زناشویی برتر

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

رعایت بهداشت جنسی و نقش آن در محافظت تندرست بودن اشخاص جز مسائلی است که همواره دارای اهمیت بوده و اعتنا به آن , بهبود دهنده ارتباط ها زناشویی و تضمین کننده سالم جنسی اشخاص میباشد . به همین جهت خوبتر است مبتنی بر نیاز و کاربرد متبوع , از اثاثیه زناشویی عرضه شده دراین باره استفاده کرد . با امداد تولیدات زیادی که در مورد بهداشت جنسی دردست اشخاص قرار دارا هستند , می توان نکات بهداشتی و ایمنی را در هنگام ارتباط جنسی رعایت کرده و بازدارنده از پیدایش مشکلات احتمالی و چه بسا قابلیت انتقال بیماری های خطرناک نظیر ایدز , هپاتیت و سوزاک شد .

پیوندها

چگونه ریش تراش خود را تمیز کنم؟

اکثر ریش تراش های برقی برای از بین بردن ذرات بریده شده مو و پوست نیاز به تمیز کردن دارند. می توانید این کار را با برس کشیدن یا ضربه زدن روی کلش به صورت دستی انجام دهید ، اما همچنین خواهید دید که بسیاری از ریش تراش ها را می توان زیر شیر آب در حال تمیز کردن قرار داد. همیشه قبل از خیس شدن ریش تراش دستورالعمل ها را بخوانید ، زیرا همه را نمی توان با این روش تمیز کرد. ریش تراش های خود تمیز کننده برخی از ریش تراش های درجه یک دارای ایستگاه نظافت هستند تا بتوانند خود را تمیز کنند.

قیمت موزر فیلیپس

به سادگی ریش تراش خود را داخل واحد پایه قرار داده و استراحت کنید. این یک راه بی دردسر برای تمیز نگه داشتن ریش تراش و بدون تیرگی است-تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر از گاهی کارتریج های تمیز کننده را تعویض کنید. پرکردنی ها را می توان بصورت آنلاین یا در شیمیدان های بزرگتر خریداری کرد و معمولاً هزینه 4 تا 8 پوند برای کارتریج که باید تا 30 چرخه تمیز کردن را ارائه دهد ، هزینه دارد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه نگه داشتن ریش تراش برقی خود در شرایط عالی ، راهنمای کامل ما در مورد نحوه تمیز کردن و نگهداری ماشین اصلاح برقی را بخوانید. 18 ماهگی سر اصلاح موی فویل شما تا چه زمانی باید به شما اصلاح کند. چگونه می توانم مطمئن شوم که بهترین اصلاح را دارم؟ پوست خود را محکم بکشید: این به ریش تراش اجازه می دهد تا از نزدیک با موهای شما شخصی شود. لب بالایی خود را روی دندان های خود بکشید: این عمل باعث می شود که زیر بینی خود را اصلاح کنید. مرطوب کننده: از مرطوب کننده بعد از اصلاح استفاده کنید تا پوست خود را در بهترین حالت نگه دارد.

سر اصلاح را به طور منظم عوض کنید: برای حفظ اصلاح ، سرها را هر 18 ماه برای فویل ها و هر دو سال یکبار برای دوارها عوض کنید. تراشیدن بافت های مختلف مو از خطرات ناشی از سوختگی و تیغ زدن ، اصلاح با مجموعه ای از مشکلات است که همه مردان با آن روبرو هستند. اما برای کسانی که موهای زبرتر و درشت تری دارند ، که بسیاری از مردان سیاه پوست دارند ، تراشیدن مشکل دیگری دارد: برجستگی های تیغ. موهای زائد زمانی ایجاد می شوند که موهایی که نزدیک پوست بریده شده اند دوباره رشد کرده و در حال رشد هستند.

موهای فرو رفته می تواند منجر به برجستگی و سوزش دردناک شود ، که باعث می شود اصلاح حداقل برای چند روز انجام نشود. در بدترین حالت ، این موهای فرو رفته می توانند عفونی شده و در نهایت منجر به ایجاد زخم شوند. هنگام اصلاح مرطوب ، برجستگی های ریش تراشی بیشتر مورد توجه قرار می گیرند ، زیرا کوتاه کردن موها در سطح پوست به دنبال یک سطح صاف ، شانس رشد آنها را افزایش می دهد.

بنابراین ، یک ریش تراش برقی می تواند جایگزین بسیار خوبی برای اصلاح مرطوب مخصوص آقایان سیاه پوست باشد ، زیرا این ریش تراش ها موها را به پوست نزدیک نمی کنند و احتمال ایجاد موهای زائد و ایجاد برجستگی را کاهش می دهند. هنگام جستجوی نوع مناسب برای استفاده ، مکانیسم برش فویل معمولاً برای مردان سیاه پوست با موهای درشت صورت توصیه می شود. اینها موها را کمی صاف تر از تراشنده های گردان کوتاه می کنند ، که می تواند به کاهش احتمال رشد آنها کمک کند.

مکانیسم برش تراشنده های دوار - پیچاندن و بلند کردن قبل از برش - می تواند ته ریش را کمی پیچیده در انتها بگذارد. انتهای فر شده می تواند احتمال رشد موهای رشد کرده را افزایش دهد ، و اگر موهای صورت شما قبلاً تمایل به فر شدن دارد ، این کمکی نمی کند.

قیمت ریش تراش موزر

قیمت ماشین ریش تراش موزر

قیمت ریش تراش موزر 7 دنده

فیلیپس ریش تراش

ریش تراش کیمی

قیمت ریش تراش براون

قیمت موزر فیلیپس

ماشین صورت تراشی

ریش تراش فیلیپس سری 9000

قیمت ماشین ریش تراش فیلیپس ضد آب سری 9000

ریش تراش پرومکس

خرید ماشین ریش تراش

ماشین ریش تراش براون

ریش تراش براون سری 3

قیمت ریش تراش فیلیپس at890

قیمت ماشین ریش تراش فیلیپس

ماشین ریش تراش پاناسونیک

قیمت ریش تراش پاناسونیک

سه تیغ

ریش تراش فیلیپس at890 تقلبی

ریش تراش براون سری 9

ریش تراش ارزان

سه تیغ فیلیپس

ریش تراش رمینگتون

ریش تراش براون سری 7

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی