زناشویی برتر

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

رعایت بهداشت جنسی و نقش آن در محافظت تندرست بودن اشخاص جز مسائلی است که همواره دارای اهمیت بوده و اعتنا به آن , بهبود دهنده ارتباط ها زناشویی و تضمین کننده سالم جنسی اشخاص میباشد . به همین جهت خوبتر است مبتنی بر نیاز و کاربرد متبوع , از اثاثیه زناشویی عرضه شده دراین باره استفاده کرد . با امداد تولیدات زیادی که در مورد بهداشت جنسی دردست اشخاص قرار دارا هستند , می توان نکات بهداشتی و ایمنی را در هنگام ارتباط جنسی رعایت کرده و بازدارنده از پیدایش مشکلات احتمالی و چه بسا قابلیت انتقال بیماری های خطرناک نظیر ایدز , هپاتیت و سوزاک شد .

پیوندها

پرواز و همه چیز: صمیمیت است

28 سپتامبر 2017 در ازدواج مربیان بهداشت
بیایید امروز در مورد صمیمیت صحبت کنیم و رابطه جنسی را از بحث خارج کنیم. خواندن را ترک نکنید. فقط به این دلیل که اکنون نمی خواهیم در مورد رابطه جنسی صحبت کنیم به معنای این نیست که آنچه در مورد آن صحبت می کنیم بعدا منجر به سکس عالی نخواهد شد. برخی از ما در سالهای آشنایی خود بهتر از دیگران در معاشقه بودند. من خیلی خوب نبودم بسیاری از این موارد به این دلیل بود که من از رد می ترسیدم. من می توانستم با دختران خوب صحبت کنم اما معاشقه من را ترساند. وقتی با کالج با نانسی آشنا شدم ، عاشق شیوه ای که او با من معاشقه داشت ، دوست داشتم. هیچ وقت آشکار و ظریف نبود. یک نگاه یا لبخند فقط در زمان مناسب.

همینطور که قدمت گذاشتیم و من بیشتر به روابطمان اعتماد کردیم ، یاد گرفتم که لاس بزنم. این یکی از مواردی بود که من در مورد سالهای آشنایی ما دوست داشتم. امروز ما به همان اندازه یا بیشتر از آنچه که در دانشگاه انجام دادیم معاشقه می کنیم. به جز چند سال سخت ترین زندگی ما ، واقعاً بخش مهمی از زندگی ما در تمام طول زندگی مشترک بوده است و حتی در آن سالهای سخت ما توانستیم کمی معاشقه کنیم و واقعاً کمک کرد.

به سالهای قدمت خود فکر کنید. چگونه با هم معاشقه کردید؟ چه احساسی جرقه ای را ایجاد کرد؟ اکنون به این سؤال پاسخ دهید. آخرین باری که با هم معاشقه کردید کی بود؟ امید من این است که جواب شما اخیراً بوده است. اگر اینطور نبود ، چرا معاشقه را دوباره به عقد ازدواج خود قرار ندهید؟ بهانه ای نیست. من زوج هایی را در دهه هشتاد می شناسم که هنوز هم لاس می زنند و هنوز هم از مزایای معاشقه لذت می برند.

این جرقه ای را اضافه می کند که به هر ازدواج نیاز دارد. با تمرکز روی یکدیگر تمایل نشان می دهد. من در ابتدای این وبلاگ گفتم که ما رابطه جنسی را از بحث خارج می کنیم اما به یاد داشته باشید که در گذشته چطور معاشقه با یکدیگر اغلب منجر به سکس عالی می شوند؟ گفت کافی است

شلیک کردن ، شلیک ، چگونه به پرواز بپردازید ، چگونه می توانید با سخنرانی خود ، پرواز ، آتش ، روابط جنسی ، ازدواج مسیحی ، ازدواج ، جذابیت خود را انجام دهید. KIM ، HEAL A GARIWA TRAINWRECK ، HEALING A GARIWA TRWINWRECK ، ازدواج قطار
اظهار نظر
برای دریافت هر پست وبلاگ از طریق ایمیل هر روز صبح مشترک شوید.


ازدواج در برابر: کودکان
21 سپتامبر 2017 در ازدواج مربیان بهداشت
شما احتمالاً شنیده اید که قبل از دو حقیقت در مورد بچه ها در ازدواج می گویم. از یک طرف آنها یک نعمت باورنکردنی هستند. از طرف دیگر ، آنها حواس پرتی از ازدواج هستند. وقتی فقط آن دو نفر بودیم ، وقت با هم با کس دیگری مشترک نبودیم. اگر می خواهید به تنهایی به عنوان زن و شوهر وقت بی وقفه داشته باشید ، با کودکان باید واقعاً برنامه ریزی کنید. در حقیقت ، بچه ها معمولاً سخت تر از همسر ما برای جلب توجه فریاد می زنند.

در سالهای اولیه ، آنها کاملاً به ما احتیاج دارند که همه کارها را برای آنها انجام دهیم. همانطور که بزرگ می شوند ، ما بر نقش فرزندپروری متمرکز می شویم و تمام تلاش خود را می کنیم تا "آنها را به روشی که باید طی کنند" آموزش دهیم. " .

شما نمی توانید ازدواج خود را به مدت هجده سال یا بیشتر به تعویق بیندازید و انتظار دارید که بهبود یابد. زوج هایی که این کار را انجام می دهند همان کسانی هستند که درباره آنها می شنوید یا در مورد آنها می خوانید. سرانجام بچه ها از خانه خارج می شوند و زن و شوهر به یکدیگر نگاه می کنند و می گویند چیزی مثل "کی کیستی؟" آیا برای ساختن این بنیاد وقت و انرژی و تلاش لازم است؟ کاملا! ارزششو داره؟ شما باید به این سؤال پاسخ دهید. شما دو نفر تنها کسانی هستید که می توانند در مورد ازدواجتان به آن پاسخ دهند.

بگذارید یک چیز دیگر برای شما تعریف کنم. اگر برای فرزندان خود یک ازدواج سالم خوب الگوبرداری نکنید ، چه کسی خواهد بود؟ بخشی از آن "آموزش آنها" آماده کردن آنها برای یک زن و شوهر موفق است. اگر تمایل دارید ازدواج خود را به تعویق بیندازید ، من از شما می خواهم که در این مورد صحبت کنید و امور را دوباره تنظیم کنید. یاد خدا اول ، ازدواج دوم؟ وقتی بچه دار می شوید این تغییر نمی کند. اگر چیزهایی را ترتیب دهیم ، هرگز برنامه خدا را برنمی انگیزد.

ازدواج در برابر کودکان ، ازدواج در محل نگهداری ، کودکان ، ازدواج مسیحی ، ازدواج ، نکات مربوط به ازدواج ، دکتر. KIM ، NESTERS EMPTY ، PRIORITIES ، SPOUSE FIRST CHILDREN SECOND ، قرار دادن حرف اول خود را برای اولین بار ، شفا بخش یک راهپیمایی قطار ، ازدواج قطار
اظهار نظر
برای دریافت هر پست وبلاگ از طریق ایمیل هر روز صبح مشترک شوید.

 

منبع :  sanykala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی