زناشویی برتر

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

رعایت بهداشت جنسی و نقش آن در محافظت تندرست بودن اشخاص جز مسائلی است که همواره دارای اهمیت بوده و اعتنا به آن , بهبود دهنده ارتباط ها زناشویی و تضمین کننده سالم جنسی اشخاص میباشد . به همین جهت خوبتر است مبتنی بر نیاز و کاربرد متبوع , از اثاثیه زناشویی عرضه شده دراین باره استفاده کرد . با امداد تولیدات زیادی که در مورد بهداشت جنسی دردست اشخاص قرار دارا هستند , می توان نکات بهداشتی و ایمنی را در هنگام ارتباط جنسی رعایت کرده و بازدارنده از پیدایش مشکلات احتمالی و چه بسا قابلیت انتقال بیماری های خطرناک نظیر ایدز , هپاتیت و سوزاک شد .

پیوندها

تخریب در ازدواج شما: احساس راحتی

26 اکتبر 2017 در سقوط در ازدواج
این بلاگ این ماه است که به احتمال زیاد همه ما را لمس می کند. این مشکل شماره یک ریشه در بشریت و ازدواج است. این باعث می شود که من یک شوهر ، پدر ، پدربزرگ ، دوست و هر چیز دیگری باشم. مدتها پیش در باغ عدن آغاز شد وقتی زن و مرد خود را بر فراز خدا برگزیدند. در طول تاریخ درست تا امروز ادامه داشته است. تا آنجا که من می توانم بگویم ، فقط یک نفر که تا به حال زندگی کرده است از این دام خودداری کرد و آن مسیح بود.

مسئله خودخواهی است.

راستش ، من فکر می کنم این چیزی است که من باید تا آخر عمر کار کنم. فکر می کنم خودم بسیار کمتر از گذشته هستم ، اما هنوز هم می تواند سر زشت خود را عقب کند. آنچه بیشتر از همه مرا آزار می دهد این است که اولویت هایی را که من از خارج از برنامه تلاش می کنم کسب می کند. وقتی من خودخواه هستم ، حدس بزنید چه چیزی در درجه اول زندگی من قرار می گیرد؟ من! خودم را جلوتر از خدا و نانسی قرار می دهم که باید شماره یک و شماره دو باشند. این رابطه من و او رابط marriage ازدواج من به هم می زند.

شما فکر می کنید متوقف کردن خودخواهی در زندگی ما چندان دشوار نخواهد بود زیرا ما مشکلات ناشی از آن را می دانیم. ما می دانیم که این روابط به طور کلی و به خصوص در ازدواج های ما از بین می رود. خودخواهی من همیشه به صورت منفی بر ازدواج من تأثیر می گذارد و می دانم که ارزش آن را ندارد اما…. نکته مثبت این است که من جواب مسئله را می دانم و منبع قدرت را می دانم که جلوی خودخواهی خود را بگیرم. هر دو پاسخ یکسان هستند - عیسی. بازگشت به او که تنها فرد غیر خودی است که تا به حال زندگی کرده است. نکته جالب این است که او وسوسه شد که خودخواه باشد! کتاب مقدس به ما می گوید که عیسی در همه چیز وسوسه شده بود. بنابراین وسوسه من از خودخواهی گناهی نیست. این عمل و خودخواهی است که گناه است. این همان چیزی است که برای من مفید است. این حواس پرتی از خودخواهی را از ازدواج من دور می کند. وقتی وسوسه می شوم که خودخواهانه رفتار کنم ، به سمت او می روم. هر بار که او جواب می دهد. فقط باید گوش کنم

ازدواج AWESOME ، ازدواج ، DR. کیم ، مشاوره ازدواج ، خودکفایی ، احساس رضایتمندی در ازدواج ، پراکندگی در ازدواج ، ازدواج محکم ، ازدواج نامشخص
4 نظر
برای دریافت هر پست وبلاگ از طریق ایمیل هر روز صبح مشترک شوید.

AM Blog 3 Banner.png
تخریب در ازدواج شما: کار کنید
19 اکتبر 2017 در سقوط در ازدواج
در بیشتر ازدواج ها ، هر دو همسر در برخی از نقاط ازدواج خود در خارج از خانه کار می کنند. برای برخی از ما ، شغل ما شغلی است و اگر بخواهیم این کار را به خوبی انجام دهیم ، وقت و انرژی زیادی را می طلبیم. برای دیگران ، این شغل راهی است برای اضافه کردن درآمد اضافی به خانواده در مدت کار. من بسیاری از زوج ها را می شناسم که هم زن و هم همسر دارای شغل هستند ، در حالی که سایر زوج ها فقط یک همسر دارند که شغل خود را حرفه خود می دانند. حرف من این است که اگر مراقب باشید به شغل خود نگاه می کنید ، می تواند حواس پرتی در ازدواج شما باشد.

حواس پرتی ، هر چیزی است که از ازدواج شما به شکلی دور می شود که به طور بالقوه می تواند به ازدواج شما آسیب برساند. اگر در هفته هشتاد ساعت کار کنم ، من وقتی خانه هستم خسته شده ام و چیزی برای همسرم باقی نمی ماند ، شغل من به ازدواج من آسیب می رساند. من می دانم که برخی از زوج ها در این فصول شدید از ساعات کاری طولانی می گذرانند و یاد می گیرند که خوب مدیریت کنند. اما این برای یک فصلی است که تفاوت آن را متفاوت می کند. اگر در پایان آن زمان بتوانیم نور را ببینیم ، اکثر ما می توانیم برای مدت کوتاه کاری انجام دهیم.

آنچه امروز به طور معمول در زوج ها می بینم این است که کار خود را به خانه می آورند. ممکن است به معنای واقعی کلمه نباشد اما از نظر روحی و عاطفی است. آنها از نظر جسمی در خانه حضور دارند ، اما این مربوط به آن است. این امر تأثیر منفی بر ازدواج خواهد گذاشت. در واقع تعداد بیشماری چیزهای دیگر از کار وجود دارد که می تواند از ازدواج دور شود. چیزهایی مانند مسافرت و روابط کاری در آن دسته قرار می گیرند. وقتی تمام روز در مرکز مشاوره هستم ، معمولاً در پایان روز بسیار خسته ام. در اینجا چیزی است که به من کمک می کند. من در خانه رانندگی خودم ، روز را به دست خدا می گذارم. من برای افرادی که آن روز را دیدم ، دعا می کنم و بعد آنها را به خدا می گردانم. سپس از خدا می خواهم که به من کمک کند تا کار را به خانه تغییر دهم به شکلی که نانسی احساس کند من وقتی از در در می روم کاملاً خودم هستم. میدونی چیه؟ کار می کند!

هرچه کار شما خواستار آن باشد ، اگر در زمان خانه بودن به ازدواج و خانواده خود توجه کنید ، کار در ازدواج شما حواس پرتی نخواهد بود. امروز باید چه کاری انجام دهید تا کارتان از حواس پرتی شما و ازدواج شما جلوگیری شود؟

 

منبع :  sanykala

  • محمد امینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی