زناشویی برتر

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

در این وبلاگ ، محصولات زناشویی و مسائل زناشویی و جنسی معرفی می گردد

رعایت بهداشت جنسی و نقش آن در محافظت تندرست بودن اشخاص جز مسائلی است که همواره دارای اهمیت بوده و اعتنا به آن , بهبود دهنده ارتباط ها زناشویی و تضمین کننده سالم جنسی اشخاص میباشد . به همین جهت خوبتر است مبتنی بر نیاز و کاربرد متبوع , از اثاثیه زناشویی عرضه شده دراین باره استفاده کرد . با امداد تولیدات زیادی که در مورد بهداشت جنسی دردست اشخاص قرار دارا هستند , می توان نکات بهداشتی و ایمنی را در هنگام ارتباط جنسی رعایت کرده و بازدارنده از پیدایش مشکلات احتمالی و چه بسا قابلیت انتقال بیماری های خطرناک نظیر ایدز , هپاتیت و سوزاک شد .

پیوندها

کاندوم خاردار: انواع ، مزایا و عوارض استفاده

کاندوم خاردار از جمله کاندوم است که برای هر کسی مناسب نیست. دقیقاً مثل ما انسان هاست که منحصر به فرد هست و شباهت ها و اختلافاتی که با هم داریم ، دنیای کاندوم هم همین طور است. کاندوم ها انواع خاردار ، شیاردار ، حلقوی و ... دارند. شیارها ، خار ها و زائده های دیگر مانع انتقال بیماری مقاربتی و وقوع بارداری ناخواسته می شود. همچنین این نوع از کاندوم ها باعث تحریک بیشتر خانم ها می شود.

کاندوم شیاردار:
کاندوم شیار دار همان کاندوم خاردار روی خود را زائده می کند. شیار ها لبه های طولانی شده ای هستند که برای تحریک بیشتر بانوان ساخته شده اند. در واقع مکانیسم این شیارها باعث می شود سطح تماس بین آلت و سطح داخلی واژن شود و در نهایت باعث لذت بیشتر در زوجین شود. نمونه ای از کاندوم شیاردار ، کاندوم ارگاسم سه برابر کاپوت است که در ویدئوی زیر معرفی شده است:


کاندوم خاردار:
کاندوم های خاردار دارای خارهای برآمده روی لاتکس کاندوم هستند. این کاندوم ها با ایجاد سطح تماس و اصطکاک بیشتر باعث ایجاد لذت بیشتر در خانم می شود. یک نمونه از کاندوم خاردار ، کاندوم 690 خار درشت ناچ کدکس است که در ویدئوی زیر معرفی شده است:


کاندوم فضایی:
جدید نوع جدیدی از دسته بندی محصولات خاندار و زائده دار تولید شده است که دارای ویژگی های خارق العاده ، شیار و مواقعی است که دکمه است. این نوع از کاندوم ها حس متفاوت و فوق العاده ای را به مصرف کننده هدیه می دهد. لازم است به ذکر است که کاندوم فضایی برای زنانی که زایمان داشته اند و واژن آنها را برای مرور زمان گشوده شده ، مناسب است. چند نوع از کاندوم های فضایی در زیر آورده شده است:

انواع کاندوم خاردار فضایی
انواع کاندوم فضایی
چرخش کاندوم فضایی (مارپیچ):
خرید کاندوم خاردار فضایی چرخشی
نوع دیگری از کاندوم های خاردار ، کاندوم فضایی چرخشی می تواند باشد. این مدل دارای خارهای با حالت چرخشی و از جنس خود لاتکس می باشد.

کاندوم فضایی دکمه دار (Super stud):
این نوع از کاندوم ها دارای دکمه های بسیار برجسته و نرم از جنس لاتکس هستند.

کاندوم فضایی اره ماهی (یقه فوق العاده):
کاندوم خاردار فضایی اره ماهی
این نوع از کاندوم خاردار فضایی دارای خارهای تیز و برجسته از جنس لاتکس می باشد.

کاندوم فضایی طوقی (یقه):
این مدل از کاندوم دارای خارهای برجسته شماست که باعث تحریک زیاد بانوان می شود.

کاندوم فضایی شمشیری (شمشیر):
کاندوم خاردار فضایی شمشیری
کاندوم خاردار شمشیری دارای خارهای برجسته تیز در نوک و بدنه خود شما باشید.

کاندوم سیلیکونی:
این نوع از کاندوم از سیلیکون ضخیم ساخته شده است. همچنین این مدل دارای خارهای فوق العاده درشت و گاها در برخی از مدلهای دارای زائده ای در قسمت پایینی آن است. ویژگی اصلی این کاندوم این است که در تحریک فوق العاده خانم بسیار موثر است.

خرید کاندوم خاردار سیلیکونی ژله ای
استفاده از کاندوم خاردار:
درست است که مقدار کمی از اصطحکاک در رابطه ، بخش لذت است. زیرا باعث تماس بیشتر اعضای تناسلی و در نتیجه لذت بیشتر می شود. ولی وقتی از کاندوم هایش با ضخامت زیاد و یا کاندوم های شما با خارهای درشت استفاده می شود ، به دلیل بالا رفتن اصطکاک احتمال ایجاد درد و یا حساسیت وجود دارد. این مشکل در صورتی که خانم احساس خشکی واژن می کند ، بدتر می شود. راه حل این مشکل خیلی ساده و ارزان است: مثل همیشه استفاده از ژل روان کننده!

زاگماقیمت کاندوم خاردار ژله ای

کاندوم ژله ای

کاندوم خاردار ژله ای

کاندوم سیلیکونی

خرید کاندوم خاردار ژله

قیمت کاندوم خاردار ژله ای دیجی کالا

خرید کاندوم سیلیکونی

خرید کاندوم ژله ای

کاندوم خاردار سیلیکونی

کاندوم خاردار قابل شستشو

کاندوم ژله

دیجی کالا کاندوم خاردار ژله ای

قیمت کاندوم خاردار سیلیکونی

کاندوم ژله ای قابل شستشو

بزن اینجا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی