زناشویی برتر

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

رعایت بهداشت جنسی و نقش آن در محافظت تندرست بودن اشخاص جز مسائلی است که همواره دارای اهمیت بوده و اعتنا به آن , بهبود دهنده ارتباط ها زناشویی و تضمین کننده سالم جنسی اشخاص میباشد . به همین جهت خوبتر است مبتنی بر نیاز و کاربرد متبوع , از اثاثیه زناشویی عرضه شده دراین باره استفاده کرد . با امداد تولیدات زیادی که در مورد بهداشت جنسی دردست اشخاص قرار دارا هستند , می توان نکات بهداشتی و ایمنی را در هنگام ارتباط جنسی رعایت کرده و بازدارنده از پیدایش مشکلات احتمالی و چه بسا قابلیت انتقال بیماری های خطرناک نظیر ایدز , هپاتیت و سوزاک شد .

پیوندها

مضرات تامپون برای استفاده بانوان در دوران قاعدگی چیست؟

بهداشتی و مراقبتی
مهر ۶ ، ۱۳۹۹
مضرات تامپون
آیا شما هم اکنون تحت تأثیر تبلیغات قرار می گیرید که در صورت استفاده از تامپون ، قرار گرفته شده است؟ از مزایا و معایب استفاده از این محصول بهداشتی دارای ویژگی؟ آیا مضرات تامپون را ساخته است. ما در این مقاله سعی کرده ایم تمام نکات مربوط به استفاده از تامپون را برای شما شرح دهد. اگر راضی باشید درباره این محصول بهداشتی بیشتر بدانید ، با این مقاله از مو تن رو همراه باشید.

مضرات تامپون چیست؟
تامپون نام یک وسیله است که خانمها در دوران قاعدگی از آن استفاده می کنند. این وسیله مانند نوار بهداشتی عمل می کند و از خونی شدن لباس شما را مجاز می کند. با این اختلاف که بر روی عکس نوار بهداشتی که روی سطح آلت تناسلی زنانه قرار می گیرد ، تامپون در داخل واژن فرو می شود و تمام خون قاضی را به خود جذب می کند.بهترین مارک کاپ قاعدگی
 

 

همه تامپون های ، به یک اندازه گیری قدرت جذب شما ؛ پس باید بدانید که چه سایز و چه نوعی از آن برای شما و میزان خونریزی مناسب است. چون اگر تامپون با جذب کردن انتخاب کنید و این نوع مورد نیاز شما نیست ، در صورت خشونت واژن خواهد شد.

تامپونهای یکبار مصرف شده اند و بعد از استفاده باید دور انداخته شوند. همانطور که استفاده از لوازم بهداشتی یکبار مصرف به نفع محیط زیست نیست و اثرات نامطلوبی روی سلامتی شما خواهد داشت. این تنها یکی از عوارض استفاده از تامپون است. با ما همراه باشید تا مضرات استفاده از تامپون ها را کاملاً برای شما بگوییم.

مضرات تامپون
مضرات تامپونهای
1- عفونت شدید یکی از عوارض تامپون
شروع کردم باید بگوییم سندرم شوک سمی چیست؟ این سندرم ، یک نوع عفونت است و در صورتی که تامپون به مدت طولانی در داخل واژن باقی بماند ، به علت رشد باکتریها اتفاق می افتد. این عفونت در سیستم گردش خون رخ می دهد و حتی ممکن است فرد مبتلا به راکد شود.

علائم این بیماری معمولاً به آنفولانزاست و به دلیل اینکه پزشکان ممکن است آن را با سایر بیماری ها اشتباه بگیرند و تشخیص دهند.

این ویژگی در زنان جوان بیشتر دیده شده است. پس اگر خواستید از تامپون استفاده کنید ، حتماً دستورالعمل های بسته روی بخوانید و به آن عمل کنید.

برای مشاهده و خرید انواع محصولات بهداشتی بانوان کلیک کنید

2- تولید زباله از مضرات تامپون
طبق بررسی اگر هر خانمی بخواهد در دوران قاعدگی از تامپون استفاده کند ، به طور معمول 110000 تامپون در طول عمر شما استفاده خواهد کرد. تمام تامپون استفاده شده است به زباله تبدیل شده و صداهای زمین دفن زباله برای آن نیاز به است.

این تامپون برای سلامتی محیط زیست خطرناک بوده است به زمانی که در پلاستیک یا کاغذ اضافی هم پیچیده شده است. چون زمانی که تامپون را در یک کاغذ یا پلاستیک قرار دهید ، فرایندهای شیمیایی شدیدی در آن صورت رخ داد و سالیان بیشتر طول می کشد تا تجزیه شود.

توصیه می کنید برای کمک به طبیعت و حفظ سلامت محیط زیست از کپاهای قاعدگی استفاده کنید.

مضرات تامپون
تامپون یا کاپ قاعدگی
پیشنهاد نویسنده: راهنمای کامل کاپ قاعدگی وطریقه از آن استفاده کنید

3- نبود تحقیقات کافی درباره تامپون ها
شامپوها کاملاً سفید رنگ هستند که برای سفید کردن الیاف آن ها از کلر استفاده می شود. این ماده تولید دیوکسین است.

اما دیوکسین چیست؟ دیوکسین یک ماده سمی است که هم برای بدن و هم برای محیط زیست خطرناک است.

گفته شده این روزها کمتر از این روش در ساخت تامپون ها استفاده می شود اما هنوز هم هیچ شفافیتی در ساخت تامپون ها وجود ندارد.

4- بیشتر شدن درد های قاعدگی با تامپون
افزایش درد قاعدگی یکی دیگر از مضرات تامپون باشد. طبق تحقیقات انجام شده ، اگر خانم شما بعد از استفاده از تامپون گزارش داده باشد که درد قاعدگی آن را به درد می خورد استفاده کنید و از سایر محصولات جایگزین تامپون استفاده کنید ، کمتر شده است.

یکی از دلایل این کار را انجام می دهد زیرا اگر احتمال دارد که باکتری های شما در تامپون وجود داشته باشد ، همین امر باعث می شود که درد پریود شود.

استفاده از محصولات جایگزین که باکتری های شما زیاد نکند ، درد دوران کودکی شما را کم می کند. چرا فکر نکنید که از نوار بهداشتی استفاده کنید ، درد پریود را کاهش دهید ، اگر این فقط درد را برای بیشتر نکند.

تامپونها به خاطر آزادی عملی هستند که خانمها آنها را انتخاب می کنند ، اما اگر شما قادر به برقراری ارتباط بین درد قاعده و تامپون نیستید ، فکر می کنید کاملا طبیعی است. پس اگر خواستید درد کمتری داشته باشید در زمان استفاده از محصولات جایگزین تامپون استفاده کنید.

پیشنهاد نویسنده: آیا قاعدگی برای زیبایی پوست و مو تاثیری دارد؟

5- سرطان زا بودن تامپون های
لازم است یک تحقیق گزارش شود برخی از تامپونهای حاوی گلایفوسیت (glifosate) وجود دارد. این ماده توسط سازمان بهداشت جهانی ، به عنوان یک ماده سرطان مورد استفاده قرار گرفته است.

اگر ما نمی توانیم به طور کامل از مواد سرطان زا مانند دود سیگار ، پلاستیک ، مواد غذایی سوخته و… به طور کامل دور بمانیم ، اما از خودمان در برابر آن محافظت کنیم و اجازه ندهیم خودمان را با دست خودتان یک تجهیزات سرطان زا را در اختیار داشته باشید. بدن قرار دهید.

6- بوی یکی دیگر از مضرات تامپون
استفاده از شامپوها با بوی نامطبوع قاعدگی ارتباط برقرار می کند.

دلایل فقط برای بوی بد استفاده از تامپون وجود دارد ، اما یکی دیگر از مهمترین دلایل آن خونی است که به مدت طولانی در درون رحم باقی مانده است. گاه خونریزی باعث رشد بیشتر باکتری ها شده و بوی نامطبوع تولید می شود.

تامپون باید هر چهار تا هشت ساعت یکبار تعویض شود زیرا هرچه تامپون بیشتر درون واژن بماند ، بوی بد تولید خواهد کرد.

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

فنجان قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دوشیزگان

نحوه استفاده از کاپ قاعدگی

خرید کاپ قاعدگی 

قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ پریودی

فنجان قاعدگی چیست

کاپ پریودی چیست

کاپ قاعدگی چیه

بهترین مارک کاپ قاعدگی

طرز استفاده کاپ قاعدگی

روش استفاده از کاپ قاعدگی

لونت کاپ چیست

طریقه استفاده از کاپ قاعدگی

استفاده از کاپ قاعدگی

قیمت فنجان قاعدگی

نحوه استفاده کاپ قاعدگی

سایز کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

عوارض کاپ قاعدگی

کاپ بهداشتی

کاپ پریود

طریقه استفاده کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی نحوه استفاده

کاپ قاعدگی را از کجا بخریم

کاپ های قاعدگی

کاپهای قاعدگی

روش استفاده کاپ قاعدگی

معایب کاپ قاعدگی

آموزش استفاده از کاپ قاعدگی

مراکز فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم

کاپ قاعده گی

طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی

انتخاب سایز کاپ قاعدگی

چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی

انواع کاپ قاعدگی

فنجان پریود

خرید کاپ قاعدگی

طرز استفاده از فنجان قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

کاپ قاعدگی یا تامپون

قیمت کاپ قاعدگی

خرید فنجان قاعدگی

مضرات استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دختران

معایب استفاده از کاپ قاعدگی

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

خرید اینترنتی فنجان قاعدگی

فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی