زناشویی برتر

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

رعایت بهداشت جنسی و نقش آن در محافظت تندرست بودن اشخاص جز مسائلی است که همواره دارای اهمیت بوده و اعتنا به آن , بهبود دهنده ارتباط ها زناشویی و تضمین کننده سالم جنسی اشخاص میباشد . به همین جهت خوبتر است مبتنی بر نیاز و کاربرد متبوع , از اثاثیه زناشویی عرضه شده دراین باره استفاده کرد . با امداد تولیدات زیادی که در مورد بهداشت جنسی دردست اشخاص قرار دارا هستند , می توان نکات بهداشتی و ایمنی را در هنگام ارتباط جنسی رعایت کرده و بازدارنده از پیدایش مشکلات احتمالی و چه بسا قابلیت انتقال بیماری های خطرناک نظیر ایدز , هپاتیت و سوزاک شد .

پیوندها

آماده سازی 100 نوار تست تخمک گذاری LH Surge Predictor OPK Kit (100 بسته)

درباره این مورد
هدف ما این است که اطلاعات دقیق محصول را به شما نشان دهیم. تولید کنندگان ، تأمین کنندگان و دیگران آنچه را که شما در اینجا مشاهده می کنید ارائه می دهند ، و ما آن را تأیید نکرده ایم. سلب مسئولیت ما را ببینید
درباره تست های تخمک گذاری PREGMATE
LH (هورمون لوتئین کننده) یکی از هورمون هایی است که توسط غده هیپوفیز تولید می شود. در طول چرخه قاعدگی در سطوح بسیار کم ترشح می شود. هنگامی که یک فولیکول تخمک در حال رشد به اندازه مشخصی رسید ، ترشح LH به میزان بالایی می رسد. این افزایش هورمون همان چیزی است که حدود 24 تا 48 ساعت بعد باعث تخمک گذاری می شود. افزایش LH شما از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا آغاز تخمک گذاری را آغاز می کند.
تخمک گذاری آزاد شدن یک تخم بالغ از تخمدان است. این نشانگر آغاز دوره بارور شما است. نتیجه مثبت حاکی از وجود مقدار زیادی از افزایش LH یا LH است. مقدار LH در بدن شما بعد از تخمک گذاری کاهش می یابد ، بنابراین شما فقط در طی این دوره باروری مهم نتیجه مثبت خواهید گرفت. پس از رها شدن تخم مرغ ، حدود 24 ساعت فقط قابل دوام است. پس از آن ، پنجره بارور شما تمام شده است. این امر باعث می شود که بتوانیم این بهترین زمان برای تصور را شناسایی کنیم.
تخمک گذاری ممکن است به دلیل شرایط ، احساسات و سایر عوامل در زندگی شما نامنظم باشد. شما نمی توانید تصور کنید تخمک گذاری همیشه در همان زمان پس از قاعدگی اتفاق می افتد. بنابراین ، شما باید دوباره در هر چرخه قاعدگی تست کنید.

چه موقع آزمایش را شروع کنیم؟ طول دوره قاعدگی مدت زمان از اولین خونریزی قاعدگی تا روز قبل از شروع خونریزی بعدی است. طول چرخه قاعدگی قبل از آزمایش را تعیین کنید. لطفاً برای تعیین زمان شروع آزمایش ، به نمودار موجود در بسته مراجعه کنید. اگر چرخه شما از 21 روز یا 38 روز طولانی تر است ، با یک پزشک مشورت کنید. اگر طول چرخه خود را نمی دانید ، ممکن است تست را 11 روز پس از اولین دوره خود شروع کنید زیرا میانگین چرخه 28 روز است.

روش تست:
نوار را درون ادرار فرو کنید.
بعد از 3 ثانیه نوار را بیرون بیاورید.
نوار را صاف دراز بکشید.
نتایج را در 5 دقیقه بخوانید.

خواندن نتایج:
مثبت (LH Surge): اگر دو باند رنگ قابل مشاهده باشد و باند تست برابر یا تیره از گروه کنترل باشد ، احتمالاً در 24-48 ساعت بعدی تخمک گذاری می شود. در صورت تلاش برای بارداری ، بهترین زمان برای مقاربت بعد از 24 اما قبل از 48 ساعت است.
منفی (No LH Surge): فقط یک باند رنگی در ناحیه کنترل ظاهر می شود ، یا باند تست ظاهر می شود اما از گروه کنترل سبک تر است.
نوارهای تست تخمک گذاری LH دقیق و بسیار قابل اعتماد
اولین تشخیص ، بالاترین سطح حساسیت: 25 میلی آمپر / میلی لیتر
هر تست در کیسه جداگانه بسته می شود
بیش از 99٪ در تشخیص LH Surge خود دقیق هستید

 

منبع : فروشگاه ثانیکالا

  • محمد امینی

نوار تست تخمک گذاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی