زناشویی برتر

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

رعایت بهداشت جنسی و نقش آن در محافظت تندرست بودن اشخاص جز مسائلی است که همواره دارای اهمیت بوده و اعتنا به آن , بهبود دهنده ارتباط ها زناشویی و تضمین کننده سالم جنسی اشخاص میباشد . به همین جهت خوبتر است مبتنی بر نیاز و کاربرد متبوع , از اثاثیه زناشویی عرضه شده دراین باره استفاده کرد . با امداد تولیدات زیادی که در مورد بهداشت جنسی دردست اشخاص قرار دارا هستند , می توان نکات بهداشتی و ایمنی را در هنگام ارتباط جنسی رعایت کرده و بازدارنده از پیدایش مشکلات احتمالی و چه بسا قابلیت انتقال بیماری های خطرناک نظیر ایدز , هپاتیت و سوزاک شد .

پیوندها

از افراد مشهور گرفته تا زنان روزمره ، رفتن بدون آرایش امری عادی تر شده است. ما حتی آن را با مشتریان خود می بینیم زیرا محصولات مراقبت از پوست ما باعث بهبود رنگ و بافت پوست شده است. چرا با یک روز بدون آرایش آن پوست زیبا را نشان نمی دهیم. در حالی که الهام بخشیدن به چهره بدون آرایش از زن به زن دیگر متفاوت است ، ما اعتماد به نفس می کنیم تا ظاهر شخصی خود را ایجاد کرده و زیبایی طبیعی شما را به نمایش بگذاریم.

اگر تصمیم دارید چهره ای بدون آرایش را اتخاذ کنید ، مهم نیست که محصولات روزمره مراقبت از پوست خود را نیز کنار نگذارید. به تازگی ما یک ویدئوی آنلاین را مشاهده کردیم که حاوی آرایش بدون آرایش و یک برنامه کاربردی آرایش کامل است. زنی که بدون آرایش می رود ، قبل از بیرون آمدن از در ، مقداری آب روی صورتش پاشیده است تا روز خود را آغاز کند. ما آرزو می کنیم آماده شدن در صبح بسیار ساده باشد ، اما پوست ما برای ایستادن در برابر عناصر و فشارهای روزانه ای که روی پوست قرار می گیرد ، نیاز به غنی سازی روزانه از محصولات ما داریم.

درک نیازهای پوست شما از اهمیت بالایی برخوردار است تا بتوانید بهترین روند عملی را برای سلامتی آن تعیین کنید. هنگام انتخاب محصولات برای کارهای روزمره چندین نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

آنتی اکسیدان ها ضروری هستند و به حداقل رساندن علائم پیری کمک می کنند. از هوای داخلی مصنوعی گرفته تا خیابان های پر از دود ، پوست ما دائما توسط عناصر مورد آزمایش قرار می گیرد. برخی از این عوامل خارجی - مانند پرتوهای اشعه ماوراء بنفش خورشید یا دود سیگار - می توانند عدم تعادل را در سلولهای پوستی ایجاد کنند (با ایجاد رادیکالهای آزاد) ، که می تواند منجر به تعدادی از بیماریهای پوستی شود. آنتی اکسیدان ها برای بازگرداندن تعادل در سلول های آسیب دیده ضروری هستند. در حالی که ما می توانیم از طریق رژیم غذایی آنتی اکسیدان ها را به بدن خود معرفی کنیم ، محصولات مراقبت از پوست نیز یک نوع زایمان مؤثر دیگر هستند. به دنبال محصولاتی مانند سرم آنتی اکسیدان روزانه خود باشید ، که مملو از مواد تشکیل دهنده آنتی اکسیدان طبیعی است ، مانند چای سبز آلی و عصاره برگ زیتون آلی.

بدن شما به طور طبیعی ویتامین E. تولید نمی کند. ویتامین E یکی از قوی ترین آنتی اکسیدان های موجود برای مبارزه با رادیکال های آزاد است ، اما بدن ما آن را به طور طبیعی تولید نمی کند. این یک مدافع اصلی در برابر اکسیداسیون است ، و مطالعات نشان می دهد که در صورت استفاده موضعی ، می تواند آسیب پوستی ناشی از اشعه ماوراء بنفش را کاهش دهد. ما از ویتامین E مشتق شده از سویا غیر GMO استفاده می کنیم و آن را در چندین محصول از جمله کرم رویای صورت هویج به عنوان یک خط دفاع روزانه و فعال در برابر اشعه های مضر خورشید قرار داده ایم.

با افزایش سن ، توانایی ما برای تولید طبیعی کلاژن کاهش می یابد ، که دلیل آن خط و چروک های ریز است. با این حال ، عناصر موجود در آن وجود دارد که باعث تشویق تولید آن می شود ، مانند پپتیدهای نخود. در سرم تقویت کننده پپتید یافت می شود ، پپتیدها پروتئینهایی هستند که به تولید کلاژن کمک می کنند تا پوست نرم ، نرم و نرم و صاف بماند.

مهم است که روزی دو بار صورت خود را بشویید. شنیده اید که تمیز کردن بیش از حد غالباً باعث تحریک پوست و ریزش صورت روغنهای لازم می شود. با این حال ، تمیز کردن برای خلاص شدن از شر پوست از عرق ، باکتری ها و سایر باکتری های منفذ چربی مهم است. انتخاب یک ماده پاک کننده ملایم و در عین حال مؤثر مانند پاک کننده صورت مجلل Tamanu ، باعث تمیز ، آرام و صاف شدن پوست شما خواهد شد.

مرطوب کننده برای همه انواع پوست اهمیت دارد. مطمئناً بعضی از محیط ها نسبت به سایرین به رطوبت بیشتری نیاز دارند ، همیشه مهم است که حداقل یک مرطوب کننده را در کارهای روزمره خود بگنجانید. هوای مصنوعی یا تغییر ساده رژیم یا مصرف مایعات می تواند به سرعت پوست را کم آب کند. بگذارید محصولاتی مانند B Quenched ، که با روغن بذر آلی سیاه دانه غنی از رطوبت ، روغن آلی کاملیا و روغن آلی ارگان تشکیل شده است - پوست خود را آبرسانی کنید.

لب فقط برای رژ لب نیست. حتی اگر رنگ لب را لکه دار می کنید ، استفاده از محصولات لب مناسب باعث خشک شدن و ترک خوردگی آنها نمی شود. ما عاشق درمان تهویه مطبوع لب برای استفاده آسان آن ، طعم وانیل و توانایی آن در مرطوب کردن لب ها هستیم. لب Yummies ما یکی دیگر از برنامه های مورد علاقه مورد استفاده برای مرطوب شدن در محل است.

محافظت از SPF یک چیز روزمره است ، حتی اگر در خارج از هوا ابری یا سرد باشد. پرتوهای UV خورشید می تواند صدمات جدی به پوست وارد کند. آنها از طریق یک فرآیند اکسیداسیون ، سلولهای سالم پوست را به رادیکالهای آزاد تبدیل می کنند. برای جلوگیری از وقوع این امر ، ضد آفتاب اولین خط دفاع مؤثر است.

در حالی که آرایش شما ممکن است در تابستان با شما در تعطیلات ساحلی نباشد ، ما به شما توصیه می کنیم محصولات ضروری پوست را برای سالم نگه داشتن پوست خود مصرف کنید. اما محصولات ضروری کدامند؟ توصیه می کنیم دو بار در روز از تمیز کننده های صورت لوکس Tamanu استفاده کنید و روزانه از محصولات مرطوب کننده و غنی کننده پوست مانند سرم آنتی اکسیدان روزانه ، کرم رویایی صورت هویج ، تقویت کننده پوست آنتی اکسیدان یا سرم تقویت کننده پپتید استفاده کنید. از آنجا که همه پوست متفاوت است ، توصیه می کنیم یک روال جدید برای مراقبت از پوست با مسافر خود شروع کنید ، که شامل 6 بخش فراوان از محبوب ترین محصولات مراقبت از پوست ما است. این یک راه عالی برای کشف آنچه برای پوست شما مفید است است. و مثل همیشه ، اگر سوالی دارید ، می توانید از طریق ایمیل @ sallybskinyu به ما ایمیل دهید

 

منبع : sanykala

  • محمد امینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی