زناشویی برتر

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

رعایت بهداشت جنسی و نقش آن در محافظت تندرست بودن اشخاص جز مسائلی است که همواره دارای اهمیت بوده و اعتنا به آن , بهبود دهنده ارتباط ها زناشویی و تضمین کننده سالم جنسی اشخاص میباشد . به همین جهت خوبتر است مبتنی بر نیاز و کاربرد متبوع , از اثاثیه زناشویی عرضه شده دراین باره استفاده کرد . با امداد تولیدات زیادی که در مورد بهداشت جنسی دردست اشخاص قرار دارا هستند , می توان نکات بهداشتی و ایمنی را در هنگام ارتباط جنسی رعایت کرده و بازدارنده از پیدایش مشکلات احتمالی و چه بسا قابلیت انتقال بیماری های خطرناک نظیر ایدز , هپاتیت و سوزاک شد .

پیوندها

تخریب در ازدواج شما: خانواده اصیل

12 اکتبر 2017 در تخریب های ازدواج
به خانواده اصلی خود فکر کنید. چه کسی بخشی از زندگی شما از روز اول بود؟ این والدین و سایر اعضای خانواده شما هستند که به طور مداوم در اطراف بودند. بعد ، چه کسی در پانزده سال اول یا حدوداً به زندگی شما وارد شد؟ خواهر و برادر و پسر عموی و کسانی که ازدواج کرده اند. اکنون چه کسی زندگی شما را بین تولد و زمانی که در نهایت از خانه خارج شده اید ترک کرده اید؟ شاید والدین یا خواهر و برادر یا شخصی در خانواده گسترده شما باشند.

همانطور که فکر می کنید در مورد آن افراد ، به ویژه کسانی که در آن خانه زندگی می کردند - یا قرار بود در همان خانه زندگی کنند - چه تأثیری از هر یک از آنها در زندگی شما داشت؟ وقتی بیشتر ما به خانواده منشاء خود نگاه می کنیم ، احساسات مختلطی داریم. برخی از مردم تأثیر مثبتی بر ما گذاشتند و الگوی بزرگی بودند که خداوند برای کمک به شکل دادن ما به آنهایی که امروز هستیم کمک کرد. سپس دیگران وجود دارد که ممکن است برعکس یا تقریباً برعکس آن ها تأثیر داشته باشد.

نگاهی به عقب این بود که صحنه را برای صحبت در مورد ازدواج امروز خود و اینکه چگونه خانواده منشاء شما ممکن است حواس پرتی باشد یا نه ، فراهم کند. وقتی ازدواج کردی ، مثل این بود که کتاب جدیدی را در زندگی خود باز کنی. من دوست دارم به جای یک فصل جدید از کتاب قدیمی شما ، ازدواج را از این طریق بررسی کنم. چرا؟ زیرا باید خانواده اصلی خود را ترک کنید و زندگی جدید خود را در کنار همسر خود در آغوش بگیرید. برای اینکه یک ازدواج واقعاً سالم باشد ، شما ، همسرتان و خانواده اصلی شما باید ازدواج خود را به عنوان یک موجود جداگانه مشاهده کنید و نه گسترش خانواده مبدأ خود. وقتی این کار را کردید ، دوباره آن روابط را برای شما و همسرتان تعریف می کنید. شما می توانید در صورت لزوم مرزهایی تعیین کنید و کارهای دیگری را که لازم است انجام دهید تا ازدواج خود را پیش از خانواده خود قرار دهید. امروز دو سوال برای شما. اول ، آیا خانواده مبدأ شما در ازدواج شما یک حواس پرتی است؟ دوم ، چه مرزهایی را باید برای محافظت از ازدواج خود تعیین کنید؟

 

خرابکاری در ازدواج ، ازدواج ، دکتر. کیم ، ازدواج بسیار جذاب ، خانواده اصلی ، خانواده تمدید ، قانون ، مشاوره ازدواج ، ازدواج و خانواده ، تأثیرگذاری در قانون در ازدواج ، ازدواج سالم ، مجلات سلامتی
2 نظر
برای دریافت هر پست وبلاگ از طریق ایمیل هر روز صبح مشترک شوید.

AM Blog 1 Banner.png
تخریب در ازدواج شما: فن آوری
5 اکتبر 2017 در تخریب های ازدواج
من اولین کسی نیستم که می گویم فناوری می تواند حواس پرتی به ازدواج شما باشد. من می دانم که این است و چنین است که من مانند همه افراد دیگر با متعادل کردن فن آوری در زندگی می جنگم. فناوری چیزهای خوبی را در زندگی ما و همچنین چیزهای بد به ارمغان می آورد. من می توانم ثانیه با هر کسی در هر نقطه از جهان ارتباط برقرار کنم. من می توانم به مردم مشاوره بدهم ، آنها را تشویق کنم و به روشهایی که هرگز تصور نمی کردم آنها را آموزش دهم. من به راحتی می توانم با چیزهایی ارتباط برقرار کنم که مرا از زندگی و ازدواج من منحرف می کند.

فناوری می تواند یک فرار باشد که همه چیز بد نیست. این بستگی به جایی دارد که ما فرار می کنیم و چه مدت از بین رفته ایم. در تحقیقی که توسط Deloitte در سال 2015 منتشر شد ، محققان دریافتند که متوسط ​​آمریکایی روزانه 46 بار به تلفن خود نگاه می کند. در مجموع این رقم بالغ بر هشت میلیون روز برای کسانی که در آمریکا به نظر می رسند است. در اینجا بخشی از مطالعه است که من را بیشتر علاقه مند کرده است. از بین افراد مورد بررسی ، 89٪ در اوقات فراغت از تلفن خود استفاده می کنند. 87٪ هنگام صحبت با خانواده و دوستان از تلفن خود استفاده کرده اند. 81٪ هنگام غذا خوردن در رستوران به تلفنهای خود دسترسی پیدا می کنند. من همه اینها را انجام داده ام و از آن تجربیات ، این همان چیزی است که من آموخته ام. اگر اوقات فراغت را در دستگاه خود می گذرانم ، از تعامل با افراد اطرافم غافل می شوم و این اغلب اوقات همسر من است. سپس اگر من تصمیم به گذراندن اوقات با همسر خود دارم و هنگام صحبت با او از تلفن من حواسم پرت شده است ، چه پیامی را برای شما ارسال می کنم؟ اگر اینگونه باشد ، "آنچه در تلفن من از شما مهمتر است" ، من نمی خواهم آن پیام را ارسال کنم.

یکی از مواردی که نانسی و من را وقتی دوست داشتیم به هم وصل کردیم ، خوردن غذا با هم بود. دوست داشتم با او صحبت کنم و به او نگاه کنم. امروز که با هم غذا می خوریم و من تلفن خودم هستم ، چه چیزی را از دست داده ام؟ در کتاب من "7 راز یک ازدواج عالی" ، من درباره تعادل در زندگی شما صحبت می کنم. من فکر می کنم فن آوری به این متناسب است. اگر هدف من در زندگی این است که خدا را اول و نانسی قرار دهیم ، پس فناوری نمی تواند راه خود را در یکی از آن موقعیت ها قرار دهد.

فناوری به خودی خود بد یا نادرست نیست ، اینگونه است که ما از آن استفاده می کنیم که می تواند آن را به یکی از آن دسته ها منتقل کند. امروز سه سوال برای شما. اول ، چگونه در زندگی خود از فناوری استفاده می کنید؟ دوم ، آیا این از ازدواج شما فاصله می گیرد؟ سوم ، شما قصد دارید چه کاری انجام دهید؟

ازدواج عالی ، ازدواج مسیحی ، دکتر. KIM ، مشاوره ازدواج ، ازدواج ، ازدواج ، تحقیق ، تکنولوژی در ازدواج ، زمان کیفیت در ازدواج ، پراکندگی برای ازدواج ها ، اولویت های ازدواج ، بازیابی تعادل ، ثابت ماندن

 

منبع :  sanykala

  • محمد امینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی