زناشویی برتر

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

رعایت بهداشت جنسی و نقش آن در محافظت تندرست بودن اشخاص جز مسائلی است که همواره دارای اهمیت بوده و اعتنا به آن , بهبود دهنده ارتباط ها زناشویی و تضمین کننده سالم جنسی اشخاص میباشد . به همین جهت خوبتر است مبتنی بر نیاز و کاربرد متبوع , از اثاثیه زناشویی عرضه شده دراین باره استفاده کرد . با امداد تولیدات زیادی که در مورد بهداشت جنسی دردست اشخاص قرار دارا هستند , می توان نکات بهداشتی و ایمنی را در هنگام ارتباط جنسی رعایت کرده و بازدارنده از پیدایش مشکلات احتمالی و چه بسا قابلیت انتقال بیماری های خطرناک نظیر ایدز , هپاتیت و سوزاک شد .

پیوندها

مزایای مراقبت از پوست با ویتامین C

مزایای مراقبت از پوست با ویتامین C

ویتامین C نام خود را به عنوان یک آنتی اکسیدان قدرتمند و مهم ، برای سلامتی بهینه پوست ضروری ساخته است. اسید L- آسکوربیک یکی از رایج ترین ویتامین C است که ما در تقویت کننده آنتی اکسیدان پوست خود از آن استفاده می کنیم و از مؤثرترین آنها است. تحقیقات نشان می دهد که اسید L- آسکوربیک می تواند:

آسیب های رادیکال را ترمیم کنید

رادیکال های آزاد سلول های ناپایدار هستند ، به این معنی که این الکترون کوتاه است که در اثر عوامل خارجی مانند اکسیداسیون ، آلودگی ، دود سیگار و شرایط بهداشتی مختلف ایجاد می شود. در حالی که ویتامین E مدافع اصلی در برابر اکسیداسیون است ، ویتامین C به ویژه در برابر رادیکال های آزاد ناشی از آلودگی قوی است. هنگامی که ویتامین C به پوست اضافه شد ، رادیکال های آزاد را با اهدای یکی از الکترون های خود به یک رادیکال آزاد ناپایدار خنثی می کند و آن را کاملاً و خوشحال می کند. برخلاف چگونگی شکل گیری رادیکال های آزاد ، آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین C ، حتی با از بین رفتن الکترون اهدا شده خود ، پایدار می شوند.

تولید کلاژن را ارتقا دهید

کلاژن کلید پوست محکم ، نرم و نرم است. بدون آن ، پوست ما خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد ، که به نوبه خود منجر به ایجاد چین و چروک و خطوط ریز می شود. بدن ما به طور طبیعی آن را ایجاد می کند ، اما با افزایش سن ، بدن ما کلاژن را تجزیه می کند و توانایی ما در تولید بیشتر کاهش می یابد. خوشبختانه ، هنگامی که به صورت موضعی استفاده می شود ، ویتامین C باعث تحریک سنتز کلاژن می شود.

التهاب را کاهش دهید

تحقیقات نشان می دهد که ویتامین C در برابر مواد مضر که به بیماری کمک می کنند محافظت می کند. به همین دلیل ، مطالعات نشان می دهد که برخی از مزایای ضد التهابی دارد.

پوست و مو را تقویت کنید

در حالی که این محصول باعث تولید کلاژن می شود ، ویتامین C نیز در تلاش است تا رگ های خونی را در زیر پوست تقویت کند. همچنین در جذب آهن نقش بسزایی دارد و به سالم ماندن و تقویت مو کمک می کند.

بدن شما به طور طبیعی مقداری آنتی اکسیدان تولید می کند ، اما ویتامین C یکی از آنها نیست. بنابراین ، مهم است که هر روز مواد مغذی را از طریق رژیم غذایی (فکر کنید بروکلی ، مرکبات ، توت فرنگی و گوجه فرنگی) و مراقبت از پوست را به بدن خود وارد کنید. چرا هر روز؟ ویتامین C در بدن ذخیره نمی شود. این محلول در آب است ، و مقدار اضافی آن با ادرار دفع می شود.

در حالی که ویتامین C یک آنتی اکسیدان قدرتمند است ، اما وقتی با سایر ترکیبات آنتی اکسیدان و ارتباط دهنده سلول ساخته می شود ، مفیدتر است. به همین دلیل ما تقویت کننده پوست آنتی اکسیدانی خود را ایجاد کردیم. پودر مخلوط اسید اسکوربیک اسید را با عصاره انار ارگانیک ، آلانتوئین ، اسید هیالورونیک و رسوراترول برای محصولی که ترمیم و محافظت می کند ترکیب می کند. با استفاده از تقویت کننده پوست آنتی اکسیدان هر شب ، می توانید در صورت کند شدن روند پیری ، چهره شما را درخشش سالم ببخشد.


محصولات مراقبت از پوست غیر سمی خالص Sally B's Skin Sum B را که فقط با بالاترین کیفیت مواد آلی ، طبیعی و وحشی ساخته شده اند ، تهیه کنید!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی