری فنجان مناسب ، شما و پزشکان باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

سن ؛
فشار خون‌ریزی ؛
طول دهانه رحم ؛
داشتن زایمان طبیعی ؛
قدرت ماهیچه های دیافراگم لگنی.
فقط فنجانهای قاعدگی کوچک برای خانمهایشان کمتر از ۳۰ سال که زایمان طبیعی نیست باعث می شود استفاده شود. اندازه گیری بزرگترین روش برای خانمهای بالای ۳۰ سالی است که زایمان طبیعی داشته یا پریود شدیدتری مناسب است.

قبل از گذاشتن کاپ قاعدگی
وقتی برای اولین بار از کاپ قاعدگی استفاده کنید ، ممکن است احساس ناراحتی کنید ؛ اما نرم و روان کردن کاپ قرارگرفتن آن را در واژن راحتتر کنید. قبل از استفاده از کاپ ، لبه آن را با آب یا با روانکنندۀ بر پایۀ آب نرم کنید. از کاپ قاعدگی خیس راحت استفاده کنید.

نحوه قراردادن کاپ قاعدگی


اگر تمپون را راحت کنید اگر واژن را بگذارید ، اگر کاپ قاعدگی هم برای شما راحت باشد می خواهید.

برای استفاده از مراحل کاپ زیر را دنبال کنید:

دستانتان را خوب بشویید ؛
لبه کاپ را با آب یا روانکننده خیس کنید ؛
کاپ قاعدگی کاملاً از وسط تا کنید و آن را در حالتی که لبۀ آن بهسمت بالا باشد در دست بگیرید ؛
کاپ را در حالتی که لبو آن بالاست مانند زمانی که از تامپون استفاده می کنید در واژن قرار دهید (کاپ باید چند سانتی متر از پایین تر از گردن رحمتان قرار بگیرد)؛
وقتی کاپ در واژن قرار گرفت ، آن را بچرخانید. به این شکل باز خواهد شد و محفظه غیرقابل انفوذ را در مقابل هوا ایجاد می کند که جلوی خونریزی را ایجاد می کند.
اگر کاپ را درست در واژن قرار دهید ، اگر آن را احساس نکنید. باید بدون اینکه فنجان بیفتد به آرامی راه بروید ، حرکت کنید ، بپرید ، بنشینید و سایر فعالیت های روزمره را انجام دهید. اگر برای قرار دادن کاپ با مشکل شدید ، با پزشکان مشورت کنید.

نحوه خارج ازکردن کاپ قاعدگی
شما مجبورید کاپ قاعدگی را بین ۶ تا ۱۲ ساعت در بدن نگه دارید. این یعنی در طول شب هم باید از آن استفاده کنی ؛ اما اگر بیشتر از ۱۲ ساعت آن را در بدن نگه ندارید و اگر زودتر شود ، باید زودتر از آن خارج شود.

برای بیرون آوردن کاپ قاعدگی مراحل زیر را انجام دهید:

دستانتان را خوب بشویید ؛
انگشت اشاره کنید و شستتان را وارد کنید واژن کنید. دنبالۀ کاپ را به بهرامی بکشید تا به بدنۀ اصلی آن برسید ؛
بدنه را به فشار آرامی فشار دهید تا از دهانه رحم آزاد شود. پس آن را پایین بکشید تا کاپ بیرون بیاید ؛
وقتی کاپ بیرون آمد ، آن را در دستشویی خالی کنید.
مراقبت های بعدی بعد از بیرونآوردن
اگر یک بار دیگر از کاپ قاعدگی استفاده کنید ، باید آن را خوب بشویید. حداقل باید روزی دو بار کاپ را خالی کنید. کاپید قاعدگیِ چندبارمصرف مقاوم شده و از 6 ماه تا 10 سال قابل قبول است. بعد از یک بار استفاده از دور بیندازید ، یک بار دیگر بار دیگر کاپ کنید.

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

فنجان قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دوشیزگان

نحوه استفاده از کاپ قاعدگی

خرید کاپ قاعدگی 

قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ پریودی

فنجان قاعدگی چیست

کاپ پریودی چیست

کاپ قاعدگی چیه

بهترین مارک کاپ قاعدگی

طرز استفاده کاپ قاعدگی

روش استفاده از کاپ قاعدگی

لونت کاپ چیست

طریقه استفاده از کاپ قاعدگی

استفاده از کاپ قاعدگی

قیمت فنجان قاعدگی

نحوه استفاده کاپ قاعدگی

سایز کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

عوارض کاپ قاعدگی

کاپ بهداشتی

کاپ پریود

طریقه استفاده کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی نحوه استفاده

کاپ قاعدگی را از کجا بخریم

کاپ های قاعدگی

کاپهای قاعدگی

روش استفاده کاپ قاعدگی

معایب کاپ قاعدگی

آموزش استفاده از کاپ قاعدگی

مراکز فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم

کاپ قاعده گی

طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی

انتخاب سایز کاپ قاعدگی

چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی

انواع کاپ قاعدگی

فنجان پریود

خرید کاپ قاعدگی

طرز استفاده از فنجان قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

کاپ قاعدگی یا تامپون

قیمت کاپ قاعدگی

خرید فنجان قاعدگی

مضرات استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دختران

معایب استفاده از کاپ قاعدگی

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

خرید اینترنتی فنجان قاعدگی

فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

معایب استفاده از کاپ قاعدگی چیست؟

کاپید قاعدگی ممکن است یک گزینه مقرون بهبهصرفه و سازگار با محیط زیست باشد ، اما باید چند نکته به خاطر بسپارید:

برداشتن کاپ مورد سخت است. ممکن است در مکانیزم یا موقعیتی قرار بگیرد که شما را به سختی یا ناخوشایند باشد ، کاپن می کشد.
ممکن است وارد شود یا خارج از آن سخت باشد.
کاپید قاعدگی قابل پذیرش استفاده برای همه سایزها نیستند ، زیرا ممکن است سایه مناسب باشد سخت است. به این معنی که ممکن است مجبور شود چند مارک را امتحان کنید اگر برای خودتان مناسب باشید و واژنتان را پیدا کنید.مضرات استفاده از کاپ قاعدگی

ممکن است به مواد حساسیت داشته باشید. از نظر قانونی قاعدگی از مواد بدون لاتکس ساخته شده است که اگر گزینه مناسبی باشد برای قرار دادن آن که به لاتکس حساسیت دارد ؛ اما برای برخی دیگر ، این شانس وجود دارد که مواد سیلیکونی یا لاستیکی در برابر مرژیثر ایجاد می کند.
امکان ایجاد التهاب واژن وجود دارد. کاپ قاعدگی اگر به درستی تمیز نشود باعث می شود که التهاب واژن ادامه دهد.
اگر کاپ قاعدگی را تمیز کنید ممکن است عفونت را افزایش دهد. کاپ قاعدگی را خیلی خوب بشویید. آب بکشید و بگذارید خشک شود. از کاپ قاعدگی یکبارمصرف دوباره استفاده نکنید.
چه کسی برای استفاده از کاپ قاعدگی نیاز به مشاوره دارد؟
کاپیده قاعدگی برای همه مناسب نیستند ؛ اگر موارد زیر را لازم دارید حتما با پزشک مشورت کنید:

به لاستیک یا لاتکس وسیله برق دارید.
برای جلوگیری از بارداری از دستگاه داخل رحمی استفاده کنید. گاهی اوقات لازم است رشته متصل به آی یو دی را کوتاه کنید تا زمانی که کاپ قاعدگی را حذف کنید و آن را بیرون بکشید.
اگر به TSS مبتلا شده باشد.
اخیراً جراحی زنان ، زایمان یا سقوط نکرده است.
به عفونت واژن مبتلا هستی.
نگران محافظت از پرده بکارت خود شما هستید.

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

فنجان قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دوشیزگان

نحوه استفاده از کاپ قاعدگی

خرید کاپ قاعدگی 

قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ پریودی

فنجان قاعدگی چیست

کاپ پریودی چیست

کاپ قاعدگی چیه

بهترین مارک کاپ قاعدگی

طرز استفاده کاپ قاعدگی

روش استفاده از کاپ قاعدگی

لونت کاپ چیست

طریقه استفاده از کاپ قاعدگی

استفاده از کاپ قاعدگی

قیمت فنجان قاعدگی

نحوه استفاده کاپ قاعدگی

سایز کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

عوارض کاپ قاعدگی

کاپ بهداشتی

کاپ پریود

طریقه استفاده کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی نحوه استفاده

کاپ قاعدگی را از کجا بخریم

کاپ های قاعدگی

کاپهای قاعدگی

روش استفاده کاپ قاعدگی

معایب کاپ قاعدگی

آموزش استفاده از کاپ قاعدگی

مراکز فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم

کاپ قاعده گی

طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی

انتخاب سایز کاپ قاعدگی

چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی

انواع کاپ قاعدگی

فنجان پریود

خرید کاپ قاعدگی

طرز استفاده از فنجان قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

کاپ قاعدگی یا تامپون

قیمت کاپ قاعدگی

خرید فنجان قاعدگی

مضرات استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دختران

معایب استفاده از کاپ قاعدگی

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

خرید اینترنتی فنجان قاعدگی

فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی در مقایسه با پد و تامپون چه مزایایی دارد؟

برخی مزایای کاپید قاعدگی را باهم مرور کنید:


کاهش هزینه ها
هیچ وقت که کاپ قاعدگی ارزان نیست. برای نمونه خرید کاپ قاعدگی لونیت حدود 3200 هزار تومان از کفش پوشیده شده است. اما ، چون این کپی ها چندبارمصرفند ، در بلندمدت بهنسبت پد و تامپون بهصرفهترتر بود بود. اگر کپی کنید را در صورت نگهداری صحیح ترجیح دهید تا سال استفاده کنید.

توانایی جمعآآوری خون بیشتر
کاپید قاعدگی گنجایش آنها متفاوتی دارند. اما به طور معمولی باعث می شود که کاپیتان سه برابر برابر باشد. به این معنی که در هر بار استفاده کنید برای مدت طولانی طول می کشد بدون نیاز به تخلیه قابل انعطاف پذیری.کاپ قاعدگی خرید

راحت‌تر
بعضی از افراد با این کاپیتان در مقایسه با پد و تامپون راحت ترند. چرا که کاپ قاعدگی برخلاف تامپون باعث خشکی واژن نمی شود.
این کپی ها نیز ، در صورتی که صحیح بارگیری می شوند ، نشتی نخواهند داشت.
استفاده از خیال راحت به باشگاه یا استخدام بروید. حتی برندهایی داریم که ادعا می کنیم کاپانشان تداخلی با رابطه جنسی ندارند.
اما این را هم اضافه کنیم که از کاپیتان قاعدگی استفاده کنیم ، یا بهتر بگوییم بگذاریم و برداشتن ، بهراحتی پد نیست.
بهعرباری ممکن است عادت کرد تا از کپ قاعدگی مدتی زمان ببرد استفاده شود. ولی برای شماهایی که بلدید با تامپون کار کنید ، احتمالا چالشی داشت.

سازگارتر با محیطیزیست
اگر از حامیان سرسخت محیط زیست داشته باشید ، احتمالاً کنجکاوی ادامه می دهد که کاپ سازی قاعدگی را بخاطر داشته باشید دادگاه. این کپی ها ، همان طور که گفتیم چون چندبارمصرف انداخته ، از حجم زباله هایی که روانه محیط زیست استفاده می شود بهمقدار قابل احتمالی است.
کاپ قاعدگی
۴. کاپ قاعدگی مشکلی هم ایجاد می کند؟
ممکن است مجذوب مزایای کاپهای قاضی شده باشید. اما خوب است می دانم که استفاده از این کپی ها را با مشکلاتی همراه کنید همراه باشید:


جاگذاری و بیرون کشیدن کاپ
جاوا صحیح کاپ در واژن شاید برای همه راحت باشد. بیرون از کشیدن کاپ هم همین طور. اگر دستانتان راه نیفتد ، احتمالاً اذیت شد.
تازه این کاپورها فقط در صورتی نشتی نخواهند داشت که به طور صحیح بار می آورد.

برند و سایز مناسب را انتخاب کنید
کاپید قاعدگی در سایه های مختلف باعث می شود. این طور نیست که یک سایز برای همه مناسب باشد. حتی ممکن است با کاپ برخی از برندها احساس راحتی نکنید.
اگر شما با استفاده از این کاپیتان اصرار دارید ، ممکن است به آزمایش شما نیاز پیدا کنید. یعنی اگر اول انتخاب کنید از آب درنیامد ، ناچار برای خرید مدلی دیگر استفاده کنید.

آل عملیات
کاپ های لاتکسی ممکن است حساسیت ایجاد کند. منتها استفاده از آن را انجام می دهند قاعدگی از مواد فاقد لاتکس تولید می کند و احتمال حساسیت آنها کمتر است.
البته برای برخی دیگر که در معرض خطر قرار می گیرد ، در صورت بروز حساسیت وجود دارد.
بیشتر بخوانید: کاپ دوران قاعدگی باعث عفونت می شود؟
تحریک واژن
اگر از صحیح یا تمیز نگهداری کنید این کاپیتان ها را به اندازه کافی کافی می کند ، ممکن است در ناحیه واژن موثر باشد یا احساس تحریک کنید و ناراحتی کنید.
برای شستشوی کاپ حتما طبق دستورالعمل عمل کنید. چه کسی تحریک واژن می کند اگر انتخاب کنید سایز اشتباه است یا نامناسب انتخاب می شود.

سندرم شوک سمی (TSS)
این عارضه عفونی با استفاده از مدت زمان تمپون در ارتباط است. اما درمورد کاپ قاعدگی هنوز دقیقاً معلوم نیست که استفاده از این کپاهای چقدر باعث افزایش احتمال TSS می شود. تحقیق فعلی که احتمالاً بسیار کم است. ولی به بهرالحال به تحقیق در درایزمینه نیاز دارد.
مصرف کاپ قاعدگی
۵- خلاصه کاپ قاعدگی استفاده کنیم یا نه؟
در صورت تمایل به استفاده از این کاپی در درجه اول بهتر است با یک پزشک زنان مشورت کنید.
اما اگر از بابت عوارض جانبی احتمالی استفاده شود ، باید بگوییم که تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد. چرا استفاده از این محصول باید روشن شود.
در ضمن شرایط هر کسی فرق بازی. نمی توان کلی کلی کرد و گفت که مزایای استفاده از کاپیتان قاعدگی را برای همه افراد به معایب آنها دارد.
پس مطمئن ترین راه این است که مشورت پزشکی کنید. ممکن است پزشک زنان کاپ قاعدگی خاص را پیشنهاد کند یا اینکه به طور معمول از این محصول استفاده نکنید.

در استفاده از کاپ قاعدگی محتاط باشید اگر این نشانه ها را داشته باشید
درصورت دارا بودن هر یک از شرایط زیر باید محتاطانه‌تر تصمیم بگیرید:

پرولاپس یا افتادگی رحم ؛
بیشتر بخوانید: علائم افتخار رحم چگونه است؟
حساسیت به لاستیک یا لاتکس ؛
استفاده از لوازم پیشگیری در داخل رحم مانند IUD ؛
سابقه ابتلا به سندرم شوک سمی یا TSS ؛
عفونت مکرر واژن ؛
مهبل‌گرفتگی یا واژینیسموس ؛
فیبروئیدهای رحمی ؛
بیشتر بخوانید: بیماری فیبروئید رحمی چیست؟
اِندومِتریوز ؛
به به تازگی مادر شده است ، سقوط کرده یا جراحی زنان انجام داده است.
استفاده کنید که به همین زیبایی نیست. تنها پزشک در صورت استفاده از کاپ قاعدگی سبک استفاده از کنگ را برای استفاده از کاپ قاعدگی انجام می دهد. شاید در تبلیغات ببینید که این کاپیتان مناسب همه افراد و قابل قبول است که برای تمام سنین توصیف می شود.
اما ما فقط به تبلیغات اعتراض نکنیم و به توصیه پزشک مشاورتان را در اولویت قرار دهید.

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

فنجان قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دوشیزگان

نحوه استفاده از کاپ قاعدگی

خرید کاپ قاعدگی 

قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ پریودی

فنجان قاعدگی چیست

کاپ پریودی چیست

کاپ قاعدگی چیه

بهترین مارک کاپ قاعدگی

طرز استفاده کاپ قاعدگی

روش استفاده از کاپ قاعدگی

لونت کاپ چیست

طریقه استفاده از کاپ قاعدگی

استفاده از کاپ قاعدگی

قیمت فنجان قاعدگی

نحوه استفاده کاپ قاعدگی

سایز کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

عوارض کاپ قاعدگی

کاپ بهداشتی

کاپ پریود

طریقه استفاده کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی نحوه استفاده

کاپ قاعدگی را از کجا بخریم

کاپ های قاعدگی

کاپهای قاعدگی

روش استفاده کاپ قاعدگی

معایب کاپ قاعدگی

آموزش استفاده از کاپ قاعدگی

مراکز فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم

کاپ قاعده گی

طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی

انتخاب سایز کاپ قاعدگی

چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی

انواع کاپ قاعدگی

فنجان پریود

خرید کاپ قاعدگی

طرز استفاده از فنجان قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

کاپ قاعدگی یا تامپون

قیمت کاپ قاعدگی

خرید فنجان قاعدگی

مضرات استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دختران

معایب استفاده از کاپ قاعدگی

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

خرید اینترنتی فنجان قاعدگی

فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

مزایا و معایب کاپ قاعدگی

مزایا

۱ – به دلیل ضد حساسیت بودن آنها برای بدن بی ضرر هستند.

۲ – باعث خشکی یا تحریک مخاط واژن نمی شود.

۳ – از آنجا که خون را جذب نمی کند ، از طریق تماس از کمپرس پر شده و در برابر عفونت های واژن محافظت می کند.

۴ – پس از هر بار خالی شدن خون به راحتی با حوله یا صابون و آب قابل تمیز شدن است.

۵ – به دلیل ترکیبات آن ، فاقد هر گونه مواد الیاف یا هر ماده خارجی می باشد.

۶ – اگرچه هزینه آن بسیار زیاد است اما تا زمانی که آنها به درستی مراقبت شود ، می تواند تا ۱۵ سال نیز مورد استفاده قرار گیرد.

۷ – بسته به جریان خون هر خانم ، کاپ ها می توانند حدود ۱۲ ساعت از جریان خون محافظت کنند.لونت کاپ چیست

مزایا و معایب کاپ قاعدگی

۸ – به دلیل تناسب کامل آن خطر سرریز وجود ندارد بنابراین ، می توانید با آن زندگی عادی را طی کنید. هنگام خوابیدن یا ورزش ، هیچ لکی روی لباس و … باقی نخواهد گذاشت.

۹ – این محصول به محیط زیست کمک می کند زیرا از استفاده از محصولات یکبار مصرف که به محیط زیست آسیب می رسانند ، خودداری می کند.

معایب

۱ – قرارگیری آن باعث ترس خاصی برای بسیاری از بانوان می شود اگرچه هیچ ناراحتی ایجاد نمی کند ، اما به نظر می رسد صدمه دیده باشند.

۲ – دست زدن به آن در ابتدا می تواند باعث شود خون به دست ما برسد این باعث بیزاری در برخی از خانم ها می شود ، به ویژه هنگامی که تحمل خون زیادی ندارند.

۳ – برای تمیز کردن فنجان قاعدگی ، به صابون و آب یا حداقل آب احتیاج دارید. بنابراین ، انجام یک کار ساده در یک سرویس بهداشتی عمومی یا به سرعت یک روند دشوار است.

کاپ پریودی

۴ – پس از پایان هر دوره ، کاپ خود را مطابق تصویر زیر باید با آب جوش استریل کنید.

شتشوی کاپ قاعدگی

۵ – برای پیدا کردن اندازه مناسب ، لازم است چندین اندازه کاپ را امتحان کنید. گاهی اوقات اندازه نادرست می تواند باعث خارج شدن خون یا ناراحتی شما شود.

نکته : برای اندازه گیری کاپ قاعدگی ، انگشت اشاره خود را درون واژن قرار دهید و به همان اندازه کاپ مورد نظر خود را خریداری کنید.

تامپون چیست؟
تامپون چیست؟

تامپون ترکیبی از مواد جاذب است که در داخل مهبل شما قرار می گیرد تا قبل از پایان قاعدگی خون را جذب کند.

این لنت های استوانه ای کوچک پنبه ای که در داخل واژن شما قرار میگیرد در حال حاضر محبوب ترین محصول قاعدگی هستند.

آنها در جاذبه های مختلفی قرار می گیرند تا خون را در دوره های سنگین جذب کنند.

آیا با قرار دادن تامپون آن را درون واژن احساس می کنید؟
خیر . هنگامی که یک تامپون به درستی وارد شود ، نمی توانید آن را احساس کنید. تامپون ها به گونه ای طراحی شده اند که در قسمت بالایی واژن پوشش داده می شوند ، بخشی که دورتر از دهانه واژن قرار دارد. اگر می توانید تامپون خود را حس کنید ، سعی کنید آن را کمی بیشتر به سمت بالا فشار دهید.

آیا یک تامپون می تواند داخل واژن گم شود ؟
عکس تامپون

خیر. دهانه رحم (در انتهای مهبل) فقط دارای دهانه کوچکی است که خون یا مایع منی را از طریق آن راحت می کند. اگر در از بین بردن تامپون خود مشکل دارید ، سعی کنید آن را فشار دهید . برای خارج کردن تامپون از واژن این روش ممکن است به شما کمک کند اگر به جای نشستن یا ایستادن ، چمباتمه بزنید انگشتان خود را به دور داخل واژن حرکت داده و سعی کنید به سمت بالا و پشت احساس کنید. هنگامی که رشته تامپون را حس کردید ، آن را بین انگشتان خود بگیرید و بیرون بکشید.

آیا با قرار دادن تامپون پرده بکارت از بین می رود؟
خیر ، بکارت چیزی فیزیکی یا پزشکی نیست ، این یک ایده فرهنگی است که درباره بسیاری از افراد تعاریف و نظرات مختلفی دارد .

مفاهیم بکارت گاه با این عقیده مرتبط می شود که دهانه واژن شما توسط غشایی پوشیده شده است ، که اغلب به آن پرده بکارت گفته می شود ، که توسط رابطه جنسی واژن از بین می رود.

آیا تامپون ها از پدها بهتر هستند؟
آیا تامپون ها از پدها بهتر

وقتی این سوال پیش می آید که آیا تامپون ها از پدها بهتر هستند ، جواب واقعی به شما تعلق دارد! بیشتر دختران استفاده از پد را شروع می کنند ، اما برخی مستقیماً به دنبال تامپون می روند. یک جواب درست یا غلط برای تامپونها در مقابل پدها وجود ندارد ؛ چه انتخاب تامپون و چه پد ، همه چیز به این بستگی دارد که شما با آنچه در این دوران راحت هستید و احساس می کنید کاملاً محافظت شده هستید ، استفاده کنید.

مزایای استفاده از تامپون ها در مقابل پدها
می توانید با استفاده از تامپون ها به شنا بروید.
لازم نیست نگران دیدن آنها باشید.
معایب تامپون ها

بزرگترین نقص در استفاده از تامپون ها خطر ابتلا به سندرم شوک سمی (TTS) است. این یک عارضه نادر اما خطرناک برای برخی از انواع عفونت های باکتریایی است.

برای کاهش خطر ابتلا به TTS:

از کمترین تامپون قابل جذب استفاده کنید.
تامپون خود را به طور مکرر در فاصله زمانی ۶ – ۸ ساعت تعویض کنید.
از استفاده یک تامپون در طول شب خودداری کنید.
سایر نکات منفی

قرار دادن آنها می تواند ناراحت کننده باشد ، به خصوص هنگام تلاش برای تعویض آنها.

یافتن اندازه و نوع مناسب برای جریان خون شما ، آزمایش و خطایی را به طول می انجامد .

آنها تأثیر منفی زیادی در محیط زیست دارند و میلیون ها تامپون در این مناطق بسته می شوند و بسته بندی های آنها همه ساله در محل های دفن زباله پایان می یابد.

**آنها گاهی اوقات می توانند واژن شما را تحریک و خشک کرده و باعث خارش و ناراحتی آن شوند.

نتیجه گیری :

کاپ قاعدگی بهتر است یا تامپون ؟
می توان گفت کاپ قاعدگی بر اساس ویژگی های مثبت آن نسبت به تامپون در اولویت قرار دارد.

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

فنجان قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دوشیزگان

نحوه استفاده از کاپ قاعدگی

خرید کاپ قاعدگی 

قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ پریودی

فنجان قاعدگی چیست

کاپ پریودی چیست

کاپ قاعدگی چیه

بهترین مارک کاپ قاعدگی

طرز استفاده کاپ قاعدگی

روش استفاده از کاپ قاعدگی

لونت کاپ چیست

طریقه استفاده از کاپ قاعدگی

استفاده از کاپ قاعدگی

قیمت فنجان قاعدگی

نحوه استفاده کاپ قاعدگی

سایز کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

عوارض کاپ قاعدگی

کاپ بهداشتی

کاپ پریود

طریقه استفاده کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی نحوه استفاده

کاپ قاعدگی را از کجا بخریم

کاپ های قاعدگی

کاپهای قاعدگی

روش استفاده کاپ قاعدگی

معایب کاپ قاعدگی

آموزش استفاده از کاپ قاعدگی

مراکز فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم

کاپ قاعده گی

طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی

انتخاب سایز کاپ قاعدگی

چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی

انواع کاپ قاعدگی

فنجان پریود

خرید کاپ قاعدگی

طرز استفاده از فنجان قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

کاپ قاعدگی یا تامپون

قیمت کاپ قاعدگی

خرید فنجان قاعدگی

مضرات استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دختران

معایب استفاده از کاپ قاعدگی

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

خرید اینترنتی فنجان قاعدگی

فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟


تجهیزات پزشکی کاپ قاعدگی از جنس سیلیکون یا لاتکس است که برای جمع آوری خون خون قاعدگی در بانوان طراحی شده است. کاپ قاعدگی با نوار بهداشتی و تمپون متفاوت است ، چرا که به جای شما خون را جذب می کند ، آن را جمع آوری می کند.اما کاپ قاعدگی را چگونه معرفی کنید؟ استفاده از کاپ قاضی چگونه است و چه معایب و مزایایی دارد؟کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم

کاپ قاعدگی چیست؟
کاپ قاعدگی یک فنجان کوچک و آنطافافذیر به شکل قیف کوچک است که اگر قرار دادن آن را در واژن ، خون قاعدگی را در زمان پریود جمع آوری کرد. جنس کاپ های قاعدگی از سیلیکون طبیعت ، لاستیک یا پلاستیک است و دوباره دوباره از آنها استفاده می شود. بعد از هر بار استفاده از کاپ را خالی کرد ، آن را با آب و صابون شست و دوباره آن را در واژن قرار داد. کاپ قاعدگی یک بار مصرف نیست و چند سال دیگر در صورت نگهداری صحیح از آن استفاده کرد.
کاپ قاعدگی
استفاده از کاپ قاعدگی چه مزایایی دارد؟
استفاده راحت
بیشتر زنانی که از کاپ قاعدگی استفاده کرده اند ، استفاده از کاپ قاعدگی راحت تر از نوار بهداشتی یا تامپون است. کاپ قاعدگی برخلاف تامپون ، باعث خشونت واژن نمی شود.
هزینه کم
هزینه کاپ قاعدگی یک بار در چند سال است. البته با استفاده از این محصولات ، شما می توانید چندین سال دوام داشته باشید. استفاده از یک کاپ در مقایسه با تامپون یا نوارهای بهداشتی ، باعث می شود که صرفه جویی در هزینه طولانی مدت ادامه یابد.
تمیزی بیشتر
اگر کاپ به طور معمول صحیح درون واژن قرار بگیرد ، نشتی ندارد و وقتی ورزش می کنید ، حتی شنا کنید ، یا دوش بگیرید حین قاضی نیز استفاده کنید. همچنین چون کاپ قاعدگی مدت طولانی در واژن باقی می ماند ، برای استفاده در شب مناسب است و مدت زمانی که اگر شما استفاده از آن را به پد یا نوار بهداشتی برای اطمینان از نشت خونریزی ندارید. استفاده از کاپ قاعدگی بوی کمتری هم دارد. رعایت نکردن بهداشت قاعدگی نازایی باعثآورد؟
از عفونت قارچی جلوگیری کنید
استفاده از کاپ قاعدگی تخلیه و شستشوی بهداشتی آن در صورت خطر ابتلا به عفونت های قارچی واژن را کم کند. متخصص استفاده از تامپون خطر ابتلا به سندرم شوک سمی را که یک عفونت باکتریایی است ، افزایش می دهد.
استفاده از کاپ قاعدگی چه معایبی دارد؟
نحوه قرار دادن و خارج شدن از واژن
برخی از بانوان با کاپ قاعدگی احساس راحتی نمی کند. بعضی اوقات ممکن است آن را کتیف بدانید یا با خون قاعدگی راحت نباشید. وارد کردن یا خارج کردن آن برای بعضی اوقات ممکن است سخت باشد. به دلیل افتتاح رحم یا کج بودن آن ممکن است به اندازه کافی دشوار باشد. به همین دلیل برای این کار استفاده از کاپ قاعدگی ممکن است یک گزینه خوب نباشد.
حساسیت
برخی از بانوان که به پلاستیک حساسیت دارند ممکن است به شدت حساس شوند. مواد سیلیکون یا لاستیک استفاده شده در کاپ قاضیگی ممکن است باعث ایجاد اثرات مرژیثر شود.
عفونت
در شخصی که از آی یو دی به عنوان روش جلوگیری از بارداری استفاده می شود ، احتمال دارد که عفونت وجود داشته باشد.
کاپ قاعدگی
روش استفاده از کاپ قاعدگی چگونه است؟
کاپ از دو بخش قیف و ساقه تشکیل شده است. بدنه یا همان قسمت قیف کاپ قاعدگی کمی اجازه دهید و وارد واژن کنید و تا شدگی را رها کنید تا کاپ باز شود حواستان باشد اگر بیش از حد مجاز نباشد در صورت قرار گرفتن و ساقه کاپ بیشتر از یک سانتی متر با خروجی واژن فاصله خواهید داشت. کاپ قاعدگی اگر به طور صحیح در واژن قرار بگیرد ، باید باعث ناراحتی و درد شود. برای جایزه گرفتن درست کاپ قاعدگی کمی کم آنرا جابجا کنید. کاپ به دیواره واژن میچسبد و خون به داخل آن تخریب شود. برای آوردن کاپ قاعدگی از واژن قسمت ساقه آن را گرفته و بدنه قیف را فشار دهید تا کاپ کمی شود و از حالت وکیوم در آمده و آن را بیرون بکشید. سپس آن را خالی کرده ، با آب و صابون شستشو بشویید و دوباره مثل قبل قبل از واژن بگذارید.

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

فنجان قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دوشیزگان

نحوه استفاده از کاپ قاعدگی

خرید کاپ قاعدگی 

قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ پریودی

فنجان قاعدگی چیست

کاپ پریودی چیست

کاپ قاعدگی چیه

بهترین مارک کاپ قاعدگی

طرز استفاده کاپ قاعدگی

روش استفاده از کاپ قاعدگی

لونت کاپ چیست

طریقه استفاده از کاپ قاعدگی

استفاده از کاپ قاعدگی

قیمت فنجان قاعدگی

نحوه استفاده کاپ قاعدگی

سایز کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

عوارض کاپ قاعدگی

کاپ بهداشتی

کاپ پریود

طریقه استفاده کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی نحوه استفاده

کاپ قاعدگی را از کجا بخریم

کاپ های قاعدگی

کاپهای قاعدگی

روش استفاده کاپ قاعدگی

معایب کاپ قاعدگی

آموزش استفاده از کاپ قاعدگی

مراکز فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم

کاپ قاعده گی

طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی

انتخاب سایز کاپ قاعدگی

چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی

انواع کاپ قاعدگی

فنجان پریود

خرید کاپ قاعدگی

طرز استفاده از فنجان قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

کاپ قاعدگی یا تامپون

قیمت کاپ قاعدگی

خرید فنجان قاعدگی

مضرات استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دختران

معایب استفاده از کاپ قاعدگی

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

خرید اینترنتی فنجان قاعدگی

فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی