زناشویی برتر

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

رعایت بهداشت جنسی و نقش آن در محافظت تندرست بودن اشخاص جز مسائلی است که همواره دارای اهمیت بوده و اعتنا به آن , بهبود دهنده ارتباط ها زناشویی و تضمین کننده سالم جنسی اشخاص میباشد . به همین جهت خوبتر است مبتنی بر نیاز و کاربرد متبوع , از اثاثیه زناشویی عرضه شده دراین باره استفاده کرد . با امداد تولیدات زیادی که در مورد بهداشت جنسی دردست اشخاص قرار دارا هستند , می توان نکات بهداشتی و ایمنی را در هنگام ارتباط جنسی رعایت کرده و بازدارنده از پیدایش مشکلات احتمالی و چه بسا قابلیت انتقال بیماری های خطرناک نظیر ایدز , هپاتیت و سوزاک شد .

پیوندها

10 بهترین راه برای مراقبت از پوست شما

10 بهترین راه برای مراقبت از پوست خود از Yummies Skin Sally B استفاده می کنید
برخی از بهترین کارهایی که می توانید برای پوست خود انجام دهید به کارهای روزمره یا محصولات فانتزی احتیاج ندارد. در عوض ، اندیشیدن ، قوام و TLC سه ابزار ساده هستند که برای ایجاد یک پایه و اساس پوست سالم و زیبا لازم دارید. از ورزش منظم تا خوردن یک رژیم متعادل تا آگاهی از محصولاتی که استفاده می کنید ، ما 10 روش ساده برای دوست داشتن پوست خود را برای شما ارائه می دهیم.

10 بهترین راه برای مراقبت از پوست شما

روزی دو بار صورت خود را تمیز کنید. با استفاده از یک پاک کننده ملایم و غیر سمی ، مانند پاک کننده های صورت مجلل Tamanu ، صبح و شب صورت خود را بشویید (و پس از گذشت زمان از تعریق بیش از حد) تا پوست و منافذ خود را از خاکی ، دانه و باکتری ها پاک کنید. عدم انجام این کار می تواند اندازه منافذ را افزایش داده ، باعث روغنی شدن پوست و حتی ایجاد آکنه شود.
خواب زیادی بخورید. خواب خوب و آرامش بخش برای جوان سازی مناسب سلول های پوستی و بافت ها ضروری است. قبل از اینکه سرتان به بالش برخورد کند ، به آرامش بخش خواب خود برسید. تلفن های همراه ، تلویزیون و سایر فعالیت های تحریک کننده را حدود سی دقیقه قبل از خواب در نظر بگیرید و یک کتاب "برای تفریح" بخوانید یا در عوض به موسیقی گوش دهید.
محیط های خود را به طور خردمندانه انتخاب کنید. آلودگی شدید هوا ، دود سیگار یا عطرهای مصنوعی می توانند با تشکیل رادیکالهای آزاد یا ایجاد تحریکات پوستی ، سلامت پوست را به شدت تحت تأثیر قرار دهند. از محیط خود آگاه باشید و تصمیم بگیرید که هرچه بیشتر ممکن است در محیطهای "هوای تمیز" قرار بگیرید. اگر نمی توانید ، می توانید با انتخاب محصول متفکر ، به ترمیم پوست کمک کنید. یک پاک کننده ارگانیک خوب و محصولات ساخته شده با آنتی اکسیدان ها را خوب فکر کنید!
مصرف آنتی اکسیدان ها را افزایش دهید. آنتی اکسیدان ها رادیکال های آزاد را خنثی می کنند ، بنابراین مهم است که بدن خود را با این مواد زحمتکش تغذیه کنید. از محصولاتی استفاده کنید که آنها را در فرمول های خود قرار دهید (به دنبال تعدادی ویتامین C ، چای سبز ، برگ زیتون ، شیرین بیان و ریشه انار باشید) یا آنها را در برنامه غذایی خود گنجانید. زغال اخته ، سیب زمینی شیرین ، توت فرنگی و کلم بروکلی همه منابع غذایی خوبی از آنتی اکسیدان ها هستند.
صورت خود را به آرامی لایه برداری کنید. هنگامی که پوست خشک و پوسته پوسته است ، می توان وسوسه شد که با مواد ساینده آنرا پاک کنیم. اما در برابر اصرار مقاومت کنید! انجام این کار می تواند باعث سوزش پوست و یا حتی شکستن مویرگهای ظریف در پوست شود. در عوض ، به دنبال ترکیبات ملایم ، اما موثر ، لایه برداری مانند اسیدهای هیدروکسی آلفا (AHA) موجود در اسیدهای میوه طبیعی باشید. Toner Acid Fruit ما گزینه ای عالی است.
به طور منظم تمرین کن. ورزش - مانند انجام یوگا یا دویدن - به افزایش جریان خون به پوست کمک می کند تا آن را پاک و بدون سموم نگه دارید. همچنین به کاهش استرس کمک می کند ، که ما از تجربه می دانیم می تواند اثر ناخوشایندی روی پوست بگذارد.
از مرطوب کننده روزانه استفاده کنید. مهم نیست که نوع پوست شما - خشک ، روغنی ، ترکیبی یا مستعد آکنه - حفظ تعادل رطوبت سالم بسیار مهم است. رطوبت مناسب به جلوگیری از خشکی و پوسته پوسته شدن پوست کمک می کند و سلول های پوست را در حد مطلوب خود نگه می دارد. این می تواند به جلوگیری از شکل گیری خطوط و چین و چروک کمک کند. مرطوب کننده Tinted ما را امتحان کنید که برای مرطوب نگه داشتن پوست ، متعادل و تغذیه پوست کار می کند.
نوشیدن مقدار زیادی آب. آب آشامیدنی پوست را از درون تغذیه می کند و به نرم و لطافت آن کمک می کند. کمبود آب بدن باعث خشکی و ترک خوردگی پوست می شود. اما آیا می دانید این ماده همچنین می تواند در محافل زیر چشم تیره و آکنه نقش داشته باشد؟
لباس SPF بپوشید. آفتاب بیش از حد می تواند به پوست آسیب جدی وارد کند. نه تنها می تواند آن را خشک کند ، بلکه می تواند رادیکال های آزاد آسیب دیده ایجاد کند ، که می دانیم به خطوط ریز ، چین و چروک و لکه های تیره ناخواسته کمک می کند. ضد آفتاب به عنوان اولین خط دفاع در برابر اشعه های مضر خورشید عمل می کند و همیشه باید در مواقع طولانی مدت قرار گرفتن در معرض آفتاب پوشیده شود.
لیست های ضروری را بخوانید. در هر صورت مقررات بازاریابی در صنعت مراقبت شخصی بسیار اندک است ، بنابراین شما باید خودتان متخصص باشید و محصولاتی را که خریداری می کنید خود پلیس باشید. به لیست مواد تشکیل دهنده نگاه کنید و از محصولاتی که دارای پرچم قرمز هستند ، مواد سمی مانند روغن معدنی ، پارابن ، پروپیلن گلیکول و رایحه مصنوعی خودداری کنید. در عوض به دنبال محصولات ساخته شده با مواد آلی غیر سمی باشید که هیچ آسیبی به پوست وارد نمی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خواندن یک برچسب مواد تشکیل دهنده ، اینجا را کلیک کنید.
شفاف ، پوست سالم قابل دستیابی است و ما در اینجا برای کمک به شما در یافتن ترکیب های مناسب برای انجام کار به شما کمک می کنیم. اگر از محصولات غیر سمی یا سالی B استفاده می کنید ، توصیه می کنیم تا مسافر خود را انتخاب کنید که دارای 6 بخش کوچکتر از محبوب ترین محصولات مراقبت از پوست ما است. این یک روش عالی برای امتحان کردن محصولات ما برای تعیین بهترین عملکرد برای پوست شما است. و مثل همیشه ، اگر سوالی دارید ، همیشه می توانید از طریق ایمیل برای ما ارسال کنید

  • محمد امینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی