زناشویی برتر

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

رعایت بهداشت جنسی و نقش آن در محافظت تندرست بودن اشخاص جز مسائلی است که همواره دارای اهمیت بوده و اعتنا به آن , بهبود دهنده ارتباط ها زناشویی و تضمین کننده سالم جنسی اشخاص میباشد . به همین جهت خوبتر است مبتنی بر نیاز و کاربرد متبوع , از اثاثیه زناشویی عرضه شده دراین باره استفاده کرد . با امداد تولیدات زیادی که در مورد بهداشت جنسی دردست اشخاص قرار دارا هستند , می توان نکات بهداشتی و ایمنی را در هنگام ارتباط جنسی رعایت کرده و بازدارنده از پیدایش مشکلات احتمالی و چه بسا قابلیت انتقال بیماری های خطرناک نظیر ایدز , هپاتیت و سوزاک شد .

پیوندها

چگونه به صورت طبیعی از پا مراقبت کنیم

اسپا پا آلی DIY

ما اغلب می گویم این چیز خوبی است که پاهای ما در زمستان در جوراب و کفش پنهان است. پوست خشک و ترک خورده ای که ناگزیر تحمل آن می شویم ، می تواند روی چشم سخت باشد. اما مسلح با زرادخانه مناسب محصولات و برخی از DIY می دانید که چگونه می توانید هنگام پرش به تابستان ، پاهای خود را احساس و نگاه عالی کنید!

"پاهای زمستانی" در بعضی مواقع غیرقابل اجتناب است ، اما پاهای پوسته پوسته می تواند دگرگون شود. راه حل ما: یک روز اسپا در خانه. در اینجا چگونه می توانید حمام خود را به رویای یک پا خسته تبدیل کنید:

ابتدا پوست را با موی مرطوب کننده بدن Sally B's Yummies لایه برداری کنید. روی پوست خشک ، یک چهارم اندازه بدن بوف را روی هر پا ماساژ دهید. ساییدگی طبیعی قند آلی در داخل باعث از بین رفتن سلول های مرده پوست می شود ، در حالی که کره ارگانیک و روغن جوجوبا باعث رطوبت پوست می شوند. و شما فقط پاهای خود را تعجب نمی کنید! دستان شما از ماساژ بدن بوف بر روی پاها سود خواهد برد!
وبلاگ Yummies پوست سالی B: DIY Foot Spa

Body Buff را بشویید و پاها را در حدود 10 دقیقه در آب گرم خیس کنید. پس از اتمام ، در صورت لزوم می توانید لایه برداری های اضافی را با سنگ سنگفرش انجام دهید.
لکه های خشن یا خشک دارید؟ نوار شفابخش Tamanu Neem Healing ما را سخاوتمندانه بر قسمت مناطق مشکل مالش دهید. این دو ماده نامیده شده - روغن Tamanu و روغن Neem - به مرطوب شدن ، ترویج بازسازی سلولهای جدید پوست و تسکین پوستهای خارش آور کمک می کنند.
وبلاگ Yummies پوست سالی B: DIY Foot Spa

رطوبت اضافه کنید. کره شفا دست ما فقط برای دست نیست! این محصول منبع بسیار خوبی برای رطوبت است و می تواند به شما کمک کند تا رطوبت کف پا را سخت و به همان راحتی که بتواند به دست بیاورد. سخاوتمندانه کره Healing Hand را بر روی هر دو پا بمالید و سپس یک جفت جوراب نخی بگذارید تا در رطوبت قفل شود (و اطمینان حاصل کنید که در قسمت کف حمام نمی لغزید). برای بهترین نتیجه قبل از خواب مرطوب شوید و جوراب را در طول شب بگذارید.
مرتباً مرطوب کنید. استفاده از لوسیون بعد از حمام یا دوش همیشه عالی است ، اما استفاده از کره Healing Hand Butter و جوراب جوراب جوراب چند شب در هفته نتایج بسیار نرم شما را به همراه خواهد داشت.
این آبگرم پا DIY نیز در طول انتقال فصلی ایده خوبی است. تابستان می تواند پاها را خسته و فرسوده بگذارد ، دقیقاً مانند زمستان ، بنابراین همیشه ایده خوبی است که پاها را ببندید و فصل را با پوستی تازه و خوشحال شروع کنید!

مرجع : ثانیکالا

  • محمد امینی

مراقبت طبیعی از پا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی