زناشویی برتر

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

رعایت بهداشت جنسی و نقش آن در محافظت تندرست بودن اشخاص جز مسائلی است که همواره دارای اهمیت بوده و اعتنا به آن , بهبود دهنده ارتباط ها زناشویی و تضمین کننده سالم جنسی اشخاص میباشد . به همین جهت خوبتر است مبتنی بر نیاز و کاربرد متبوع , از اثاثیه زناشویی عرضه شده دراین باره استفاده کرد . با امداد تولیدات زیادی که در مورد بهداشت جنسی دردست اشخاص قرار دارا هستند , می توان نکات بهداشتی و ایمنی را در هنگام ارتباط جنسی رعایت کرده و بازدارنده از پیدایش مشکلات احتمالی و چه بسا قابلیت انتقال بیماری های خطرناک نظیر ایدز , هپاتیت و سوزاک شد .

پیوندها

10 نکته برای اتو کشیدن مو

 

برای اینکه بدانید چگونه باید از اتوی استفاده کنید تا کمتری به موها برسد ، چند نکته مهم است که باید مد نظر داشته باشید:

 

1- قبل از اتو کشیدن موها ، حتما موها را با سشوار خشک کنید وآب موها را کاملاً بکشید.

 

2- بعد از خشک شدن ، از براق کننده های مو در لابه لای موها بزنید.

 

3- اگر موهای خیلی فر یا وزی دارید ، لایه های مو را برای اتو کشیدن ، باریک و نازک بردارید.

 

4- برای موهای خود صافی که فقط موج دارند و می توانند آنها را لخت کنید ، حتماً قبل از اتو ، موادی مثل واکس مو یا کرم مو به مقدار کم در نوک انگشتان زده شده و به همه جای موها بمالید تا پوششی بین شما باشد و اتو کنید. باشید و از سوخت من موقت شود ، چرا که این نسبت به موهای فر شکننده تر و ضعیف ترند و مقاومت کمتری دارند.اتومو بابلیس

 

اما در مورد موهای فر تنها قبل از اتو ، از براق کننده استفاده می شود و از واکس و کرم بعد از اتو ، برای گرفتن خورده موهای روی سر و موخورها ، آن هم به مقدار خیلی کم کف دست شما زده و روی موها بکشید (با استفاده از مقدار زیاد واکس و کرم بعد از اتو در موهای فر ، موها را وادار کرد و قبل از آن را در صاف کردن آنها ، شما را مشکل ساز می کند).

 

5- برای موهای خیلی فر بعد از یک بار اتو کشیدن همه موها با لایه های نازک ، مقدار کافی واکس مو را کف دست پوشانده و روی موها بکشید و دوباره دوباره با جدا کردن لایه های ضخیم تر مو ، آنها را کاملاً بکشید لخت و صاف می شوند.

 

6- حتی الامکان با فاصله 2 سانتیمتر از ریشه ، موها را اتو بکشید ، زیرا اتو کشید موها را از ریشه و نزدیک پوست سر ، به موها آسیب رساند و باعث می شود ریزش آنها شود.

 

7- استفاده از مکرر و زیاد شدن اتوی مو باعث ریزش و کم شدن و فاصله انداختن بین موها خواهد شد. پس بهتر است تنها در مواقع خاص و گاهی اوقات ، این کار را انجام دهید.

 

8- موهای رنگ و هایلایت و مشبک شده حتماً قبل از اتو با مقدار کمی واکس مو بپوشانید تا کمتر ببینید ، زیرا باعث کم رنگ شدن و رنگ آمیزی می شود ، در مقابل مقاومت در برابر حرارت کم است و به راحتی با گرم شدن موها ، آنها را از وسط می گیرد. شکسته و می ریزند.

 

9- برای موهای خیلی فر چه طبیعی و چه رنگی قبل از اتو ، بعد از شستشوی موها حتماً نرم افزار استفاده می شود تا راحت تر موها صاف شود ، ولی در مورد موهای نازک اما حالت دار را نمی شود.

 

10- از زدن ژل مو یا تافت و مواد چسبنده بعد از اتو کشیدن موها خودداری کنید ، در سایر موارد شینیون یا مدلهای خاص خود را که باید فاقد چسباندن باشد.

قیمت اتومو

اتومو مکس

اتومو رمینگتون

قیمت اتومو مکس

خرید اتومو

اتومو دوکاره

انواع اتومو

قیمت اتومو پرومکس

قیمت اتومو دوکاره

اتومو سورکر

اتومو براون

اتومو چند کاره

قیمت اتومو پرنسلی

قیمت اتومو بابلیس

اتومو

اتومو پرومکس

اتومو بابلیس

بهترین اتومو

اتومو فیلیپس

اتومو کراتینه

بهترین مارک اتومو

اتومو مک

اتومو بونیتا

اتومو مک استایلر

اتومو انزو

اتومومسافرتی

اتومو مارک بابلیس

اتومو لیز

اتومو نانو

اتومو جانسون

اتومو بوش

اتومو خوب

بهترین برند اتومو

اتومو برسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی