زناشویی برتر

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

رعایت بهداشت جنسی و نقش آن در محافظت تندرست بودن اشخاص جز مسائلی است که همواره دارای اهمیت بوده و اعتنا به آن , بهبود دهنده ارتباط ها زناشویی و تضمین کننده سالم جنسی اشخاص میباشد . به همین جهت خوبتر است مبتنی بر نیاز و کاربرد متبوع , از اثاثیه زناشویی عرضه شده دراین باره استفاده کرد . با امداد تولیدات زیادی که در مورد بهداشت جنسی دردست اشخاص قرار دارا هستند , می توان نکات بهداشتی و ایمنی را در هنگام ارتباط جنسی رعایت کرده و بازدارنده از پیدایش مشکلات احتمالی و چه بسا قابلیت انتقال بیماری های خطرناک نظیر ایدز , هپاتیت و سوزاک شد .

پیوندها

خویشاوندی به دلایل مختلف می تواند خشک شود ، و هنگامی که این اتفاق می افتد ، وقت آن است که شروع به فکر کردن در مورد چگونگی روال مراقبت از پوست خود کنید. یک راه حل ساده اضافه کردن یک سرم به ترکیب محصولات شما است. به طور معمول یک سرم بسیار سبک وزن و سریع جذب می شود و یک مشت بزرگ از رطوبت به پوست می افزاید. با این وجود در سالی B ، محصولات ما همیشه وظیفه مضاعف دارند و سرم های آنتی اکسیدانی ما نیز از این قاعده مستثنی نیستند. آنها به لطف عنصر قهرمان ، آلی سیاه دانه زیره سیاه (با نام روغن سیاه دانه) ، رطوبت و مواد کاملاً بیشتری به آن افزودند.

یک ماده سازنده نیروگاه ، روغن دانه زیره سیاه شهرت کاملی برای خودش ایجاد کرده است. از ابتدای تمدن خاورمیانه ، روغن حاصل از دانه گل Nigella Sativa جزء آرزو های زیبایی و سلامتی بوده است. گفته می شود که کلئوپاترا هرگز بدون استفاده از آن یک روز نرفته است ، و دیگران توضیح می دهند که این یک "درمانی برای همه بیماری ها به جز مرگ" است. در حالی که مطالعات نشان می دهد که مزایای آن شامل کاهش اندازه تومور ، ترویج تولید مغز استخوان سالم ، تحریک سیستم ایمنی بدن و رفع مشکلات گوارشی است ، ما این را دوست داریم که از مزایای آن برای زیبایی پوست نیز هست.

5 مزایای مراقبت از پوست روغن دانه زیره سیاه:

بسیار مرطوب کننده است. روغن سیاه دانه زیره منبع عالی ویتامین B است که به حفظ رطوبت در پوست کمک می کند.
به مبارزه با آکنه کمک می کند. پوستی که بیش از حد روغن تولید می کند ، مستعد ابتلا به آکنه است زیرا روغن اضافی در منافذ جمع می شود. اسیدهای چرب اساسی موجود در روغن سیاه دانه زیره سیاه به پوسته پوسته شدن این روغن کمک می کند. آنها این کار را با ایجاد سلولهای پوستی سالم انجام می دهند که برای حل رسوبات چربی در منافذ کار می کنند.
این علائم پیری را به حداقل می رساند. روغن بذر زیره سیاه با داشتن خصوصیات حفظ رطوبت و خاصیت آنتی اکسیدانی ، پوست را الاستیک نگه می دارد و با رادیکال های آزاد که باعث ایجاد چین و چروک و خطوط ریز می شوند ، آسیب می بیند.
قرمزی را تسکین می دهد و تحریک را آرام می کند. روغن دانه زیره سیاه خاصیت ضد التهابی بسیار خوبی دارد. این امر به ویژه برای افرادی که از پسوریازیس یا اگزما تحریک می شوند مفید است زیرا روغن دانه زیره سیاه باعث کاهش التهاب و تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن می شود. همچنین قابض قوی است که می تواند با عفونت های موضعی مبارزه کند.
لکه های تیره را محو می کند. با هم ، ویتامین A ، اسیدهای آمینه و اسیدهای چرب موجود در روغن سیاه دانه زیره برای بازسازی سلولهای پوستی با هم کار می کنند. با گذشت زمان ، روغن دانه زیره سیاه لکه های سنی و حتی برخی زخم ها را محو می کند.
در حالی که روغن بذر سیاه زیره سرخ های ما را بسیار منحصر به فرد می کند ، با قابلیت روغن در محو شدن لکه های تیره و آرام کردن التهاب ، در یکی دیگر از محصولات ما ، Intitive Eye Repair نیز می درخشد.

ممکن است برای بعضی تعجب آور باشد که ما توصیه می کنیم از روغن برای مقابله با آکنه و ترمیم پوست استفاده کنید ، اما روغن ها می توانند یک خانه قدرتمند پوست باشند. ما را باور نمی کنید؟ فقط کافی است سرم آنتی اکسیدان روزانه و سرم آنتی اکسیدان شبانه ما را امتحان کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روغن دانه زیره سیاه ، اینجا را کلیک کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نکات غیر بهداشتی پوست ، مواد و محصولات آن ، در خبرنامه پوست Yummies Sally B عضو شوید.

 

مرجع : sanykala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی