زناشویی برتر

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

رعایت بهداشت جنسی و نقش آن در محافظت تندرست بودن اشخاص جز مسائلی است که همواره دارای اهمیت بوده و اعتنا به آن , بهبود دهنده ارتباط ها زناشویی و تضمین کننده سالم جنسی اشخاص میباشد . به همین جهت خوبتر است مبتنی بر نیاز و کاربرد متبوع , از اثاثیه زناشویی عرضه شده دراین باره استفاده کرد . با امداد تولیدات زیادی که در مورد بهداشت جنسی دردست اشخاص قرار دارا هستند , می توان نکات بهداشتی و ایمنی را در هنگام ارتباط جنسی رعایت کرده و بازدارنده از پیدایش مشکلات احتمالی و چه بسا قابلیت انتقال بیماری های خطرناک نظیر ایدز , هپاتیت و سوزاک شد .

پیوندها

اهمیت زنبورهای عسل

اهمیت زنبورهای عسل

تابستان اینجاست و زنبورها بیرون هستند! بعد از خواب زمستانی ، زنبورها به موقع بیدار می شوند تا گرده و شهد را از گیاهان گلدار جمع کنند. در حالی که زنبورها گاهی اوقات ممکن است مانند یک مزاحمت حیاط خلوت به نظر برسند ، زنبور عسل بی حد و حصر یکی از مهمترین عناصر در چرخه زندگی ما است.

آیا می دانید زنبور عسل به طور مستقیم مسئول گرده افشانی 1/3 از کل سبزیجات و میوه های ما است و به طور غیر مستقیم مسئول تولید تقریبا 70٪ از کل منبع غذایی ما است؟ بدون زنبور عسل ، شیوه های کشاورزی و ایجاد مواد غذایی به طرز چشمگیری تغییر می کند و باعث افزایش قیمت مواد غذایی ما و بیشتر از حد ممکن برای سلامتی می شود.

برای ما زنبور عسل اهمیت زیادی دارد. در حقیقت ، زنبور عسل لیاقت کسب عنوان برتر در نیروی کار سالی B را دارد ، زیرا وظیفه ایجاد همه ترکیبات زیبا و خوب گیاهان دارویی را دارد که در فرمولاسیون محصول ما استفاده می شود. بدون زنبور عسل ، ما هیچ اسطوخودوس ، روغن بذر کاملی ، روغن آووکادو و موم زنبور عسل (در بین بسیاری دیگر) نخواهیم داشت که همه اینها بعضی از مواد مورد علاقه و دوست داشتنی پوست ما هستند. به طور خاص ، موم موم ، که در لامپ های براق لب B ، لب Yummies ، B Soothed ، لب های لاغر ، شفا دادن دست کره ، و طبیعی Buff Cuticle Bar استفاده می شود ، یک مرطوب کننده فوق العاده است و به قفل رطوبت و محافظت از پوست در برابر عوامل محیطی کمک می کند. همچنین دارای خواص ضد باکتری و ضد التهابی است و منبعی از ویتامین A است که باعث پیشرفت سلول های سالم می شود.

عشق ما به مواد گیاهی اولین معرفی ما در مورد اهمیت زنبور عسل نبود. این پدر سالی ، یک زنبوردار زنبورداری بود ، که برای اولین بار به او اهمیت اهمیت زنبورهای عسل القا کرد. او چندین کوه کهن را در کوههای جورجیا شمالی حفظ کرد و سالانه عسل برداشت می کرد ، بسیار به خوشبختی خانواده و دوستانش. اکنون ، یک زنبوردار جدید زنبور عسل در بین ما داریم که 60،000 زنبور را درست در اینجا در قلب آتلانتا پرورش می دهد. این کشاورزان زنبور عسل مانند آنها هستند که به میوه های مؤثر ما (و مواد تشکیل دهنده) مثمر ثمر می مانند.

به تازگی ، کهیر زنبور عسل در سراسر جهان قربانی Colony Collapse Disorder (CCD) شد ، پدیده ای اسرارآمیز که زنبورهای کارگر را ناپدید می کنند. در برخی مناطق جهان جمعیت زنبور عسل تقریباً 50٪ کاهش یافته است. در حالی که هنوز علت شناخته شده ای از CCD وجود ندارد ، یکی از اصلی ترین استدلال این است که در اثر مصرف سموم دفع آفات ایجاد می شود. محققان و دانشمندان برای یافتن ریشه علت و زنده نگه داشتن زنبورهای عسل سخت تلاش می کنند ، اما کارهایی وجود دارد که می توانید برای کمک به آنها انجام دهید:

با خرید عسل محلی از کشاورزان محلی زنبور عسل حمایت کنید. نگه داشتن زنبورهای زنبور عسل باعث اطمینان از مراقبت و زراعت جمعیت زنبورعسل می شود ، به طوری که گل و گیاه محلی ما پایدار خواهد بود.
محصولات ساخته شده با موم زنبور عسل را خریداری کنید. تقاضای بیشتر برای موم زنبور عسل زنبورهای عسل را نگه می دارد و به زنبور عسل یک هدف جدید برای زنده نگه داشتن و سالم نگه داشتن آنها می دهد. توجه به این نکته مهم است که استخراج موم زنبور عسل از کندو به زنبورهای عسل آسیب نمی رساند.
از استفاده همه سموم دفع آفات در حیاط خودداری کنید. هنگامی که زنبورهای عسل شهد را از شکوفه های باغ شما بیرون می آورند ، هرگونه سموم دفع آفات روی آن سیراب می شوند. این نه تنها به زنبورها صدمه می زند بلکه هر کسی که عسل خود را بخورد. با استفاده از سموم دفع آفات به راحتی از این کار جلوگیری می شود.
"یک باغ گرده افشان" بکارید. گلهای تولید شهد را انتخاب کنید که بومی منطقه شما هستند. انتخاب گیاهان بومی به آنها کمک خواهد کرد بدون استفاده از سموم دفع آفات یا آب زیادی در باغ شما شکوفا شوند. و شهد ، البته زنبور عسل را خوشحال نگه می دارد.
زنبورهای ناخواسته را نکشید. اگر یک کندوی ناخواسته در حیاط شما ظاهر شد ، با انجمن زنبورداران محلی خود تماس بگیرید تا یک زنبوردار را پیدا کنید تا با خیال راحت آن را حذف کند. آنها کندو را به مکانی امن منتقل می کنند و مستعمرات به سرعت با محیط جدید خود سازگار می شوند و به کار خود می روند!
در حالی که ما به زنبورداری مانند این مرد توصیه نمی کنیم ، امیدواریم که شما در تلاش ما برای حمایت از سلامتی و ماندگاری جمعیت عسل زنبور عسل جهان به ما بپیوندید.

 

منبع : sanykala

  • محمد امینی

اهمیت زنبورهای عسل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی