زناشویی برتر

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

رعایت بهداشت جنسی و نقش آن در محافظت تندرست بودن اشخاص جز مسائلی است که همواره دارای اهمیت بوده و اعتنا به آن , بهبود دهنده ارتباط ها زناشویی و تضمین کننده سالم جنسی اشخاص میباشد . به همین جهت خوبتر است مبتنی بر نیاز و کاربرد متبوع , از اثاثیه زناشویی عرضه شده دراین باره استفاده کرد . با امداد تولیدات زیادی که در مورد بهداشت جنسی دردست اشخاص قرار دارا هستند , می توان نکات بهداشتی و ایمنی را در هنگام ارتباط جنسی رعایت کرده و بازدارنده از پیدایش مشکلات احتمالی و چه بسا قابلیت انتقال بیماری های خطرناک نظیر ایدز , هپاتیت و سوزاک شد .

پیوندها

برای سالهایی که به تعطیلات می رفتم می فهمیدم که پوست من تغییر می کند. بعضی اوقات بسیار خشک می شود ، گاهی اوقات شکسته می شود ، و بعضی اوقات کمبود درخشش دارد. همیشه آنرا گچ می کردم تا آب و یا محیطی متفاوت. مطمئناً این موضوع ربطی به آن داشت ، اما مقصر واقعی به روال عادی رسید. نه تنها روال معمول خودم را کنار می گذاشتم ، بلکه عادت نداشتم که روال خودم را با استفاده از محل جدیدم ژل کنم. من به طرز ساده لوحی فکر می کردم که چند روز از هتل می توانم از محصولات ارائه شده در هتل استفاده کنم و یک قدم در اینجا یا آنجا بروم و پوست من هنگام ورود به خانه به حالت معمولی خود بازگردد.

تا زمانی که من یک نسخه کوتاه از روال روزمره مراقبت از پوست را با خود ندیدم ، متوجه شدم که لازم نیست هنگام مسافرت ، سلامت پوست را فدا کنم. در اینجا چند نکته سفر به شما کمک می کند تا پوست خود را سالم نگه داشته و به بهترین وجهی به نظر برسید:

اجازه ندهید که مقررات هواپیمایی برای جلوگیری از آوردن محصولات خود مانع شما شود. ما می دانیم که حمل چمدان شما یک راه ایده آل برای سفر است ، اما اجازه ندهید که قانون "مایعات" شما را از بسته بندی محصولات مورد علاقه پوست خود باز دارد. لوسیون ها و معجون های خود را به بطری های اندازه مسافر (3.4 اونس یا کمتر) منتقل کنید یا مسافر ما را انتخاب کنید ، که بخش هایی با اندازه سفر دارد که آماده سفر هستید. با این حال شما تصمیم می گیرید که محصولات خود را همیشه حاوی محصولات خود قرار دهید و مطمئن شوید که آنها را در یک کیسه پلاستیکی محکم بسته کنید. فشار هوا می تواند کارهای پیچیده ای را برای بطری های بسته شده شما انجام دهد و ما از اینکه لوسیون نشتی داشته باشد از لباس خود متنفر می شویم.

آب و هوا را در مقصد نهایی خود بررسی کنید و بر این اساس بسته بندی کنید. اگر سر شما جایی خشک است ، یک مرطوب کننده بسته بندی کنید. اگر به سمت ساحل رفتید ، محصولات خود را با آنتی اکسیدان های فراوان بسته بندی کنید. دانستن اینکه به کجا می روید و به آنچه نیاز دارید ، شما را از بسته بندی وسایل غیر ضروری باز می دارد. همچنین این امر باعث می شود که یک فروشگاه مواد مخدر برای محصولی که ممکن است لزوماً با سبک زندگی ارگانیک شما مطابقت نداشته باشد ، کار کند.

فراموش نکنید که صورت خود را بشویید. می دانیم که تعطیلات خسته کننده چقدر می تواند باشد ، اما مهمترین کاری که باید قبل از برخورد سر شما روی بالش انجام شود ، شستن صورت است. خواه در هواپیما باشید ، در اقیانوس ، پیاده روی یا گشت و گذار ، پوست شما در معرض عوامل محیطی زیادی قرار خواهد گرفت. شستن صورت شما از شر هر گونه باقی مانده ، عرق و سایر باکتری های دفع شده خلاص می شود. به علاوه ، در صورت استفاده از تمیز کننده صورت لوکس Tamanu ، مواد ضد التهابی به آرامش پوست برای خواب ترمیمی کمک می کند.

پوست خود را با آنتی اکسیدان ها تغذیه کنید. شانس این است که در هنگام تعطیلات بیشتر از حد معمول در خارج از کشور باشید. این به معنی پتانسیل بالاتری برای ایجاد آسیب رادیکال به پوست است. یکی از راه های سالم و متعادل نگه داشتن پوست ، اضافه کردن یک قاشق چایخوری از پوست آنتی اکسیدانی تقویت کننده ما به کارهای روزمره شماست. کیمبرلی اسنایدر موافقت می کند ، آن را یکی از بهترین 5 نکته برتر سفر خود می نامد (نگاه کنید به دقیقه 2:08).

بنابراین چه کالاهایی را در کیسه سفر شما پیشنهاد می کنیم؟ عکس های محصول سفر ما عبارتند از:

پاک کننده لوکس Tamanu
سرم آنتی اکسیدان روزانه
تقویت کننده پوست آنتی اکسیدان
حتی پودر تکمیل کنید
لب لاغر
ب آرام شد
ب؟ این می تواند یک پماد بثورات پوشک باشد ، تاول های بعد از پیاده روی های طولانی را تسکین دهد ، بریدگی های جزئی و ضایعات را بهبود بخشیده و حتی می تواند باعث تقویت رطوبت لب شود. این واقعاً کاری است که بدون آن خانه را ترک نکنید.

سفر می تواند به اندازه کافی استرس زا باشد ، اما نیازی به فشار بر روی پوست شما نیست. شما تعجب خواهید کرد که با رعایت ساده تر کارهای روزمره یا نسخه کوتاه آن ، پوست خود را با همان مواد مفیدی که قبلاً استفاده می شود ، تغذیه می کند. و این اولین قدم برای پوست های زیبا و سالم است.

بیشتر وبلاگ های ما را بخوانید ، خرید و فروش خود را انجام دهید و محصولات خالص مراقبت از پوست ما را که دوستدار مردم و سیاره هستند ، مرور کنید!

 

منبع : sanykala

  • محمد امینی

سالم نگه داشتن پوست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی