زناشویی برتر

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

رعایت بهداشت جنسی و نقش آن در محافظت تندرست بودن اشخاص جز مسائلی است که همواره دارای اهمیت بوده و اعتنا به آن , بهبود دهنده ارتباط ها زناشویی و تضمین کننده سالم جنسی اشخاص میباشد . به همین جهت خوبتر است مبتنی بر نیاز و کاربرد متبوع , از اثاثیه زناشویی عرضه شده دراین باره استفاده کرد . با امداد تولیدات زیادی که در مورد بهداشت جنسی دردست اشخاص قرار دارا هستند , می توان نکات بهداشتی و ایمنی را در هنگام ارتباط جنسی رعایت کرده و بازدارنده از پیدایش مشکلات احتمالی و چه بسا قابلیت انتقال بیماری های خطرناک نظیر ایدز , هپاتیت و سوزاک شد .

پیوندها

سلامتی بعد از تصمیم گیری های بد

30 نوامبر 2017 در تصمیم گیری
جک و آنجلا ازدواج خوبی داشتند. اتفاقات برایشان خوب پیش رفته بود. آنها در دانشکده ملاقات کردند اما تا بعد از فارغ التحصیلی آنها تاریخ نداشتند. پس از دو سال ملاقات ، آنها ازدواج کردند. آنجلا تا زمان تولد اولین فرزندشان کار کرد. سپس آنها با هم تصمیم گرفتند که آنگلا حتی اگر در کاری عالی امیدوار بود ، در خانه بماند. مشاغل جک نیز خوب پیش می رفت و آنها فقط به مشکلی که داشتند می توانستند با حقوق و دستمزد وی زندگی کنند. چیزها کمی محکم بود اما خیلی هم بد نیست. برادر جک ، جیم نیز در کار خود بسیار خوب بود. این دو برادر نزدیک بودند اما بسیار متفاوت بودند. جک مردی محافظه کار و از بینی تا به سنگ ماسه سنگ بود. جیم کمتر محافظه کار و ریسک پذیر بود. فرزند آنها 3 ساله بود و آنجلا هنگام باردار شدن جیم با جک ، حامله بود و نمی توانست معامله ای را که به معنای واقعی کلمه می توانست آنها را برای زندگی مالی تأمین کند از دست بدهد.

چشمان محافظه کار جک روشن شد. او این ایده را دوست داشت اما تفکر او از احتمال ایجاد پول باربری ابراز ابراز کرد. او این ایده را با آنجلا در میان گذاشت و وقتی عقب رانده شد شوکه شد. همه چیز او را ترساند. آنها می توانند کل پس انداز خود را سرمایه گذاری کنند ، بعلاوه کمی بیشتر در این قلاب باشند. این بزرگترین نبرد آنها تا کنون بوده است. آنجلا به سختی حفر کرد اما بعد از اینکه جک روز به روز فشار زیادی وارد کرد ، با اکراه تمایلی کرد. من مطمئن هستم که شما فهمیدید که اکنون این کار به کجا می رسد. اگر حدس زده اید که جک تمام پس انداز خود را در معامله از دست داده ، حق با شماست. او همچنین برای 10،000 دلار دیگر که در اختیارشان نبود ، در قلاب بود.

این سؤال مطرح است: اگر آنجلا بودید چه می کردید؟ اگه جک بودی چی؟ این یک تصمیم مالی واقعا بد بود که قرار بود برای مدت طولانی بر آنها و زندگی آنها تأثیر بگذارد. رویاهای جک درمورد اینکه چه کاری با بادآورده می کردند ، به مبارزه برای بقای مالی تبدیل شد. آنجلا ویران شد. او می خواست از آنجا دور شود و دیگر هرگز جک را نبیند. او می خواست کارهای زیادی انجام دهد اما حدس بزنید که چه کاری انجام داده است؟ او ماند. او جک را بخشید. او گفت ، "من با شما بهتر یا بدتر ازدواج کردم. این واقعاً بد است ، اما من به احترام نذورات خود می شوم. "آیا می دانید جک چه کاری کرد؟ خودش را فروتن کرد. او قول داد که از این امر بیاموزد. او گفت که هرگز تصمیم خود را در مورد بقیه ازدواج خود نخواهد گرفت. تمام موارد فوق بیش از بیست سال پیش اتفاق افتاد و جک و آنجلا هرگز به عقب نگاه نکردند. آنها از اشتباه یاد گرفتند و حرکت کردند. امروز آنها یکی از بهترین ازدواج هایی را که من می دانم دارند انجام داده و این تصمیم با این تصمیم گرفته شد که خداوند اجازه دهد یک ازدواج ویران شده با یک تصمیم واقعاً بد را درمان کند.
 

دکتر. کیم ، خدا ، ازدواج عالی ، مشاوره در امر ازدواج ، شفا در ازدواج ، شفابخشی بعد از جوش های خمیده ، ازدواج و خانواده ، زاد و ولد ، ازدواج ، مسیحی ، برای بهتر و یا برای زایمان ، تصمیم گیری برای حیوانات خانگی ، دستورالعمل.
اظهار نظر
برای دریافت هر پست وبلاگ از طریق ایمیل هر روز صبح مشترک شوید.

دادن Tuesday_02_Banner (1) .jpg
تقدیر # روز_روز و به دیگران کمک کنید که یک ازدواج عالی داشته باشند!
28 نوامبر 2017 در روز سه شنبه
امروز سه شنبه ، یک روز ملی بخشندگی است. روزی است که هدیه شما به ازدواج عالی می تواند تأثیر بیشتری بگذارد. امسال یک اهدا کننده داریم که از هم اکنون تا پایان روز ، تمام کمکهای مالی تا 2000 دلار را تطبیق می دهد.

 

با کمک شما ، من می دانم که می توانیم در جشن این روز سخاوتمندی ، 2000 دلار به هدف خود برسیم! برای دیدن پیشرفت ما در اینجا با ما همراه باشید.

 

به دلیل سخاوت شما توانستیم امسال در ازدواج بسیار جذاب کارهای خارق العاده ای انجام دهیم. در اینجا فقط چند مورد برجسته آورده شده است:

اکنون 20 برنامه YouVersion منتشر شده و بیش از 340،000 طرح کامل داریم. این بدان معناست که بیش از 340،000 نفر برای بهبود ازدواج خود برنامه خواندن کتاب مقدس را انجام داده اند. شگفت انگیز! داستانهایی که از زوج هایی شنیدیم که از این برنامه ها رشد کرده اند باورنکردنی است.
پادکست عالی ازدواج هر ماه به بیش از 19000 نفر می رسد.
ما بیش از 33،000 نفر در ایمیل One Thing مشترک ما شده اند ، به این معنی که 33،000 زوج روزانه به امید و نکات عملی برای بهبود ازدواج خود می پردازند. پاسخی که از این ایمیل ها دریافت کرده ایم بسیار شگفت انگیز بوده است! ما دیده ایم که خداوند به زوجین در آستانه طلاق کمک می کند تا ازدواج خود را نجات دهند.
ما با استفاده از تشویق ها ، تقویت کننده های ازدواج و آیات کتاب مقدس به زوج ها در سراسر جهان از طریق رسانه های اجتماعی تشویق و امید کرده ایم تا زوج ها را به سمت مسیح برسانند.
با تشکر از سخاوت و حمایت شما از ازدواج عالی! به دلیل تو ازدواج هر روز تغییر می کند.

 

اکنون زمان آن است که به ما کمک کند تا با اهداء امروز ، به تأثیر کامل کمکهای مالی ما در این سه شنبه هدیه برسیم. شما می توانید به کتاب الکترونیکی ازدواج عالی دکتر کیم دسترسی پیدا کنید: ملزومات به عنوان هدیه ما به شما برای کمک به ازدواج های بیشتر جذاب هستند!

AM + ملزومات + IMAGE.png
از شما که بخشی از ازدواج عالی هستید و به مردم در سراسر جهان کمک می کنید از طرح خدا برای ازدواجشان کمک کنند ، سپاسگزاریم.

[ اکنون اهداء کنید ]

 

منبع :   sanykala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی