زناشویی برتر

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

رعایت بهداشت جنسی و نقش آن در محافظت تندرست بودن اشخاص جز مسائلی است که همواره دارای اهمیت بوده و اعتنا به آن , بهبود دهنده ارتباط ها زناشویی و تضمین کننده سالم جنسی اشخاص میباشد . به همین جهت خوبتر است مبتنی بر نیاز و کاربرد متبوع , از اثاثیه زناشویی عرضه شده دراین باره استفاده کرد . با امداد تولیدات زیادی که در مورد بهداشت جنسی دردست اشخاص قرار دارا هستند , می توان نکات بهداشتی و ایمنی را در هنگام ارتباط جنسی رعایت کرده و بازدارنده از پیدایش مشکلات احتمالی و چه بسا قابلیت انتقال بیماری های خطرناک نظیر ایدز , هپاتیت و سوزاک شد .

پیوندها

۱۸ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

خویشاوندی به دلایل مختلف می تواند خشک شود ، و هنگامی که این اتفاق می افتد ، وقت آن است که شروع به فکر کردن در مورد چگونگی روال مراقبت از پوست خود کنید. یک راه حل ساده اضافه کردن یک سرم به ترکیب محصولات شما است. به طور معمول یک سرم بسیار سبک وزن و سریع جذب می شود و یک مشت بزرگ از رطوبت به پوست می افزاید. با این وجود در سالی B ، محصولات ما همیشه وظیفه مضاعف دارند و سرم های آنتی اکسیدانی ما نیز از این قاعده مستثنی نیستند. آنها به لطف عنصر قهرمان ، آلی سیاه دانه زیره سیاه (با نام روغن سیاه دانه) ، رطوبت و مواد کاملاً بیشتری به آن افزودند.

یک ماده سازنده نیروگاه ، روغن دانه زیره سیاه شهرت کاملی برای خودش ایجاد کرده است. از ابتدای تمدن خاورمیانه ، روغن حاصل از دانه گل Nigella Sativa جزء آرزو های زیبایی و سلامتی بوده است. گفته می شود که کلئوپاترا هرگز بدون استفاده از آن یک روز نرفته است ، و دیگران توضیح می دهند که این یک "درمانی برای همه بیماری ها به جز مرگ" است. در حالی که مطالعات نشان می دهد که مزایای آن شامل کاهش اندازه تومور ، ترویج تولید مغز استخوان سالم ، تحریک سیستم ایمنی بدن و رفع مشکلات گوارشی است ، ما این را دوست داریم که از مزایای آن برای زیبایی پوست نیز هست.

5 مزایای مراقبت از پوست روغن دانه زیره سیاه:

بسیار مرطوب کننده است. روغن سیاه دانه زیره منبع عالی ویتامین B است که به حفظ رطوبت در پوست کمک می کند.
به مبارزه با آکنه کمک می کند. پوستی که بیش از حد روغن تولید می کند ، مستعد ابتلا به آکنه است زیرا روغن اضافی در منافذ جمع می شود. اسیدهای چرب اساسی موجود در روغن سیاه دانه زیره سیاه به پوسته پوسته شدن این روغن کمک می کند. آنها این کار را با ایجاد سلولهای پوستی سالم انجام می دهند که برای حل رسوبات چربی در منافذ کار می کنند.
این علائم پیری را به حداقل می رساند. روغن بذر زیره سیاه با داشتن خصوصیات حفظ رطوبت و خاصیت آنتی اکسیدانی ، پوست را الاستیک نگه می دارد و با رادیکال های آزاد که باعث ایجاد چین و چروک و خطوط ریز می شوند ، آسیب می بیند.
قرمزی را تسکین می دهد و تحریک را آرام می کند. روغن دانه زیره سیاه خاصیت ضد التهابی بسیار خوبی دارد. این امر به ویژه برای افرادی که از پسوریازیس یا اگزما تحریک می شوند مفید است زیرا روغن دانه زیره سیاه باعث کاهش التهاب و تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن می شود. همچنین قابض قوی است که می تواند با عفونت های موضعی مبارزه کند.
لکه های تیره را محو می کند. با هم ، ویتامین A ، اسیدهای آمینه و اسیدهای چرب موجود در روغن سیاه دانه زیره برای بازسازی سلولهای پوستی با هم کار می کنند. با گذشت زمان ، روغن دانه زیره سیاه لکه های سنی و حتی برخی زخم ها را محو می کند.
در حالی که روغن بذر سیاه زیره سرخ های ما را بسیار منحصر به فرد می کند ، با قابلیت روغن در محو شدن لکه های تیره و آرام کردن التهاب ، در یکی دیگر از محصولات ما ، Intitive Eye Repair نیز می درخشد.

ممکن است برای بعضی تعجب آور باشد که ما توصیه می کنیم از روغن برای مقابله با آکنه و ترمیم پوست استفاده کنید ، اما روغن ها می توانند یک خانه قدرتمند پوست باشند. ما را باور نمی کنید؟ فقط کافی است سرم آنتی اکسیدان روزانه و سرم آنتی اکسیدان شبانه ما را امتحان کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روغن دانه زیره سیاه ، اینجا را کلیک کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نکات غیر بهداشتی پوست ، مواد و محصولات آن ، در خبرنامه پوست Yummies Sally B عضو شوید.

 

مرجع : sanykala

چگونه به صورت طبیعی از پا مراقبت کنیم

اسپا پا آلی DIY

ما اغلب می گویم این چیز خوبی است که پاهای ما در زمستان در جوراب و کفش پنهان است. پوست خشک و ترک خورده ای که ناگزیر تحمل آن می شویم ، می تواند روی چشم سخت باشد. اما مسلح با زرادخانه مناسب محصولات و برخی از DIY می دانید که چگونه می توانید هنگام پرش به تابستان ، پاهای خود را احساس و نگاه عالی کنید!

"پاهای زمستانی" در بعضی مواقع غیرقابل اجتناب است ، اما پاهای پوسته پوسته می تواند دگرگون شود. راه حل ما: یک روز اسپا در خانه. در اینجا چگونه می توانید حمام خود را به رویای یک پا خسته تبدیل کنید:

ابتدا پوست را با موی مرطوب کننده بدن Sally B's Yummies لایه برداری کنید. روی پوست خشک ، یک چهارم اندازه بدن بوف را روی هر پا ماساژ دهید. ساییدگی طبیعی قند آلی در داخل باعث از بین رفتن سلول های مرده پوست می شود ، در حالی که کره ارگانیک و روغن جوجوبا باعث رطوبت پوست می شوند. و شما فقط پاهای خود را تعجب نمی کنید! دستان شما از ماساژ بدن بوف بر روی پاها سود خواهد برد!
وبلاگ Yummies پوست سالی B: DIY Foot Spa

Body Buff را بشویید و پاها را در حدود 10 دقیقه در آب گرم خیس کنید. پس از اتمام ، در صورت لزوم می توانید لایه برداری های اضافی را با سنگ سنگفرش انجام دهید.
لکه های خشن یا خشک دارید؟ نوار شفابخش Tamanu Neem Healing ما را سخاوتمندانه بر قسمت مناطق مشکل مالش دهید. این دو ماده نامیده شده - روغن Tamanu و روغن Neem - به مرطوب شدن ، ترویج بازسازی سلولهای جدید پوست و تسکین پوستهای خارش آور کمک می کنند.
وبلاگ Yummies پوست سالی B: DIY Foot Spa

رطوبت اضافه کنید. کره شفا دست ما فقط برای دست نیست! این محصول منبع بسیار خوبی برای رطوبت است و می تواند به شما کمک کند تا رطوبت کف پا را سخت و به همان راحتی که بتواند به دست بیاورد. سخاوتمندانه کره Healing Hand را بر روی هر دو پا بمالید و سپس یک جفت جوراب نخی بگذارید تا در رطوبت قفل شود (و اطمینان حاصل کنید که در قسمت کف حمام نمی لغزید). برای بهترین نتیجه قبل از خواب مرطوب شوید و جوراب را در طول شب بگذارید.
مرتباً مرطوب کنید. استفاده از لوسیون بعد از حمام یا دوش همیشه عالی است ، اما استفاده از کره Healing Hand Butter و جوراب جوراب جوراب چند شب در هفته نتایج بسیار نرم شما را به همراه خواهد داشت.
این آبگرم پا DIY نیز در طول انتقال فصلی ایده خوبی است. تابستان می تواند پاها را خسته و فرسوده بگذارد ، دقیقاً مانند زمستان ، بنابراین همیشه ایده خوبی است که پاها را ببندید و فصل را با پوستی تازه و خوشحال شروع کنید!

مرجع : ثانیکالا

مزایای مراقبت از پوست با ویتامین C

مزایای مراقبت از پوست با ویتامین C

ویتامین C نام خود را به عنوان یک آنتی اکسیدان قدرتمند و مهم ، برای سلامتی بهینه پوست ضروری ساخته است. اسید L- آسکوربیک یکی از رایج ترین ویتامین C است که ما در تقویت کننده آنتی اکسیدان پوست خود از آن استفاده می کنیم و از مؤثرترین آنها است. تحقیقات نشان می دهد که اسید L- آسکوربیک می تواند:

آسیب های رادیکال را ترمیم کنید

رادیکال های آزاد سلول های ناپایدار هستند ، به این معنی که این الکترون کوتاه است که در اثر عوامل خارجی مانند اکسیداسیون ، آلودگی ، دود سیگار و شرایط بهداشتی مختلف ایجاد می شود. در حالی که ویتامین E مدافع اصلی در برابر اکسیداسیون است ، ویتامین C به ویژه در برابر رادیکال های آزاد ناشی از آلودگی قوی است. هنگامی که ویتامین C به پوست اضافه شد ، رادیکال های آزاد را با اهدای یکی از الکترون های خود به یک رادیکال آزاد ناپایدار خنثی می کند و آن را کاملاً و خوشحال می کند. برخلاف چگونگی شکل گیری رادیکال های آزاد ، آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین C ، حتی با از بین رفتن الکترون اهدا شده خود ، پایدار می شوند.

تولید کلاژن را ارتقا دهید

کلاژن کلید پوست محکم ، نرم و نرم است. بدون آن ، پوست ما خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد ، که به نوبه خود منجر به ایجاد چین و چروک و خطوط ریز می شود. بدن ما به طور طبیعی آن را ایجاد می کند ، اما با افزایش سن ، بدن ما کلاژن را تجزیه می کند و توانایی ما در تولید بیشتر کاهش می یابد. خوشبختانه ، هنگامی که به صورت موضعی استفاده می شود ، ویتامین C باعث تحریک سنتز کلاژن می شود.

التهاب را کاهش دهید

تحقیقات نشان می دهد که ویتامین C در برابر مواد مضر که به بیماری کمک می کنند محافظت می کند. به همین دلیل ، مطالعات نشان می دهد که برخی از مزایای ضد التهابی دارد.

پوست و مو را تقویت کنید

در حالی که این محصول باعث تولید کلاژن می شود ، ویتامین C نیز در تلاش است تا رگ های خونی را در زیر پوست تقویت کند. همچنین در جذب آهن نقش بسزایی دارد و به سالم ماندن و تقویت مو کمک می کند.

بدن شما به طور طبیعی مقداری آنتی اکسیدان تولید می کند ، اما ویتامین C یکی از آنها نیست. بنابراین ، مهم است که هر روز مواد مغذی را از طریق رژیم غذایی (فکر کنید بروکلی ، مرکبات ، توت فرنگی و گوجه فرنگی) و مراقبت از پوست را به بدن خود وارد کنید. چرا هر روز؟ ویتامین C در بدن ذخیره نمی شود. این محلول در آب است ، و مقدار اضافی آن با ادرار دفع می شود.

در حالی که ویتامین C یک آنتی اکسیدان قدرتمند است ، اما وقتی با سایر ترکیبات آنتی اکسیدان و ارتباط دهنده سلول ساخته می شود ، مفیدتر است. به همین دلیل ما تقویت کننده پوست آنتی اکسیدانی خود را ایجاد کردیم. پودر مخلوط اسید اسکوربیک اسید را با عصاره انار ارگانیک ، آلانتوئین ، اسید هیالورونیک و رسوراترول برای محصولی که ترمیم و محافظت می کند ترکیب می کند. با استفاده از تقویت کننده پوست آنتی اکسیدان هر شب ، می توانید در صورت کند شدن روند پیری ، چهره شما را درخشش سالم ببخشد.


محصولات مراقبت از پوست غیر سمی خالص Sally B's Skin Sum B را که فقط با بالاترین کیفیت مواد آلی ، طبیعی و وحشی ساخته شده اند ، تهیه کنید!

اهمیت زنبورهای عسل

اهمیت زنبورهای عسل

تابستان اینجاست و زنبورها بیرون هستند! بعد از خواب زمستانی ، زنبورها به موقع بیدار می شوند تا گرده و شهد را از گیاهان گلدار جمع کنند. در حالی که زنبورها گاهی اوقات ممکن است مانند یک مزاحمت حیاط خلوت به نظر برسند ، زنبور عسل بی حد و حصر یکی از مهمترین عناصر در چرخه زندگی ما است.

آیا می دانید زنبور عسل به طور مستقیم مسئول گرده افشانی 1/3 از کل سبزیجات و میوه های ما است و به طور غیر مستقیم مسئول تولید تقریبا 70٪ از کل منبع غذایی ما است؟ بدون زنبور عسل ، شیوه های کشاورزی و ایجاد مواد غذایی به طرز چشمگیری تغییر می کند و باعث افزایش قیمت مواد غذایی ما و بیشتر از حد ممکن برای سلامتی می شود.

برای ما زنبور عسل اهمیت زیادی دارد. در حقیقت ، زنبور عسل لیاقت کسب عنوان برتر در نیروی کار سالی B را دارد ، زیرا وظیفه ایجاد همه ترکیبات زیبا و خوب گیاهان دارویی را دارد که در فرمولاسیون محصول ما استفاده می شود. بدون زنبور عسل ، ما هیچ اسطوخودوس ، روغن بذر کاملی ، روغن آووکادو و موم زنبور عسل (در بین بسیاری دیگر) نخواهیم داشت که همه اینها بعضی از مواد مورد علاقه و دوست داشتنی پوست ما هستند. به طور خاص ، موم موم ، که در لامپ های براق لب B ، لب Yummies ، B Soothed ، لب های لاغر ، شفا دادن دست کره ، و طبیعی Buff Cuticle Bar استفاده می شود ، یک مرطوب کننده فوق العاده است و به قفل رطوبت و محافظت از پوست در برابر عوامل محیطی کمک می کند. همچنین دارای خواص ضد باکتری و ضد التهابی است و منبعی از ویتامین A است که باعث پیشرفت سلول های سالم می شود.

عشق ما به مواد گیاهی اولین معرفی ما در مورد اهمیت زنبور عسل نبود. این پدر سالی ، یک زنبوردار زنبورداری بود ، که برای اولین بار به او اهمیت اهمیت زنبورهای عسل القا کرد. او چندین کوه کهن را در کوههای جورجیا شمالی حفظ کرد و سالانه عسل برداشت می کرد ، بسیار به خوشبختی خانواده و دوستانش. اکنون ، یک زنبوردار جدید زنبور عسل در بین ما داریم که 60،000 زنبور را درست در اینجا در قلب آتلانتا پرورش می دهد. این کشاورزان زنبور عسل مانند آنها هستند که به میوه های مؤثر ما (و مواد تشکیل دهنده) مثمر ثمر می مانند.

به تازگی ، کهیر زنبور عسل در سراسر جهان قربانی Colony Collapse Disorder (CCD) شد ، پدیده ای اسرارآمیز که زنبورهای کارگر را ناپدید می کنند. در برخی مناطق جهان جمعیت زنبور عسل تقریباً 50٪ کاهش یافته است. در حالی که هنوز علت شناخته شده ای از CCD وجود ندارد ، یکی از اصلی ترین استدلال این است که در اثر مصرف سموم دفع آفات ایجاد می شود. محققان و دانشمندان برای یافتن ریشه علت و زنده نگه داشتن زنبورهای عسل سخت تلاش می کنند ، اما کارهایی وجود دارد که می توانید برای کمک به آنها انجام دهید:

با خرید عسل محلی از کشاورزان محلی زنبور عسل حمایت کنید. نگه داشتن زنبورهای زنبور عسل باعث اطمینان از مراقبت و زراعت جمعیت زنبورعسل می شود ، به طوری که گل و گیاه محلی ما پایدار خواهد بود.
محصولات ساخته شده با موم زنبور عسل را خریداری کنید. تقاضای بیشتر برای موم زنبور عسل زنبورهای عسل را نگه می دارد و به زنبور عسل یک هدف جدید برای زنده نگه داشتن و سالم نگه داشتن آنها می دهد. توجه به این نکته مهم است که استخراج موم زنبور عسل از کندو به زنبورهای عسل آسیب نمی رساند.
از استفاده همه سموم دفع آفات در حیاط خودداری کنید. هنگامی که زنبورهای عسل شهد را از شکوفه های باغ شما بیرون می آورند ، هرگونه سموم دفع آفات روی آن سیراب می شوند. این نه تنها به زنبورها صدمه می زند بلکه هر کسی که عسل خود را بخورد. با استفاده از سموم دفع آفات به راحتی از این کار جلوگیری می شود.
"یک باغ گرده افشان" بکارید. گلهای تولید شهد را انتخاب کنید که بومی منطقه شما هستند. انتخاب گیاهان بومی به آنها کمک خواهد کرد بدون استفاده از سموم دفع آفات یا آب زیادی در باغ شما شکوفا شوند. و شهد ، البته زنبور عسل را خوشحال نگه می دارد.
زنبورهای ناخواسته را نکشید. اگر یک کندوی ناخواسته در حیاط شما ظاهر شد ، با انجمن زنبورداران محلی خود تماس بگیرید تا یک زنبوردار را پیدا کنید تا با خیال راحت آن را حذف کند. آنها کندو را به مکانی امن منتقل می کنند و مستعمرات به سرعت با محیط جدید خود سازگار می شوند و به کار خود می روند!
در حالی که ما به زنبورداری مانند این مرد توصیه نمی کنیم ، امیدواریم که شما در تلاش ما برای حمایت از سلامتی و ماندگاری جمعیت عسل زنبور عسل جهان به ما بپیوندید.

 

منبع : sanykala

از افراد مشهور گرفته تا زنان روزمره ، رفتن بدون آرایش امری عادی تر شده است. ما حتی آن را با مشتریان خود می بینیم زیرا محصولات مراقبت از پوست ما باعث بهبود رنگ و بافت پوست شده است. چرا با یک روز بدون آرایش آن پوست زیبا را نشان نمی دهیم. در حالی که الهام بخشیدن به چهره بدون آرایش از زن به زن دیگر متفاوت است ، ما اعتماد به نفس می کنیم تا ظاهر شخصی خود را ایجاد کرده و زیبایی طبیعی شما را به نمایش بگذاریم.

اگر تصمیم دارید چهره ای بدون آرایش را اتخاذ کنید ، مهم نیست که محصولات روزمره مراقبت از پوست خود را نیز کنار نگذارید. به تازگی ما یک ویدئوی آنلاین را مشاهده کردیم که حاوی آرایش بدون آرایش و یک برنامه کاربردی آرایش کامل است. زنی که بدون آرایش می رود ، قبل از بیرون آمدن از در ، مقداری آب روی صورتش پاشیده است تا روز خود را آغاز کند. ما آرزو می کنیم آماده شدن در صبح بسیار ساده باشد ، اما پوست ما برای ایستادن در برابر عناصر و فشارهای روزانه ای که روی پوست قرار می گیرد ، نیاز به غنی سازی روزانه از محصولات ما داریم.

درک نیازهای پوست شما از اهمیت بالایی برخوردار است تا بتوانید بهترین روند عملی را برای سلامتی آن تعیین کنید. هنگام انتخاب محصولات برای کارهای روزمره چندین نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

آنتی اکسیدان ها ضروری هستند و به حداقل رساندن علائم پیری کمک می کنند. از هوای داخلی مصنوعی گرفته تا خیابان های پر از دود ، پوست ما دائما توسط عناصر مورد آزمایش قرار می گیرد. برخی از این عوامل خارجی - مانند پرتوهای اشعه ماوراء بنفش خورشید یا دود سیگار - می توانند عدم تعادل را در سلولهای پوستی ایجاد کنند (با ایجاد رادیکالهای آزاد) ، که می تواند منجر به تعدادی از بیماریهای پوستی شود. آنتی اکسیدان ها برای بازگرداندن تعادل در سلول های آسیب دیده ضروری هستند. در حالی که ما می توانیم از طریق رژیم غذایی آنتی اکسیدان ها را به بدن خود معرفی کنیم ، محصولات مراقبت از پوست نیز یک نوع زایمان مؤثر دیگر هستند. به دنبال محصولاتی مانند سرم آنتی اکسیدان روزانه خود باشید ، که مملو از مواد تشکیل دهنده آنتی اکسیدان طبیعی است ، مانند چای سبز آلی و عصاره برگ زیتون آلی.

بدن شما به طور طبیعی ویتامین E. تولید نمی کند. ویتامین E یکی از قوی ترین آنتی اکسیدان های موجود برای مبارزه با رادیکال های آزاد است ، اما بدن ما آن را به طور طبیعی تولید نمی کند. این یک مدافع اصلی در برابر اکسیداسیون است ، و مطالعات نشان می دهد که در صورت استفاده موضعی ، می تواند آسیب پوستی ناشی از اشعه ماوراء بنفش را کاهش دهد. ما از ویتامین E مشتق شده از سویا غیر GMO استفاده می کنیم و آن را در چندین محصول از جمله کرم رویای صورت هویج به عنوان یک خط دفاع روزانه و فعال در برابر اشعه های مضر خورشید قرار داده ایم.

با افزایش سن ، توانایی ما برای تولید طبیعی کلاژن کاهش می یابد ، که دلیل آن خط و چروک های ریز است. با این حال ، عناصر موجود در آن وجود دارد که باعث تشویق تولید آن می شود ، مانند پپتیدهای نخود. در سرم تقویت کننده پپتید یافت می شود ، پپتیدها پروتئینهایی هستند که به تولید کلاژن کمک می کنند تا پوست نرم ، نرم و نرم و صاف بماند.

مهم است که روزی دو بار صورت خود را بشویید. شنیده اید که تمیز کردن بیش از حد غالباً باعث تحریک پوست و ریزش صورت روغنهای لازم می شود. با این حال ، تمیز کردن برای خلاص شدن از شر پوست از عرق ، باکتری ها و سایر باکتری های منفذ چربی مهم است. انتخاب یک ماده پاک کننده ملایم و در عین حال مؤثر مانند پاک کننده صورت مجلل Tamanu ، باعث تمیز ، آرام و صاف شدن پوست شما خواهد شد.

مرطوب کننده برای همه انواع پوست اهمیت دارد. مطمئناً بعضی از محیط ها نسبت به سایرین به رطوبت بیشتری نیاز دارند ، همیشه مهم است که حداقل یک مرطوب کننده را در کارهای روزمره خود بگنجانید. هوای مصنوعی یا تغییر ساده رژیم یا مصرف مایعات می تواند به سرعت پوست را کم آب کند. بگذارید محصولاتی مانند B Quenched ، که با روغن بذر آلی سیاه دانه غنی از رطوبت ، روغن آلی کاملیا و روغن آلی ارگان تشکیل شده است - پوست خود را آبرسانی کنید.

لب فقط برای رژ لب نیست. حتی اگر رنگ لب را لکه دار می کنید ، استفاده از محصولات لب مناسب باعث خشک شدن و ترک خوردگی آنها نمی شود. ما عاشق درمان تهویه مطبوع لب برای استفاده آسان آن ، طعم وانیل و توانایی آن در مرطوب کردن لب ها هستیم. لب Yummies ما یکی دیگر از برنامه های مورد علاقه مورد استفاده برای مرطوب شدن در محل است.

محافظت از SPF یک چیز روزمره است ، حتی اگر در خارج از هوا ابری یا سرد باشد. پرتوهای UV خورشید می تواند صدمات جدی به پوست وارد کند. آنها از طریق یک فرآیند اکسیداسیون ، سلولهای سالم پوست را به رادیکالهای آزاد تبدیل می کنند. برای جلوگیری از وقوع این امر ، ضد آفتاب اولین خط دفاع مؤثر است.

در حالی که آرایش شما ممکن است در تابستان با شما در تعطیلات ساحلی نباشد ، ما به شما توصیه می کنیم محصولات ضروری پوست را برای سالم نگه داشتن پوست خود مصرف کنید. اما محصولات ضروری کدامند؟ توصیه می کنیم دو بار در روز از تمیز کننده های صورت لوکس Tamanu استفاده کنید و روزانه از محصولات مرطوب کننده و غنی کننده پوست مانند سرم آنتی اکسیدان روزانه ، کرم رویایی صورت هویج ، تقویت کننده پوست آنتی اکسیدان یا سرم تقویت کننده پپتید استفاده کنید. از آنجا که همه پوست متفاوت است ، توصیه می کنیم یک روال جدید برای مراقبت از پوست با مسافر خود شروع کنید ، که شامل 6 بخش فراوان از محبوب ترین محصولات مراقبت از پوست ما است. این یک راه عالی برای کشف آنچه برای پوست شما مفید است است. و مثل همیشه ، اگر سوالی دارید ، می توانید از طریق ایمیل @ sallybskinyu به ما ایمیل دهید

 

منبع : sanykala

برای سالهایی که به تعطیلات می رفتم می فهمیدم که پوست من تغییر می کند. بعضی اوقات بسیار خشک می شود ، گاهی اوقات شکسته می شود ، و بعضی اوقات کمبود درخشش دارد. همیشه آنرا گچ می کردم تا آب و یا محیطی متفاوت. مطمئناً این موضوع ربطی به آن داشت ، اما مقصر واقعی به روال عادی رسید. نه تنها روال معمول خودم را کنار می گذاشتم ، بلکه عادت نداشتم که روال خودم را با استفاده از محل جدیدم ژل کنم. من به طرز ساده لوحی فکر می کردم که چند روز از هتل می توانم از محصولات ارائه شده در هتل استفاده کنم و یک قدم در اینجا یا آنجا بروم و پوست من هنگام ورود به خانه به حالت معمولی خود بازگردد.

تا زمانی که من یک نسخه کوتاه از روال روزمره مراقبت از پوست را با خود ندیدم ، متوجه شدم که لازم نیست هنگام مسافرت ، سلامت پوست را فدا کنم. در اینجا چند نکته سفر به شما کمک می کند تا پوست خود را سالم نگه داشته و به بهترین وجهی به نظر برسید:

اجازه ندهید که مقررات هواپیمایی برای جلوگیری از آوردن محصولات خود مانع شما شود. ما می دانیم که حمل چمدان شما یک راه ایده آل برای سفر است ، اما اجازه ندهید که قانون "مایعات" شما را از بسته بندی محصولات مورد علاقه پوست خود باز دارد. لوسیون ها و معجون های خود را به بطری های اندازه مسافر (3.4 اونس یا کمتر) منتقل کنید یا مسافر ما را انتخاب کنید ، که بخش هایی با اندازه سفر دارد که آماده سفر هستید. با این حال شما تصمیم می گیرید که محصولات خود را همیشه حاوی محصولات خود قرار دهید و مطمئن شوید که آنها را در یک کیسه پلاستیکی محکم بسته کنید. فشار هوا می تواند کارهای پیچیده ای را برای بطری های بسته شده شما انجام دهد و ما از اینکه لوسیون نشتی داشته باشد از لباس خود متنفر می شویم.

آب و هوا را در مقصد نهایی خود بررسی کنید و بر این اساس بسته بندی کنید. اگر سر شما جایی خشک است ، یک مرطوب کننده بسته بندی کنید. اگر به سمت ساحل رفتید ، محصولات خود را با آنتی اکسیدان های فراوان بسته بندی کنید. دانستن اینکه به کجا می روید و به آنچه نیاز دارید ، شما را از بسته بندی وسایل غیر ضروری باز می دارد. همچنین این امر باعث می شود که یک فروشگاه مواد مخدر برای محصولی که ممکن است لزوماً با سبک زندگی ارگانیک شما مطابقت نداشته باشد ، کار کند.

فراموش نکنید که صورت خود را بشویید. می دانیم که تعطیلات خسته کننده چقدر می تواند باشد ، اما مهمترین کاری که باید قبل از برخورد سر شما روی بالش انجام شود ، شستن صورت است. خواه در هواپیما باشید ، در اقیانوس ، پیاده روی یا گشت و گذار ، پوست شما در معرض عوامل محیطی زیادی قرار خواهد گرفت. شستن صورت شما از شر هر گونه باقی مانده ، عرق و سایر باکتری های دفع شده خلاص می شود. به علاوه ، در صورت استفاده از تمیز کننده صورت لوکس Tamanu ، مواد ضد التهابی به آرامش پوست برای خواب ترمیمی کمک می کند.

پوست خود را با آنتی اکسیدان ها تغذیه کنید. شانس این است که در هنگام تعطیلات بیشتر از حد معمول در خارج از کشور باشید. این به معنی پتانسیل بالاتری برای ایجاد آسیب رادیکال به پوست است. یکی از راه های سالم و متعادل نگه داشتن پوست ، اضافه کردن یک قاشق چایخوری از پوست آنتی اکسیدانی تقویت کننده ما به کارهای روزمره شماست. کیمبرلی اسنایدر موافقت می کند ، آن را یکی از بهترین 5 نکته برتر سفر خود می نامد (نگاه کنید به دقیقه 2:08).

بنابراین چه کالاهایی را در کیسه سفر شما پیشنهاد می کنیم؟ عکس های محصول سفر ما عبارتند از:

پاک کننده لوکس Tamanu
سرم آنتی اکسیدان روزانه
تقویت کننده پوست آنتی اکسیدان
حتی پودر تکمیل کنید
لب لاغر
ب آرام شد
ب؟ این می تواند یک پماد بثورات پوشک باشد ، تاول های بعد از پیاده روی های طولانی را تسکین دهد ، بریدگی های جزئی و ضایعات را بهبود بخشیده و حتی می تواند باعث تقویت رطوبت لب شود. این واقعاً کاری است که بدون آن خانه را ترک نکنید.

سفر می تواند به اندازه کافی استرس زا باشد ، اما نیازی به فشار بر روی پوست شما نیست. شما تعجب خواهید کرد که با رعایت ساده تر کارهای روزمره یا نسخه کوتاه آن ، پوست خود را با همان مواد مفیدی که قبلاً استفاده می شود ، تغذیه می کند. و این اولین قدم برای پوست های زیبا و سالم است.

بیشتر وبلاگ های ما را بخوانید ، خرید و فروش خود را انجام دهید و محصولات خالص مراقبت از پوست ما را که دوستدار مردم و سیاره هستند ، مرور کنید!

 

منبع : sanykala

10 بهترین راه برای مراقبت از پوست شما

10 بهترین راه برای مراقبت از پوست خود از Yummies Skin Sally B استفاده می کنید
برخی از بهترین کارهایی که می توانید برای پوست خود انجام دهید به کارهای روزمره یا محصولات فانتزی احتیاج ندارد. در عوض ، اندیشیدن ، قوام و TLC سه ابزار ساده هستند که برای ایجاد یک پایه و اساس پوست سالم و زیبا لازم دارید. از ورزش منظم تا خوردن یک رژیم متعادل تا آگاهی از محصولاتی که استفاده می کنید ، ما 10 روش ساده برای دوست داشتن پوست خود را برای شما ارائه می دهیم.

10 بهترین راه برای مراقبت از پوست شما

روزی دو بار صورت خود را تمیز کنید. با استفاده از یک پاک کننده ملایم و غیر سمی ، مانند پاک کننده های صورت مجلل Tamanu ، صبح و شب صورت خود را بشویید (و پس از گذشت زمان از تعریق بیش از حد) تا پوست و منافذ خود را از خاکی ، دانه و باکتری ها پاک کنید. عدم انجام این کار می تواند اندازه منافذ را افزایش داده ، باعث روغنی شدن پوست و حتی ایجاد آکنه شود.
خواب زیادی بخورید. خواب خوب و آرامش بخش برای جوان سازی مناسب سلول های پوستی و بافت ها ضروری است. قبل از اینکه سرتان به بالش برخورد کند ، به آرامش بخش خواب خود برسید. تلفن های همراه ، تلویزیون و سایر فعالیت های تحریک کننده را حدود سی دقیقه قبل از خواب در نظر بگیرید و یک کتاب "برای تفریح" بخوانید یا در عوض به موسیقی گوش دهید.
محیط های خود را به طور خردمندانه انتخاب کنید. آلودگی شدید هوا ، دود سیگار یا عطرهای مصنوعی می توانند با تشکیل رادیکالهای آزاد یا ایجاد تحریکات پوستی ، سلامت پوست را به شدت تحت تأثیر قرار دهند. از محیط خود آگاه باشید و تصمیم بگیرید که هرچه بیشتر ممکن است در محیطهای "هوای تمیز" قرار بگیرید. اگر نمی توانید ، می توانید با انتخاب محصول متفکر ، به ترمیم پوست کمک کنید. یک پاک کننده ارگانیک خوب و محصولات ساخته شده با آنتی اکسیدان ها را خوب فکر کنید!
مصرف آنتی اکسیدان ها را افزایش دهید. آنتی اکسیدان ها رادیکال های آزاد را خنثی می کنند ، بنابراین مهم است که بدن خود را با این مواد زحمتکش تغذیه کنید. از محصولاتی استفاده کنید که آنها را در فرمول های خود قرار دهید (به دنبال تعدادی ویتامین C ، چای سبز ، برگ زیتون ، شیرین بیان و ریشه انار باشید) یا آنها را در برنامه غذایی خود گنجانید. زغال اخته ، سیب زمینی شیرین ، توت فرنگی و کلم بروکلی همه منابع غذایی خوبی از آنتی اکسیدان ها هستند.
صورت خود را به آرامی لایه برداری کنید. هنگامی که پوست خشک و پوسته پوسته است ، می توان وسوسه شد که با مواد ساینده آنرا پاک کنیم. اما در برابر اصرار مقاومت کنید! انجام این کار می تواند باعث سوزش پوست و یا حتی شکستن مویرگهای ظریف در پوست شود. در عوض ، به دنبال ترکیبات ملایم ، اما موثر ، لایه برداری مانند اسیدهای هیدروکسی آلفا (AHA) موجود در اسیدهای میوه طبیعی باشید. Toner Acid Fruit ما گزینه ای عالی است.
به طور منظم تمرین کن. ورزش - مانند انجام یوگا یا دویدن - به افزایش جریان خون به پوست کمک می کند تا آن را پاک و بدون سموم نگه دارید. همچنین به کاهش استرس کمک می کند ، که ما از تجربه می دانیم می تواند اثر ناخوشایندی روی پوست بگذارد.
از مرطوب کننده روزانه استفاده کنید. مهم نیست که نوع پوست شما - خشک ، روغنی ، ترکیبی یا مستعد آکنه - حفظ تعادل رطوبت سالم بسیار مهم است. رطوبت مناسب به جلوگیری از خشکی و پوسته پوسته شدن پوست کمک می کند و سلول های پوست را در حد مطلوب خود نگه می دارد. این می تواند به جلوگیری از شکل گیری خطوط و چین و چروک کمک کند. مرطوب کننده Tinted ما را امتحان کنید که برای مرطوب نگه داشتن پوست ، متعادل و تغذیه پوست کار می کند.
نوشیدن مقدار زیادی آب. آب آشامیدنی پوست را از درون تغذیه می کند و به نرم و لطافت آن کمک می کند. کمبود آب بدن باعث خشکی و ترک خوردگی پوست می شود. اما آیا می دانید این ماده همچنین می تواند در محافل زیر چشم تیره و آکنه نقش داشته باشد؟
لباس SPF بپوشید. آفتاب بیش از حد می تواند به پوست آسیب جدی وارد کند. نه تنها می تواند آن را خشک کند ، بلکه می تواند رادیکال های آزاد آسیب دیده ایجاد کند ، که می دانیم به خطوط ریز ، چین و چروک و لکه های تیره ناخواسته کمک می کند. ضد آفتاب به عنوان اولین خط دفاع در برابر اشعه های مضر خورشید عمل می کند و همیشه باید در مواقع طولانی مدت قرار گرفتن در معرض آفتاب پوشیده شود.
لیست های ضروری را بخوانید. در هر صورت مقررات بازاریابی در صنعت مراقبت شخصی بسیار اندک است ، بنابراین شما باید خودتان متخصص باشید و محصولاتی را که خریداری می کنید خود پلیس باشید. به لیست مواد تشکیل دهنده نگاه کنید و از محصولاتی که دارای پرچم قرمز هستند ، مواد سمی مانند روغن معدنی ، پارابن ، پروپیلن گلیکول و رایحه مصنوعی خودداری کنید. در عوض به دنبال محصولات ساخته شده با مواد آلی غیر سمی باشید که هیچ آسیبی به پوست وارد نمی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خواندن یک برچسب مواد تشکیل دهنده ، اینجا را کلیک کنید.
شفاف ، پوست سالم قابل دستیابی است و ما در اینجا برای کمک به شما در یافتن ترکیب های مناسب برای انجام کار به شما کمک می کنیم. اگر از محصولات غیر سمی یا سالی B استفاده می کنید ، توصیه می کنیم تا مسافر خود را انتخاب کنید که دارای 6 بخش کوچکتر از محبوب ترین محصولات مراقبت از پوست ما است. این یک روش عالی برای امتحان کردن محصولات ما برای تعیین بهترین عملکرد برای پوست شما است. و مثل همیشه ، اگر سوالی دارید ، همیشه می توانید از طریق ایمیل برای ما ارسال کنید

آماده سازی 100 نوار تست تخمک گذاری LH Surge Predictor OPK Kit (100 بسته)

درباره این مورد
هدف ما این است که اطلاعات دقیق محصول را به شما نشان دهیم. تولید کنندگان ، تأمین کنندگان و دیگران آنچه را که شما در اینجا مشاهده می کنید ارائه می دهند ، و ما آن را تأیید نکرده ایم. سلب مسئولیت ما را ببینید
درباره تست های تخمک گذاری PREGMATE
LH (هورمون لوتئین کننده) یکی از هورمون هایی است که توسط غده هیپوفیز تولید می شود. در طول چرخه قاعدگی در سطوح بسیار کم ترشح می شود. هنگامی که یک فولیکول تخمک در حال رشد به اندازه مشخصی رسید ، ترشح LH به میزان بالایی می رسد. این افزایش هورمون همان چیزی است که حدود 24 تا 48 ساعت بعد باعث تخمک گذاری می شود. افزایش LH شما از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا آغاز تخمک گذاری را آغاز می کند.
تخمک گذاری آزاد شدن یک تخم بالغ از تخمدان است. این نشانگر آغاز دوره بارور شما است. نتیجه مثبت حاکی از وجود مقدار زیادی از افزایش LH یا LH است. مقدار LH در بدن شما بعد از تخمک گذاری کاهش می یابد ، بنابراین شما فقط در طی این دوره باروری مهم نتیجه مثبت خواهید گرفت. پس از رها شدن تخم مرغ ، حدود 24 ساعت فقط قابل دوام است. پس از آن ، پنجره بارور شما تمام شده است. این امر باعث می شود که بتوانیم این بهترین زمان برای تصور را شناسایی کنیم.
تخمک گذاری ممکن است به دلیل شرایط ، احساسات و سایر عوامل در زندگی شما نامنظم باشد. شما نمی توانید تصور کنید تخمک گذاری همیشه در همان زمان پس از قاعدگی اتفاق می افتد. بنابراین ، شما باید دوباره در هر چرخه قاعدگی تست کنید.

چه موقع آزمایش را شروع کنیم؟ طول دوره قاعدگی مدت زمان از اولین خونریزی قاعدگی تا روز قبل از شروع خونریزی بعدی است. طول چرخه قاعدگی قبل از آزمایش را تعیین کنید. لطفاً برای تعیین زمان شروع آزمایش ، به نمودار موجود در بسته مراجعه کنید. اگر چرخه شما از 21 روز یا 38 روز طولانی تر است ، با یک پزشک مشورت کنید. اگر طول چرخه خود را نمی دانید ، ممکن است تست را 11 روز پس از اولین دوره خود شروع کنید زیرا میانگین چرخه 28 روز است.

روش تست:
نوار را درون ادرار فرو کنید.
بعد از 3 ثانیه نوار را بیرون بیاورید.
نوار را صاف دراز بکشید.
نتایج را در 5 دقیقه بخوانید.

خواندن نتایج:
مثبت (LH Surge): اگر دو باند رنگ قابل مشاهده باشد و باند تست برابر یا تیره از گروه کنترل باشد ، احتمالاً در 24-48 ساعت بعدی تخمک گذاری می شود. در صورت تلاش برای بارداری ، بهترین زمان برای مقاربت بعد از 24 اما قبل از 48 ساعت است.
منفی (No LH Surge): فقط یک باند رنگی در ناحیه کنترل ظاهر می شود ، یا باند تست ظاهر می شود اما از گروه کنترل سبک تر است.
نوارهای تست تخمک گذاری LH دقیق و بسیار قابل اعتماد
اولین تشخیص ، بالاترین سطح حساسیت: 25 میلی آمپر / میلی لیتر
هر تست در کیسه جداگانه بسته می شود
بیش از 99٪ در تشخیص LH Surge خود دقیق هستید

 

منبع : فروشگاه ثانیکالا

(2 بسته) روانکار مبتنی بر آب و باروری قبل از بذر - 1.4 اونس

درباره این مورد
هدف ما این است که اطلاعات دقیق محصول را به شما نشان دهیم. تولید کنندگان ، تأمین کنندگان و دیگران آنچه را که شما در اینجا مشاهده می کنید ارائه می دهند ، و ما آن را تأیید نکرده ایم. سلب مسئولیت ما را ببینید
روانکار قبل از بذر-دوستدار کود روان کننده به آب کمک می کند حرکت اسپرم را تسهیل کند. این باعث می شود آن را نسبت به بسیاری از محصولات مشابه که می توانند حرکت آنها را مختل کند متفاوت باشد. این روان کننده سازنده باروری از نظر بالینی هیچ تاثیری بر تحرک اسپرم ندارد. فرمول ثبت اختراع این محصول که توسط پزشکان تهیه شده است ، مایعات حاصلخیز زن را تقلید می کند تا اسپرم بتواند آزادانه شنا کند. هنگامی که می خواهید باردار شوید ، می توانید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید که این ماده روان کننده به صورت pH و ایزوتونیک متعادل است تا یک محیط بهینه برای بارداری فراهم کند. تلاش های خود را برای شروع یا گسترش خانواده با این لوسیون به حداکثر برسانید. سازگار با کاندوم های لاتکس و پلی اورتان ، همچنین می تواند برای راحت تر مقاربت استفاده شود.
روانکار مبتنی بر آب و باروری قبل از بذر ، 1.4 اونس:
برای استفاده هنگام تلاش برای بارداری
از نظر بالینی دوستدار باروری است
پشتیبانی آنتی اکسیدانی از اسپرم را فراهم می کند
مایعات حاصلخیز را تقلید می کند
توسط پزشکان توسعه یافته است
روان کننده دوستدار باروری که توسط کلینیک های باروری مورد استفاده قرار می گیرد
شامل 9 متقاضی است
فرمول مبتنی بر آب
pH و ایزوتونیک متعادل است
قابل استفاده با کاندوم یا بدون آن است
به اسپرم آسیب نمی رساند
از سازندگان اولین پاسخ
لوله 1.4 اونس

سیستم تست تخمک گذاری Clearblue Connected

سیستم تست تخمک گذاری Clearblue Connected با اتصال بلوتوث و تست تخمک گذاری پیشرفته با نتایج دیجیتالی ، 25 تست تخمک گذاری
درباره این مورد
هدف ما این است که اطلاعات دقیق محصول را به شما نشان دهیم. تولید کنندگان ، تأمین کنندگان و دیگران آنچه را که شما در اینجا مشاهده می کنید ارائه می دهند ، و ما آن را تأیید نکرده ایم. سلب مسئولیت ما را ببینید
سیستم تست تخمک گذاری Clearblue Connected تنها آزمایش است که به طور معمول چهار چرخه بارور یا بیشتر در هر چرخه را مشخص می کند *. این روزهای منتهی به و از جمله روز تخمک گذاری است. این کار را با ردیابی دقیق دو هورمون اصلی باروری انجام می دهد ، به جای اینکه فقط یکی از دیگر کیت های تخمک گذاری باشد. شما فقط می توانید در هر چرخه چند روز تصور کنید و هر زن متفاوت است ، بنابراین دانستن از قبل روزهایی که شما شخصاً بهترین شانس بارداری را دارید می توانید همه تفاوت ها را ایجاد کنید.
سیستم تست تخمک گذاری Clearblue Connected Ovulation فایده بی نظیری از طریق اتصال بلوتوث به تلفن شما دارد - این اولین و تنها سیستم آزمایش برای ردیابی دو هورمون منحصر به فرد و اتصال به تلفن شماست. نتایج همگام سازی می شوند و با تقویم ماهانه ، نمودار مقایسه چرخه در تلفن شما نمایش داده می شوند. شما همچنین توانایی تنظیم یادآوری هوشمند را دارید.
آزمایش تست تخمک گذاری Clearblue با اتصال به بلوتوث و تست های تخمک گذاری پیشرفته با نتایج دیجیتالی ، 25 تست تخمک گذاری:
سیستم تست تخمک گذاری Clearblue Connected به طور بالینی ثابت کرده است که احتمال باردار شدن در اولین چرخه استفاده * را دو برابر می کند *
سیستم تست تخمک گذاری Clearblue Connected اولین و تنها سیستم تست است که دو هورمون منحصر به فرد را ردیابی کرده و از طریق فن آوری بلوتوث با یادآوری های هوشمند بر اساس چرخه های شخصی شما به تلفن شما متصل می شود. به طور معمول چهار روز یا بیشتر بارور را شناسایی می کند **
بیش از 99٪ در تشخیص میزان LH دقیق هستند
این محصول فقط برای فروش در ایالات متحده در نظر گرفته شده است. برنامه فقط برای دانلود در ایالات متحده موجود است.
برنامه Clearblue Connected با بیشتر تلفن های iPhone یا Android با بلوتوث 4.0 / BLE کار می کند. برای تأیید سازگاری ، به وب سایت Clearblue مراجعه کنید. دفترچه راهنما Clearblue 1-800-321-3279 برای هرگونه سؤال یا نگرانی در دسترس است. تلفن گنجانده نشده است.
یادآوری های هوشمند بر اساس چرخه های شخصی شما
25 روش تست تخمک گذاری Clearblue متصل شده است. خواندن نتایج دیجیتال آسان است
عناصر:
مواد لازم: 1 نگهدارنده تست ، 25 چوب تست ، 1 چوب بیدار و 1 درج انگلیسی

مواد تشکیل دهنده فعال: سیستم تست تخمک گذاری Clearblue Connected با اتصال بلوتوث و تست های تخمک گذاری پیشرفته با نتایج دیجیتالی ، 25 تست تخمک گذاری: سیستم تست تخمک گذاری Clearblue Connected به صورت بالینی ثابت شده است که احتمال بارداری شما را در اولین چرخه استفاده * Clearblue Connected Test Ovulation اولین و تنها سیستم تست است که دو هورمون منحصر به فرد را ردیابی کرده و از طریق فن آوری بلوتوث با یادآوری های هوشمند بر اساس چرخه های شخصی شما به تلفن شما متصل می شود. به طور معمول چهار یا چند روز بارور را شناسایی می کند ** بیش از 99٪ دقیق در تشخیص محصول LH این محصول فقط در ایالات متحده برای فروش در نظر گرفته شده است. برنامه فقط برای بارگیری در برنامه US.Clearblue Connected در اکثر تلفن های iPhone یا Android با بلوتوث 4.0 / BLE در دسترس است. برای تأیید سازگاری ، به وب سایت Clearblue مراجعه کنید. دفترچه راهنما Clearblue 1-800-321-3279 برای هرگونه سؤال یا نگرانی در دسترس است. تلفن گنجانده نشده است. یادآوری های ماهانه بر اساس چرخه های شخصی شما 25 برچسب های تست تخمک گذاری متصل به Clearblue متصل شده است. خواندن نتایج دیجیتال آسان است

 

مرجع : ثانیکالا